Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten vanhemmat eroavat liian helposti

Vierailija
22.03.2023 |

Mielestäni ihmiset saisivat miettiä tarkemmin KENEN kanssa tekevät lapsia.

Tässä sen näkee, kun ei osata sitoutua ollenkaan ja kuinka moni yksinhuoltaja vinkuu korotuksien perään. Kuka on käskenyt saada lapsia jonkun sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua sitä lapsiperhearkea lopulta jakaa??

Erota voi myöhemminkin, jos siltä tuntuu.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä oli, että itse koin olevani valmis ja riittävän kypsä perheenperustamiseen, koska miehen varaan ei voi laskea mitään.

Vierailija
22/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset jostain syystä nauttivat siitä, kun saavat näyttää miehelle "kaapin paikan" ja viedä yhteiseltä lapselta ydinperheen, samalla yrittäen vierottaa lasta miehestä kaikin mahdollisin tavoin. Aivan älyttömän surullista seurata vierestä näitä keissejä, miten paljon kaikki osapuolet kärsivät naisen virheiden takia :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä on isä, joka halusi lapsia enemmän kuin perheen nainen. Hankkivat useamman, ja nyt mies jättää lapset heitteille omalla "vahtivuorollaan".

Arvatkaa, haluaako mies lisää lapsia nyt, kun lapset ovat kasvaneet?

Vierailija
24/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä kun terveet kristilliset arvot on hylätty ja otettu sieluton hedonismi sydämeen.

Ennen avioliitto oli pyhä ja siinä pysyttiin kunnes kuolema erottaa. Nykyään se on vain sellainen perinne tai prinsessapäivä, jolla ei ole mitään painoarvoa.

Vierailija
25/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusfeminismi ja kaikki siihen liitännäinen naisten voimaantumispaska on juurisyy useimpiin eroihin. Mammat hakevat kilpaa vikoja miehistään ja lietsovat ja kannustavat toisiaan eroon jos mies jättää likaiset sukat lattialle, ei tyhjennä tiskikonetta tai suostu perheen elättämisen lisäksi myös kotipiiaksi ja lastenvahdiksi 24/7.

Vierailija
26/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot johtuvat puolison, tai puolisoiden, traumataustasta. Niinpä he eivät haastavissa olosuhteissa kykene jatkamaan lupaustaan. Tätä syytä he eivät ymmärrä, mutta keksivät kyllä jotain.

Vierailija
27/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusfeminismi ja kaikki siihen liitännäinen naisten voimaantumispaska on juurisyy useimpiin eroihin. Mammat hakevat kilpaa vikoja miehistään ja lietsovat ja kannustavat toisiaan eroon jos mies jättää likaiset sukat lattialle, ei tyhjennä tiskikonetta tai suostu perheen elättämisen lisäksi myös kotipiiaksi ja lastenvahdiksi 24/7.

Rikkinäistä kansaa on helpompi ohjata.

Vierailija
28/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maailman onnellisin kansa" on woke-kusetusta.

Vierailija
29/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke🤥

#miesviha

#naisviha

#lapsiviha

#IHMISVIHA!

Vierailija
30/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke🤥

#rakkaus tuhoamiseen, riistämiseen, alistamiseen... RAKKAUS PERSEILYYN.

Vierailija
31/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaali hegemonia.

Vierailija
32/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa usein sitä perhettä ja sitoa naisen suhteeseen. Sen jälkeen mies voikin heittäytyä itsekkääksi, kun tietää, ettei nainen siitä noin vain lähdekään. Haluaa vielä lisää lapsia, kun ekat on teini-ikäisiä. Nainen suostuu ja on taas liekassa pitempään. Talot, velat ja lapset pitävät naista kurjassakin liitossa, jossa miehellä voi olla jo pitkä sivusuhdekin. Lähteminen vaikeata. Ja ei, tätä ei voi tietää etukäteen. Jos voisi, niin nainen ei lähtisi mukaan miehen strategiaan. Silti uskon, että kannattaa erota siinä vaiheessa, kun olo on paha ja olisi kuitenkin vielä toivoa paremmasta ilman sitä suhdetta/liittoa.

33/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen Tinderissä nähnyt, miten paljon on pikkulasten yh-isiä.

Ei herätä luottamusta, jos kuulen, että henkilö on toistuvasti eronnut puolisostaan lapsen ollessa pieni.

Esim. Kerran kävin treffeillä 40-vuotiaan miehen kanssa, joka oli kertonut, että hänen luonaan asuu vuoroviikoin 11- ja 3-vuotiaat lapset. Minä tietysti luulin, että lapsilla on sama äiti, kunnes mies kertoi, että heillä on eri äidit. Eli mies on siis kahdesti eronnut lapsen ollessa pieni. Ja kaiken lisäksi mies kertoi, että hän haluaa vielä kaksi lasta lisää. Kuka hullu nainen tuollaiseen soppaan lähtee mukaan ja vielä hankkii lisää lapsia tuollaiselle miehelle, jonka parisuhteet ei kestä pikkulapsiarkea?

Ja kerran viestittelin erään 38-vuotiaan miehen kanssa, joka kertoi että hänellä on 12-, 11-,7- ja 3-vuotiaat lapset kolmen eri naisen kanssa ja hän haluaa vielä lisää lapsia. Jos hln on kolme kertaa eronnut lapsen ollessa pieni, niin miksi seuraava suhde kestäisi?

Vierailija
34/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset jostain syystä nauttivat siitä, kun saavat näyttää miehelle "kaapin paikan" ja viedä yhteiseltä lapselta ydinperheen, samalla yrittäen vierottaa lasta miehestä kaikin mahdollisin tavoin. Aivan älyttömän surullista seurata vierestä näitä keissejä, miten paljon kaikki osapuolet kärsivät naisen virheiden takia :( 

Olen pahoillani, mutta jonkin on kannettava vastuu perheen pyörittämisestä, jos mies osoittautuu vastuuttomaksi pakoilijaksi joka ei hoida edes omaa osuuttaan arjen kunnollisesta pyörittämisestä. Olet perus vastuunpakoilija näemmä itsekin, kun vierität syyn tästäkin vaan naiselle. Mies on vaan avuton vauva joka käy töissä ja kotonakin vaan syömässä ja nukkumassa.

Olkaa aktiivisemmin lastenne kanssa, niin pääsette olemaan heidän kanssaan eron jälkeenkin. Luuletko tosiaan, että mieheen, joka ei huolehdi lapsistaan, uskalletaan antaa lapset asumaan vuoroviikoin? Lapset ovat teille vaan pelinappuloita, ette te heistä edes välitä, kun jätätte heidät mielihyvin heitteille.

Nyt pää pois sieltä prseestä, oikeasti.

Miesvihasi oikein huokuu tuosta viestistäsi, kannattaa hakea apua siihen ennenkun etsit uuden miehen höynäytettäväksi. Sääliksi käy lapsiasi :( 

Vierailija
35/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole eronnut kotitöiden vuoksi vaan väkivallan. Olen silti sitä mieltä, että lapset ansaitsevat kodin, jossa oppii perussiisteyden päälle. Kun ei tee niistä kotitöitöistä mitään vaikeita ja aloittamista vaativaa, niin niiden määräkin vähenee. Kun likapyykkiä tulee, niin samantien koriin. Ei tarvitse noukkia ympäriinsä. Kun tavaroilla on paikat, ne ei loju siellä täällä. Kaikille mukavampaa elää siistissä kodissa.

36/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
37/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tosi huippu kolmanteen raskauteen asti. Kolmantena raskausaikana pisti omat menonsa tärkeysjärjestyksen ykköseksi ja katosi vaan koko perheen elämästä. Vuosiksi. Olin käytännössä arjet ja vapaat kolmen pienen lapsen yh monta vuotta. Joo valitsin väärän puolison. Miehestä olin yhä hänelle oikea kun erottiin ja olisin vieläkin. Oikea kynnysmatto. Ei pystynyt enää mitenkään korvaamaan sitä paskaa ja pettymyksiä mulle, joten erottiin. Jos olisi ollut pelkkä poikaystävä olisin jättänyt jo ekan perseilyn jälkeen. Joskus pitää olla itsekäs, eihän tuo olisi ollut terve esimerkki lapsillekaan.

Vierailija
38/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä voi etukäteen kuinka paljon mies lopulta osallistuu vauva-arkeen. Monet lupaavat vaikka mitä mutta kun  todellisuus iskee päin kasvoja, ei pystytä. Monilla miehillä on todella epärealistinen mielikuva siitä mitä elämä on pienten lasten kanssa. 

Siis nythän miesyhteisöissä ehdotetaan varoissaan oleville miehille amerikkalaisen vuokrakohdun hankintaa. Hyvä luoja vuokrakohtu maksaa ettei niitä voi jokainen halukas hyödyntää. Monestako yhteisön jäsenestä on kantamaan 18 vuoden vastuuta täysin yksin? Yh-äideissäkin kuuluu olevan paljon loppuunpalaneita.

Vierailija
39/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olisin voinut tietää että 3 lapsen ja 14 yhdessäolovuoden jälkeen mieheni keksi pettää minua?? En ole ennustaja enkä meedio. Siihen saakka hyvä isä, sen jälkeen täysi 0

Olen iloinen että erosimme, saimme upean elämän ilman häntä:) 3 vuotta keskenämme ja nyt jo 27v uusperhe-elämää ihanan miehen kanssa. Yhteinen kuopuskin on jo aikuinen. 

Vierailija
40/62 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Vain henkisesti kypsät ja aidosti pienen lapsen roolistaan itsenäistyneet ovat riittäviä vanhemmiksi. Muut ovat kelvottomia eikä heidän ole syytä tehdä lapsia.

Taitaa kääntyä syntyvyys todella reiluun laskuun Suomessa, jos kaikki naiset kilpailisivat niistä muutamasta hassusta miehestä, jotka voi laskea tuohon lapsen roolista itsenäistyneet ja henkisesti kypsät- ryhmään. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi