Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup naisille: mitä sellaista et seksissä suostu tekemään, jota miehesi kovasti haluaisi?

Vierailija
22.03.2023 |

Itsellä on valitettavan usein seksin jälkeen sellainen olo, että taas jäi herralla homma vajaaksi ja monia toiveita täyttämättä :( Tuosta tuleva riittämättömyyden tunne on kyllä pidemmän päälle ja aina toistuessaan hyvin kuluttava, vaikka seksi pääpiirteissään onkin todella hyvä hyvää ja nautinnollista ja mies minut ihanasti huomioiva.

Meillä asioita, joiden tiedän miestäni kiihottavan kovasti ja joihin en itse halua suostua ovat esim. naamalle läpsiminen ja fistaaminen. Molempia on kokeiltu muutaman kerran ja vaikka ne nyt ei kamalia kokemuksia olleetkaan niin eivät myöskään sellaisia, että niihin haluaisin suostua. Mies taas ainakin vihjaillen ehdottaa niitä säännöllisesti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kysyin mieheltä, ei ole kuulemma mitään sellaista mitä ei jo saa. Tyytyväinen mies.

Vierailija
22/29 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuo että on asia jota ei suostu tekemään kertoo että asia on väärin, on kumppanilta väärin edes kysyä. Kyseessä on kumppanin tahallinen halventaminen.

Ei me naisetkaan haluta kokeilla miehen kanssa seksissä asioita jotka loukkaavat, satuttavat ja halventavat miestä. Esim haluan potkaista tai lyödä nyrkillä täysillä munille, purra erektiossa olevaa penistä jne.

Mikä se on että suurin osa minkä tahansa miehen halusta on vahingoittaa naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota suihin vaikka ukko miten kerjää koska ei huvita. En ole mitään velkaa saa mun puolesta imeä itseään. Normi seksi kyllä toimii hyvin ja saan sateenkaari orkkuja, mutta imemiset ja muut vatkaamista on niin teini-ikäistä.

Vierailija
24/29 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, minä haluan NIIN sen kalun syvälle suuhun ja kurkkuun! En edes tajua miten ihanan kiihoittavaa se on. Onneksi ei miehellä olekkaan mitään sitä vastaan. Tänään saankin tehdä niin, vaikka mies jo kerran aamulla saikin ihan panna, sain  toki sitten itsekkin, mutta himo nyt yltyy; 3 päivän riita takana, niin ehkä  se sovintoseksi on se juttu nyt molemmilla..

Vierailija
25/29 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on että suurin osa minkä tahansa miehen halusta on vahingoittaa naista.

Kannattaisikohan tällaiset horinat ihan vaan jättää kirjoittamatta?

Vierailija
26/29 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut seksistä enää mutta mies haluaisi vähintään kerran viikossa. Haluaisin itse kokeilla jotain uutta, mutta en mieheni kanssa. Tuntuu että en haluaisi edes ilmaista omista toivomuksista hänelle.

Vierailija
27/29 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prseen vonkaus pilaa tunnelman, ei huvita koko seksi enää.

Vierailija
28/29 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikset anna persetta heti kärkeen niin sat sen hoidettua heti sen jälkeen voinet keskittyä kusiränniisi

Vierailija
29/29 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi avoimen suhteen, minä en. Ei kuulemma halua kuitenkaan erotakaan.