Mihin olet koukussa?
Eli mihin ruokaan/juomaan/asiaan/tunteeseen tms. olet koukuttunut ja mitä ilman on vaikea olla?
Aloitan: olen ihan liian koulussa coca-cola zeroon, päivittäin menee melkein 1,5l. Tiedän että moinen litku on turhaa, epäterveellistä jne. mutta ei voi mitään. Hävettää tällainen koukuttuminen, mutta tosi vaikea olla ilman colaa edes yhtä päivää.
Onko muita koukuttuneita?
Kommentit (33)
Pepsimaxiin, pullo menee päivässä...
Kofeiiniin, lähteellä ei ole väliä, tosin useimmiten se on kahvi.
Kunnon cold turkey iskee päälle viimeistään toisena päivänä.
Rööki ja kahvi. Mielin määrin kahvii ja tupakkaa...
Nikotiinin orja eikä päivä käynnisty ilman kahvia.
Tähän vauva.fi lukemiseen. Häpeän kyllä😰
Kahvi. En juo kahvia mitään ihan valtavaa määrää (2-3 kuppia päivässä), mutta ilman en selviä päivääkään. Hirvittää ajatuskin.
Toinen mihin olen koukussa, on hikiliikunnan tuomat endorfiinit. Tämä on minusta positiivinen koukku. Liikunta on se asia mistä saan aina takuuvarmasti hyvän olon ja paremman mielen. Huomaan koukuttumisen siitä, että jos tulee putkeen enemmän kuin pari liikkumatonta päivää, tulen todella ärtyneeksi, alakuloiseksi enkä saa illalla unta.
Olen myös koukussa rescue-koirailmoitusten selailuun ja sen miettimiseen, voisinko ottaa jonkun niistä (on jo kolme) 😅
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on monen yhteinen häpeä. I feel you.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi. En juo kahvia mitään ihan valtavaa määrää (2-3 kuppia päivässä), mutta ilman en selviä päivääkään. Hirvittää ajatuskin.
Toinen mihin olen koukussa, on hikiliikunnan tuomat endorfiinit. Tämä on minusta positiivinen koukku. Liikunta on se asia mistä saan aina takuuvarmasti hyvän olon ja paremman mielen. Huomaan koukuttumisen siitä, että jos tulee putkeen enemmän kuin pari liikkumatonta päivää, tulen todella ärtyneeksi, alakuloiseksi enkä saa illalla unta.
Olen myös koukussa rescue-koirailmoitusten selailuun ja sen miettimiseen, voisinko ottaa jonkun niistä (on jo kolme) 😅
Miten sulla edes tulee useita liikkumattomia päiviä jos sulla on kolme koiraa? Et lenkitä niitä? Älä nyt ainakaan lisää haali .
Suklaa on heikkouteni. Muuten ok, mutta iho kärsii.
Ihmisiin. Oon aina elänyt niin, että ihmissuhteet on olleet tärkeintä.
Mulla on hyviä ystäviä, mutta enimmäkseen olen kuitenkin yksin. Tapaan miehiä, jotka hakee nopeaa seksiä eikä ole kiinnostuneita tutustumaan. Rakastan seksiä, mutta näin ollen elän ilman mitään ja ketään.
Koukut siis: Rakkaus, parisuhde, seksi.
Tiedonnälkään. Arvoituksiin.
En ole juoruilija vaan kaikki ratkaisemattomat asiat kiinnostavat.
Tällä hetkellä haluaisin tietää miksi muodostelmaluistelujoukkue Dream Edges hajosi.
Myöskin Kannelmäen bunkkerisurman taustalla olevat perhesuhteet ja tragediat kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Jep sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla edes tulee useita liikkumattomia päiviä jos sulla on kolme koiraa? Et lenkitä niitä? Älä nyt ainakaan lisää haali .
No höh. Tottakai lenkitän koiriani, kolmesti päivässä. Ei tarvi aina olettaa huonoa, kun ei yhtään tiedä. Minun kaikki kolme koiraani ovat keski-iän ylittäneitä/vanhuksia, ei niiden kanssa käpyttely ole mitään sellaista hikiliikuntaa, joka antaisi endorfiiniryöpyn. Lasken "liikkumattomiksi" sellaiset päivät, kun en tee mitään muuta kuin rauhalliset kävelyt koirien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedonnälkään. Arvoituksiin.
En ole juoruilija vaan kaikki ratkaisemattomat asiat kiinnostavat.
Tällä hetkellä haluaisin tietää miksi muodostelmaluistelujoukkue Dream Edges hajosi.
Myöskin Kannelmäen bunkkerisurman taustalla olevat perhesuhteet ja tragediat kiinnostavat.
En siis ole koukussa mihinkään heikompien ihmisten arvosteluun tai perinteisiin naisten juorukerhoihin Tukiaisista ynnä muista.
Minua koukuttaa arvoitukset joista ei ikinä kerrota totuutta. Joissa pinta on hieno mutta taustalla on jotain muuta.
Sdp/ Sanna marin