Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ottaa yhteyttä pitkän tauon jälkeen

Vierailija
23.03.2023 |

Tapailimme hetken, juttu kuoli kasaan kun muutin hetkeksi muualle. Nyt hän laittoi viestiä, että pitäiskö nähdä.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys!!?

Vierailija
62/80 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua eräs mies lähestyy seksiehdotusten merkeissä. Ei innosta yhtään. Olin häneen rakastunut kauan sitten, mutta hän ei välittänyt minusta. Nyt hän on yksin ja tasaisin väliajoin tulee seksiehdotuksia. Torjun ne, menee muutama kuukausi ja taas tulee viesti.

Sama, ärsyttävää. Pitkään jatkoin viestittelyä, kun elättelin toiveita suhteesta, Nykyään en enää vastaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aina humalassa laittaa viestejä kaikille tuntemilleen naisille.

Vierailija
64/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hätävaran hätävara.

Jospa irtoisi piparia, samalla kun etsii sitä oikeaa.

Älä mene halpaan.

Vierailija
66/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin juuri yhdestä vakipanosta, koska hän ei lainkaan ollut kiinnostunut minun nautinnostani ja siitä mitä minä haluan. En saanut mitään, joten olkoon.

Huono seksi on huonoa.

Vierailija
67/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä ap, mutta siksi koska on kevät. Mulle kävi vuosikausia niin, että kevään koittaessa eksät alkoi soittelemaan ja halusivat tavata. Ihan kiva oli kerran vuodessa jutella puhelimessa, mutta ei sytyttänyt yhtään tavata niitä. Kesti useampi vuosi, nyt ei ole kuulunut. Kollit toivottavasti löytäneet uusia tyttöystäviä.

Vierailija
68/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo suuri synti ole laittaa viestiä, vaikka aikaa olisi kulunut. Arvostan miesten optimismia ja aloitekykyä, kannattaisi muidenkin. Eiköhän ei-toivotut viestit saa loppumaan, jos ei itseä enää kiinnosta- vaikkapa kertomalla juuri, ettei kiinnosta. Ja mitähän vikaa siinäkään on, jos joku toivoo saavansa seksiä ottamalla yhteyttä. Miten sitä sitten pitäisi yrittää saada?

Naisille vaan kaikki on niin vaikeaa.

Vierailija
69/80 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ootko sä niin tyhmä ettet osannu ite mieheltä asia kysyä?

VAi halusitko vaan huomiota täältä?

Vierailija
70/80 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/80 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on ikävä

Mutta mitä on ikävä?

Vierailija
72/80 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti kyl ihan hitonmoisesti kun olin lähtenyt yhdestä työpaikasta tyypin takia, hän ei ollut tarpeeksi sivistynyt lähteäkseen itse (vaikka oli ollut siellä paljon minua lyhemmän aikaa). Hän siis heitti minut seurastaan kun en ilmeisesti ollut hänen tasoisensa (juu noin törtsi arvostelu). Sain kyllä loppuviimeksi sellaisen käsityksen että patjaa hän vain kaipasikin.

Sitten löysin kumppanin muualta ja sattumoisin eräs entinen työkaveri soitti kun olin juuri mennyt kihloihin ja vähän päästä soitti tuo exä, aattelin että mitvit? Sana oli kiertänyt.

Ensin en ollut tarpeeksi hänen tasoisensa ja sitten aloin kuitenkin kiinnostaa kun olin varattu?

Tuollaiset törpöt miehet eivät ansaitsisi muuta kuin pumpattavan Barbaran.

Vierailija
73/80 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti eronnut juuri ja käy vanhoja hoitoja läpi, helpompaa kuin mennä Tinderiin.

Vierailija
74/80 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua eräs mies lähestyy seksiehdotusten merkeissä. Ei innosta yhtään. Olin häneen rakastunut kauan sitten, mutta hän ei välittänyt minusta. Nyt hän on yksin ja tasaisin väliajoin tulee seksiehdotuksia. Torjun ne, menee muutama kuukausi ja taas tulee viesti.

Minä olen yhden miehen kanssa pannut ja hän tulee myös auttamaan muissa asioissa esim auton renkaat vaihtaa ilmaiseksi. Ja olemme joskus nähneet kahvin ja elokuvan merkeissä eli aina ei ole seksi mukana . Hänellä on lapsia avioliitosta ja he ovat välillä hänen luona. Siksi ei joka viikonloppua vietetä yhdessä.

Vierailija
75/80 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on ikävä

Mutta mitä on ikävä?

Oman libidonsa ja egonsa tyydyttäjää. 

Vierailija
76/80 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ku mun exä otti yhteyttä eron jälkeen, haluskohan sekin vaan pippeliä. M40

Voi olla 🤣👍🏼

Vierailija
77/80 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panettaa. Tuo on ainakin itselläni se motiivi miksi toisinaan teen tuollaisia yhteydenottoja.

Kyllä me naisetkin käytetään miehiä panoihin ja otetaan ilmaiset ruuat ja alkoholit ja välillä rahaa ja lahjoja. Eräs mies itse laittaa että tuletko maksan. Totta kai menen. Se ei ole huorana oloa vaan nykyään nimi on rakkauden ammattilainen. 

Vierailija
78/80 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuin juuri yhdestä vakipanosta, koska hän ei lainkaan ollut kiinnostunut minun nautinnostani ja siitä mitä minä haluan. En saanut mitään, joten olkoon.

Huono seksi on huonoa.

Minä unohdan jo kerrasta miehet,jotka paskoja seksissä!!!

Vierailija
79/80 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän vastaamatta,jos joku pitkän ajan päästä ottaa yhteyttä. Tai yleensä olen jo estänyt.

Vierailija
80/80 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena pitää oppia antamaan samaa "lääkettä" miehille. Eli kylmä tyly ja ottaa hyötyä. Ei vitussa ilmasiks vittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi