Miksi mies ottaa yhteyttä pitkän tauon jälkeen
Tapailimme hetken, juttu kuoli kasaan kun muutin hetkeksi muualle. Nyt hän laittoi viestiä, että pitäiskö nähdä.
Kommentit (80)
Minua eräs mies lähestyy seksiehdotusten merkeissä. Ei innosta yhtään. Olin häneen rakastunut kauan sitten, mutta hän ei välittänyt minusta. Nyt hän on yksin ja tasaisin väliajoin tulee seksiehdotuksia. Torjun ne, menee muutama kuukausi ja taas tulee viesti.
Joku muu säätö estänyt. Nyt haluaa jonkun siihen tilalle.
Näin miehenä ja suoraan sanottuna:
Se haluaa sinulta pimppiä.
Oma naisystävä saa vieläkin joltain vanhoilta panoilta viestiä, että "hei olen maisemissa, olis kiva nähdä", vaikka viime tapaamisesta jo vuosia. Puoliso ei vastaa mitään ja taas kolmen kuukauden päästä sama äijä ruikuttamassa. Säälittävää
Viikonlopun huomenta Suomessa, nehän sano että yks kevään merkeistä on se että exät ottaa yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Joku muu säätö estänyt. Nyt haluaa jonkun siihen tilalle.
Estin yhden vaalean miehen eilen. Odotettavissa yhteydenottoja muille hänet tunteville naisille.
Tuollainen mies ei ole seurustelusuhteensa perässä.
Muhun otti ex yhteyttä 30 vuoden jälkeen
Tullut hätä käteen, kun joku ei enää olekaan kiinnostunut hänen kylmää - kuumaa -leikistään.
olet ollut puhelinvaralla, nyt tahtoo taas
Narsisti. Ne toimii noin. Normaali ihminen menee elämässä eteenpäin eikä jää vellomaan entisiin juttuihin. Narsisti ei tähän pysty.
Mitä nämä kommentit oikein ovat? Jos olet kerta lähtenyt maisemista ja tapailunne loppui siitä syystä, nyt ilmeisesti olet taas maisemissa, niin tietenkin hän haluaa nähdä kerta ikävöi. Tuskin on pelkkä pilu mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti. Ne toimii noin. Normaali ihminen menee elämässä eteenpäin eikä jää vellomaan entisiin juttuihin. Narsisti ei tähän pysty.
Tuli sama mieleen ja itselle tehty just noin.
Vierailija kirjoitti:
Samoin minua. Mutta ei seksin vuoksi, koska oli näinä vuosi juonut itsensä kyvyttömäksi. Kertoi heti ensi kohtaamisella ettei halua. Todellisuudessa oli impotentti ja halusi vain läheisyyttä. Ei kiinnostanut enää, pian sen jälkeen hän kuoli. Viinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin minua. Mutta ei seksin vuoksi, koska oli näinä vuosi juonut itsensä kyvyttömäksi. Kertoi heti ensi kohtaamisella ettei halua. Todellisuudessa oli impotentti ja halusi vain läheisyyttä. Ei kiinnostanut enää, pian sen jälkeen hän kuoli. Viinaan.
sait siis aikoinasi aikaan juomishalun?
no miksiköhän...