Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun Khalid Kaddouri, 20, muutti Kouvolasta Helsinkiin, vain kolme asuinaluetta kelpasi hänelle. Punavuori, Ullanlinna tai Eira.

Vierailija
22.03.2023 |

Missään ei ole ollut yhtä mukavaa asua kuin täällä

Kun Khalid Kaddouri, 20, muutti Kouvolasta Helsinkiin, vain kolme asuinaluetta kelpasi hänelle. Tutkijan mukaan nuorten aikuisten halu asua hienoiksi mielletyillä asuinalueilla on sukua vaatemuodin puolella jylläävälle hyperluksus-ilmiölle.

25 NELIÖN yksiö, vuokra 800 euroa.

Arkkitehtuuri, meri, puistoalueet, 10 minuuttia kävellen ydinkeskustaan, Kaddouri listaa syitä, mikä noissa kolmessa alueessa viehättää.

Kaddourin vapaa-aika kuluu pitkälti urheillessa, ruokaravintoloissa ja viikonloppuisin baareissa. Poikamieselämää, kuten Kaddouri kuvailee.

Onhan täällä paljon ihmisiä ja samalla paljon kauniita ja mukavia naisia, hän hymyilee.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole ollut yhtä mukavaa asua kuin täällä https://www.is.fi/asuminen/art-2000009469564.html

Vierailija
2/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämähän on ikivanha juttu. Nolo ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän päivämäärä jutussa.

Vierailija
4/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minne hänen olisi pitänyt muuttaa? Vantaan Myyrmäkeen? Kundi elättää itse itsensä, joten mikä tässä on ongelma?

Vierailija
5/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan maksaa itse vuokransa.

Vierailija
6/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunto on niin pieni että todennäköisesti käy siellä vain nukkumassa ja päivät notkuu jossain muualla.

Vierailija
7/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minne hänen olisi pitänyt muuttaa? Vantaan Myyrmäkeen? Kundi elättää itse itsensä, joten mikä tässä on ongelma?

On se kumma kun pyörien akkuja täyttämällä on varaa syödä jatkuvasti ulkona ja asua punavuoressa. Not that there is anything wrong with that mutta miksi sitten muilla paskaduuneja tekevillä ei ole varaa siihen.

Vierailija
8/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että hän on suomessa

Muuta sinä Kouvolaan.

Vierailija
9/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asunto on niin pieni että todennäköisesti käy siellä vain nukkumassa ja päivät notkuu jossain muualla.

Niinhän siinä lukee. Tai siis yöisin duunissa. Päivällä ravintelissa ja baarissa.

Vierailija
10/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tuon kauan sitten.

Vierailija
11/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tuon kauan sitten.

Ok mutta minä en.

Vierailija
12/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu tosiaan, viime vuodelta muistaakseni, mutta näin itsekin tänään otsikoissa uusiksi. 

Vierailija
13/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen poika. Kuvittelee, että jotkut 50v naiset muka kiinnittävät häneen huomiota ja ihan jopa katselevat paheksuvasti, vaikka kaikki tuo kuviteltu paheksunta tapahtuu vain omien korvien välissä.

Vierailija
14/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo. Julkaistu alun perin 14.11.2022.

Vierailija
15/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näe tässä mitään ihmeellistä, kun kyseessä on työssä käyvä ihminen eikä esim. niin että voi sanella Kelan elättinä, että minäpä en suostu asumaan kuin noilla kolmella alueella. 

Nuori ihminen, joka aina menossa, hän ei varmasti tarvitse isoja neliöitä, sen sijaan hänelle on tärkeää tuo keskustan läheisyys. Joten hän sitten laittaa sen 800 euroa, joka on useimmille työssäkäyville ihan maksettavissa oleva normaali summa asumisesta, mieluummin pikkuyksiöön keskustan lähellä kuin isoon kaksioon lähiössä. Ei siinä mitään, itsekin olisin parikymppisenä valinnut noin. Nyt vähän vanhempana, ja enemmän kotona oleskelevana, toisin.

Vierailija
16/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eivätkö ihmiset yleensä mielellään muuta mahdollisimman mukavalle alueelle jos rahat vaan riittävät? 

Vierailija
17/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hyvältä valinnalta poikamiehelle, tuossahan juuri on niitä kivoja baareja, ruokaravintoloita ja harrastusmahdollisuuksia lähellä. 

Vierailija
18/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vuosaari, kontula, myyrmäki, espoon keskus, gesterby tms sopisi tuolle tyypille paljon paremmin.

Tuolle tyypille? Kaitpa hän itse tietää paremmin minkälaisella alueella hän tykkää asua.

Vierailija
19/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo. Julkaistu alun perin 14.11.2022.

Onpas tosi vanha 😂

Vierailija
20/60 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä jaksetaan vetää herne nenään! Kukapa ei haluaisi asua noilla alueilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi