Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ottaa yhteyttä pitkän tauon jälkeen

Vierailija
23.03.2023 |

Tapailimme hetken, juttu kuoli kasaan kun muutin hetkeksi muualle. Nyt hän laittoi viestiä, että pitäiskö nähdä.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halipula

Vierailija
22/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätääntyi kun joku ei enää annakaan. Sinä olet joskus antanut, joten tiedustelee nyt sinulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla vaikkapa seksinpuute, kännissä, dumpattu, tylsyyttä jne.. Mutta se on varmaa että aidosti kiinnostunut mies ei ole jos toimii näin. Olen sen todennut että kiinnostunut mies on yhteydessä aktiivisesti ja ehdottanut tapaamisia. Välillä joku kaveri tindereiden jälkeen ihmettelee kun ei kuulu, niin fakta on ettei vain kiinnosta tarpeeksi.

Vierailija
24/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo tullut Belgiasta kotiin?

Vierailija
25/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa reikää vailla.

Vierailija
26/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä ja suoraan sanottuna:

Se haluaa sinulta pimppiä.

Oma naisystävä saa vieläkin joltain vanhoilta panoilta viestiä, että "hei olen maisemissa, olis kiva nähdä", vaikka viime tapaamisesta jo vuosia. Puoliso ei vastaa mitään ja taas kolmen kuukauden päästä sama äijä ruikuttamassa. Säälittävää

Sama täällä. Naisen entinen joku kesäsäätö laitto muutaman viestin, että hei olen maisemissa voitais nähdä. Ei vastannu mitään takas. Meni muutama kuukaus, niin olen hotellissa huomenna, jos nähtäis. Ei vastannut mitään. Meni 2 viikkoo, niin miksi et vastaa mitään.

Sit vastas takas, että olen naimisissa ja aion pysyä naimisissa ja olen näyttänyt sun viestit mun miehelle.

No, se säätö meni estoon. Vaimo sano, että anteeksi olis pitäny heti estää ilman mitään vastausta. Olin ei haittaa, ja kiva silti kun kerroit. Iisisti vaan.

Vierailija
27/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma naisystävä saa vieläkin joltain vanhoilta panoilta viestiä, että "hei olen maisemissa, olis kiva nähdä", vaikka viime tapaamisesta jo vuosia. Puoliso ei vastaa mitään ja taas kolmen kuukauden päästä sama äijä ruikuttamassa. Säälittävää

Niinhän sä luulet ettei vastaa ;)

Minullekin tulee 10v takaisilta hoidoilta tasaisesti viestejä. Joskus vastaan ihan huvin vuoksi.

Ja AP Seksin nälässä se on. 

Vierailija
28/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa taas rasvattua kakkosta

Vierailija
29/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun otti myös ex yhteyttä varmaan 20 vuoden jälkeen. Sitten kun laitoin ehdot. Treffeille yms eli se on sitten parisuhde tai ei mitään. Niin sitten änkytettiin että en oikein viitsi kauheesti käydä ulkona enkä oikein ehdikkään yms. Juu oli sitten sillä selvä. Selvästi tiesi mitä halusi ja kun mulle ei riittänytkään pelkästään makkarikäynnit hänen aikataulun mukaan niin se oli sitten siinä. Eipä varmaan enää ota yhteyttä.

Vierailija
30/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet ettei vastaa ;)

Minullekin tulee 10v takaisilta hoidoilta tasaisesti viestejä. Joskus vastaan ihan huvin vuoksi.

Ja AP Seksin nälässä se on. 

No ei se maailma kaadu vaikka vastaisi, mutta kova luotto on kun haluaa nämä viestit minulle näyttää. Laittanut myös muutaman estoon kun ei ole tajunnut vaikka vastannut "Olen varattu, ei kiinnosta". 

Itselle tuli myös suhteen alussa viestejä vanhoilta tutuilta, mutta naiset tuntui ymmärtävän heti alkuun, että ei ole soveliasta jatkaa viestittelyä. Miehet, olen pettynyt teihin 😂

T:mies

Vierailija
31/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole harrastaneet seksiä. -Ap

Vierailija
32/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti haluaa pitää ns.hallinnassaan kaikki exänsä myös eron jälkeen. Haaremin ylläpitoa. Ei tietystikään niitä jotka ovat pahoin loukanneet häntä. Yhteydenottoyrityksiä jopa yli 20v.takaa.

Vierailija
33/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nämä samat miehet, jotka pyörii seuranhakuäpeissä vuosi toisensa jälkeen. Parisuhdetta eivät hae, sängyssä yhtä hyviä kuin 15 vuotiaana, mutta valloittaa täytyy.

Olematon itsetunto vaatii jatkuvaa pönkitystä.

Vierailija
34/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ap. Estoon vaan. Jos juttu ei aikoinaan tapailun jälkeen edennyt sen pidemmälle niin anna olla. Tuhlaat vain aikaa ja vaivaa. Älä jää roikkumaan turhiin toiveisiin.

Vierailija
35/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi kirjoitti:

Minuun otti myös ex yhteyttä varmaan 20 vuoden jälkeen. Sitten kun laitoin ehdot. Treffeille yms eli se on sitten parisuhde tai ei mitään. Niin sitten änkytettiin että en oikein viitsi kauheesti käydä ulkona enkä oikein ehdikkään yms. Juu oli sitten sillä selvä. Selvästi tiesi mitä halusi ja kun mulle ei riittänytkään pelkästään makkarikäynnit hänen aikataulun mukaan niin se oli sitten siinä. Eipä varmaan enää ota yhteyttä.

Just näin.

Usein näiden miesten parisuhde-cv myös kertoo sen että eivät ihan pikkuvikaisia ole.

Vierailija
36/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua

Vierailija
37/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä oli tullut X naiselle parin vuoden kuluttua. Tavattiin, mutta oli kokenut kovia ja muuttunut omituiseksi.

Vierailija
38/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa. Tuo on ainakin itselläni se motiivi miksi toisinaan teen tuollaisia yhteydenottoja.

Vierailija
39/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on syy miksi naiset on kertakäyttö esineitä mulle, he luulevat kaiken pyörivän heidän jalkovälin ympärillä.

Miksi pitää pitäisin heitä ihmisarvoisena kun kaikki menee kuitenkin reijästä, joten olen erittäi ylpeä sovinisti nykyään.

Vierailija
40/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole harrastaneet seksiä. -Ap

Eikö nyt olisi kiva kokeilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi