Gallup naisille: mitä sellaista et seksissä suostu tekemään, jota miehesi kovasti haluaisi?
Itsellä on valitettavan usein seksin jälkeen sellainen olo, että taas jäi herralla homma vajaaksi ja monia toiveita täyttämättä :( Tuosta tuleva riittämättömyyden tunne on kyllä pidemmän päälle ja aina toistuessaan hyvin kuluttava, vaikka seksi pääpiirteissään onkin todella hyvä hyvää ja nautinnollista ja mies minut ihanasti huomioiva.
Meillä asioita, joiden tiedän miestäni kiihottavan kovasti ja joihin en itse halua suostua ovat esim. naamalle läpsiminen ja fistaaminen. Molempia on kokeiltu muutaman kerran ja vaikka ne nyt ei kamalia kokemuksia olleetkaan niin eivät myöskään sellaisia, että niihin haluaisin suostua. Mies taas ainakin vihjaillen ehdottaa niitä säännöllisesti.
Kommentit (29)
Jo tuo että on asia jota ei suostu tekemään kertoo että asia on väärin, on kumppanilta väärin edes kysyä. Kyseessä on kumppanin tahallinen halventaminen.
Ei me naisetkaan haluta kokeilla miehen kanssa seksissä asioita jotka loukkaavat, satuttavat ja halventavat miestä. Esim haluan potkaista tai lyödä nyrkillä täysillä munille, purra erektiossa olevaa penistä jne.
Mikä se on että suurin osa minkä tahansa miehen halusta on vahingoittaa naista.
En ota suihin vaikka ukko miten kerjää koska ei huvita. En ole mitään velkaa saa mun puolesta imeä itseään. Normi seksi kyllä toimii hyvin ja saan sateenkaari orkkuja, mutta imemiset ja muut vatkaamista on niin teini-ikäistä.
Voih, minä haluan NIIN sen kalun syvälle suuhun ja kurkkuun! En edes tajua miten ihanan kiihoittavaa se on. Onneksi ei miehellä olekkaan mitään sitä vastaan. Tänään saankin tehdä niin, vaikka mies jo kerran aamulla saikin ihan panna, sain toki sitten itsekkin, mutta himo nyt yltyy; 3 päivän riita takana, niin ehkä se sovintoseksi on se juttu nyt molemmilla..
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on että suurin osa minkä tahansa miehen halusta on vahingoittaa naista.
Kannattaisikohan tällaiset horinat ihan vaan jättää kirjoittamatta?
En ole kiinnostunut seksistä enää mutta mies haluaisi vähintään kerran viikossa. Haluaisin itse kokeilla jotain uutta, mutta en mieheni kanssa. Tuntuu että en haluaisi edes ilmaista omista toivomuksista hänelle.
Prseen vonkaus pilaa tunnelman, ei huvita koko seksi enää.
no mikset anna persetta heti kärkeen niin sat sen hoidettua heti sen jälkeen voinet keskittyä kusiränniisi
Mies haluaisi avoimen suhteen, minä en. Ei kuulemma halua kuitenkaan erotakaan.
Just kysyin mieheltä, ei ole kuulemma mitään sellaista mitä ei jo saa. Tyytyväinen mies.