Christoffer Strandberg show!
Mitä mieltä? Eilen tuli ensimmäinen jakso. Ihan kiva minun mielestäni ja Christoffer on niin ihana, ja eiliset vieraat myös, Miitta, Jaajo ja Bess.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Ei iskenyt, liikaa kaksimielisyyksiä. Kaipaan nerokasta huumoria.
Hompit ei ole nerokkaita.
Kyllä nyt menee liiallisuuksiin christofferin ohjelma. Puhutaan miesten alapäistä ym homo juttuja. Pettymys . Olisi herra pysynyt vain putouksessa , sillä se sopii hänelle. Outoa muutenkin, kun miehet miesten kanssa 🤔 ei tätä ymmärrä. 👎 .
Odotukset oli korkealla, koska tykkäsin kovasti Strandbergista Putouksessa ja Masked Singerissä. Ohjelma oli kyllä todella iso pettymys. Eka jakso meni ohi enkä viisinyt jälkikäteen katsoa, ja toka oli niin hirveää kuraa, että en jaksanut katsoa loppuun enkä aio katsoa tuleviakaan jaksoja.
C on tosi hyvä näyttelijä ja putouksessa aivan paras näissä , salon Seija, barbi vuoro, nöpö Felix ! Sai kyllä nauraa . 😂 Terkut störsvikiin 🙋🙋
Toi viimenen jakso ukko porukalla oli jotenkin ällöttävän pehmeetä touhua, muuten hyvä ohjelma ja Kaisa Kuilu on paras, pus, pus.
Näin lehtikuvan jonka oletin olevan Kuutamolla, Janne Katajan luotsaamasta ohjelmasta olevan kyse. Vieraiden valinta ? outo. Ovat niin monessa jo ennestään/nykyään mukana. Siinä ei siis mitään uutta/yllättävää. Huumeiden kanssa sekoilleet on mulle ihan nou, nou vieraita, mikäli sellaisia on ohjelmaan tulossa. Mutta show isäntä valitsee omansa ja minä valitsen mitä en halua katsoa ja toisinpäin. Samma på svenska.
Joku kommentoi, että Miitta pelasti jakson. Miitta on niin takuuvarma, kaikki tai ainakin lähes kaikki tykkää. Mutta niin ei pitäisi olla, mikäli luvataan uutta ja jne. vieraiden pitäisi olla ns. vähemmän muissa ohjelmissa mukana olevia. Sen tietää jo etukäteen, että Miitta nyt ohittaa/voittaa kenet tahansa jopa ohjelman juontajan. Sanon nyt ehkä kuluneen fraasin, vähemmän jokapaikan höyliä ja kestosuosikkeja, niin voisi jopa kiinnostaakin ko. ohjelma.
Onhan se show tuossa pyörinyt, kun olen tehnyt iltajuttuja. Eihän se mikään tajunnan räjäyttävä ole, mutta hetkensä siinä on.
Talkkariksi kökkö. Haastattelut ei tapahdu luontevasti. Liikaa joutuu lypsämään ennakkoon sovittua tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Toffe on vaan paras :)
"""
Näin on, yksi parhaista ja lahjakkaista, joten ei mennä ohjelman arvostelussa henkilöä kohtaan negana.
Pikavip ei oo vip jos se on pika tää viimenen roolihahmo joka lopettaa shown on hyvä roolisuoritus ja ne muut sukulaisetkin. Itse haastattelut on myötähäpeällisiä ja tekohilpeitä. Toffe muuten symppis mutta kaipaa kouliintumista ja parempaa kässäriä, mutta kuhan ei jenkkimenoksi muutu.
Tää 15.4 on parempi, ku ne rivot jutut edellisissä. Juha Ok fiksu! CS on hyvä näyttelijä. Pitäisi näytellä putouksessa.
No nämä show ohjelmat ei oikein kiinnosta. Samat naamat vieraana. Miitta on nykyään liikaa esillä. Pilvi on omalaatuinen. Jotenkin rasittava.
Oliks Pilvi pienessä nousussa? jotenkin oli vähän outo, se tukan. hiplaaminen ja kiroilu. Juha Tapio oli yllättävän hauska 😁
Tämä ohjelma on ihan karsea floppi. Ymmärrän kyllä mitä on yritetty saavuttaa, mutta eihän siinä ole onnistuttu laisinkaan. Sketsit on aika huonoja eikä ohjelma muutenkaan naurata. Lähinnä myötähäpeä tulee. Ei kaikille kannattaisi antaa omaa ohjelmaa! 119 000 katsojaa jaksaa seurata tätä. Jep, yksi kevään pahimmista flopeista.
Mä jo hetken luulin, että Pilvillä vilahti vee siellä hississä.😁 Taisi kuitenkin olla sukkahousujen haarakiila.
Tekemällä tehty, vieraiden jututkin vääntämällä väännetty ja "käsikirjoitettu". Ei jatkoon
Onko tämä se Benjamin, joka fantasioi varattujen perheen isien kanssa peuhaamisesta?