Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ottaa yhteyttä pitkän tauon jälkeen

Vierailija
23.03.2023 |

Tapailimme hetken, juttu kuoli kasaan kun muutin hetkeksi muualle. Nyt hän laittoi viestiä, että pitäiskö nähdä.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sun römpsää

Vierailija
42/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ku mun exä otti yhteyttä eron jälkeen, haluskohan sekin vaan pippeliä. M40

Vierailija
44/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ku mun exä otti yhteyttä eron jälkeen, haluskohan sekin vaan pippeliä. M40

Ehkä.

Vierailija
45/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppaa vailla. Älä vastaa sille.

Vierailija
46/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutitko takaisin?

Vierailija
47/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutitko takaisin?

Muutin takaisin. Hän sen kuuli. -Ap

Vierailija
48/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa jatkaa juttuanne siitä mihin viimeksi jäitte.

Vierailija
49/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/terveys/art-2000007880937.html

Menikin nyt väärään keskusteluun.

Vierailija
51/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutitko takaisin?

No eikö sitten ole aika selvä juttu? Aiemmin ongelmaksi tullut seikka on ratkennut ja voitte jatkaa siitä mihin jäitte.

Vierailija
52/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko naiset näin vammaisia että kaikesta miehiin liittyvästä pitää tehdä oma ketju? Ettekö kykene itsenäiseen ajatteluun vai eikö teillä ole ystäviä joiden kanssa pohtia mikä kaikki miehissä on vialla?

Vierailija
53/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Miksi "up"

Mikä on pointti? Trollaat ja levität miesvihaa pippeli puolikovana?

Vierailija
54/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehet on kyllä kummia. Ei ne tajua, että ei enää kiinnosta, vaikka olisi sen suoraan sanonut. Silti tulee viestiä silloin tällöin, että jos kuitenkin kiinnostaisi. Entistä vähemmän kiinnostaa, mitä enemmän vonkaa. Eli piparia ne vaan vailla on.

Vierailija
55/80 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko naiset näin vammaisia että kaikesta miehiin liittyvästä pitää tehdä oma ketju? Ettekö kykene itsenäiseen ajatteluun vai eikö teillä ole ystäviä joiden kanssa pohtia mikä kaikki miehissä on vialla?

Miksi se sun pippeliäs polttaa? Onko kämmenet rakoilla ja itkettää?

Vierailija
56/80 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutitko takaisin?

No eikö sitten ole aika selvä juttu? Aiemmin ongelmaksi tullut seikka on ratkennut ja voitte jatkaa siitä mihin jäitte.

Jos mies on kiinnostunut, hän viestitteli Ap:lle varmasti koko ajan myös tämän ollessa matkalla/toisaalla?

Vierailija
57/80 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saalistajalla on aina kova huoli, jos saaliit pääsee karkuun. Sisäpiiristä on nyt selkeästi vapautunut uusi paikka.

Vierailija
58/80 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen. Minulla juuri tuollainen paha tapa kun olen ottanut viiniä muutaman lasillisen että alan tekstailla vanhoille säädöille. Ehdottelen tapaamista myöhemmin ja flirttailen. Sitten kun aamulla herään kadun kaikkea sanomaani ja yritän luikerella pois tilanteista jos olen saanut joltakin vastakaikua tavataksemme.

Onneksi otan viiniä harvoin.

Vierailija
59/80 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mikä syy tahansa. Joko seksi mielessä tai sitten hän ikävöi ja haluaisi kovasti tavata. Tapaamallahan se selviää.

Omasta nuoruudestani voin kertoa yhden esimerkin, jossa ei ollut seksi mielessä. Olin tavannut yhden tytön, johon olin aivan ihastunut. En ole kehenkään ollut heti tapailun alussa niin hullaantunut kuin silloin häneen. Tytöllä ei oikein ollut aikaa tavata minua, kun piti lukea pääsykokeisiin ja töitäkin oli. No ajattelin että annan sitten hänelle aikaa ja yritetään uudelleen pääsykokeiden jälkeen. Juttu vähän viileni siinä. Pääsykokeiden jälkeen sitten kysyin uudelleen, mutta hänellä oli jo joku toinen kundi.

Hoidin tuon kokemattomuuttani huonosti ja joku toinen pääsi väliin. Ja todennäköisesti tyttö ei ollutkaan niin kiinnostunut kuin luulin, mutta pointti on että ei ollut seksi mielessä silloin, eikä ole seksi päällimmäisenä mielessä nykyäänkään, jos ihastun.

Vierailija
60/80 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi