Gallup naisille: mitä sellaista et seksissä suostu tekemään, jota miehesi kovasti haluaisi?
Itsellä on valitettavan usein seksin jälkeen sellainen olo, että taas jäi herralla homma vajaaksi ja monia toiveita täyttämättä :( Tuosta tuleva riittämättömyyden tunne on kyllä pidemmän päälle ja aina toistuessaan hyvin kuluttava, vaikka seksi pääpiirteissään onkin todella hyvä hyvää ja nautinnollista ja mies minut ihanasti huomioiva.
Meillä asioita, joiden tiedän miestäni kiihottavan kovasti ja joihin en itse halua suostua ovat esim. naamalle läpsiminen ja fistaaminen. Molempia on kokeiltu muutaman kerran ja vaikka ne nyt ei kamalia kokemuksia olleetkaan niin eivät myöskään sellaisia, että niihin haluaisin suostua. Mies taas ainakin vihjaillen ehdottaa niitä säännöllisesti.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta toiseen sama iänikuinen toive: persepano. Ja itseä ei mikään voisi kiinnostaa vähemmän.
Se on hienointa seksiä. Nykyajan hermolla olevaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta toiseen sama iänikuinen toive: persepano. Ja itseä ei mikään voisi kiinnostaa vähemmän.
Ei kiinnosta vai ällöttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta vai ällöttää?
Ällöttää ja myöskin sattuu niin paljon etten todellakaan halua.
Lista on pitkä, mutta toisaalta luulen että kaipa kaikissa parisuhteissa tilanne seksin saralla on se, että toinen ei suostu kaikkeen mitä toinen haluaa? Tämä ei varmaankaan ole ongelma niin kauan kuin toinen sitten kunnioittaa näitä toisen rajoja eikä jatkuvasti painosta sellaiseen, mitä toinen ei halua.
Meillä viimeisin tähän liittyvä perustavanlaatuinen keskustelu käytiin kolmen kimppaan liittyen. Molemmilla on se fantasia, että mukana olisi toinen mies ja puolisen vuotta asiaa ihan vakavasti harkittiinkin. Lopulta tulin siihen tulokseen, että haluan pitää tämän fantasiana enkä lähteä toteuttamaan. Tämä harmittaa miestä ja edelleen ottaa asian silloin tällöin puheeksi toiveikkaana.
Sellaisia ei ole miehen puolelta tullut. Minulla on yksi juttu, johon hän ei ole suostunut, mutta ei minulle mitenkään käänteentekevä. Onneksi ei ole halunnut mitään kovin erilaista kuin minä itse haluan. Jotkut asiat ovat itselleni sellaisia, että en enää haluaisi sen jälkeen miestäni kuten se, jos hän tahtoisi läpsiä minua naamalle tai muutenkaan lyödä.
Hänen pyllyään en ikimaailmassa suostu nuolemaan ja tiedän tuon olevan hänen suurin toiveensa. Tunnistan siis täysin alkuperäisen kirjoittajan riittämättömyyden tunteen. Se on todella inhottava.
Vierailija kirjoitti:
Hänen pyllyään en ikimaailmassa suostu nuolemaan ja tiedän tuon olevan hänen suurin toiveensa. Tunnistan siis täysin alkuperäisen kirjoittajan riittämättömyyden tunteen. Se on todella inhottava.
Miksi ette menisi jonnekin jossa miehesi pyllyä nuollaan? Ulkoista homma!
Meillä on niin päin, että kyselen mieheni toiveita eikä hänellä niitä juuri ole ilmaantunut (yli 10 vuotta jo yhdessä). Peppupanosta on maininnut ja mielelläni hänen toiveitaan kokeilen ja kokeilisin enemmänkin.
Mulla on mielikuvitusta ja toiveita sitten vaikka muille jakaa (tässä suhteessa voisi sanoa että valitettavasti) eikä kaikki ehdotukset ole menneet läpi. Muutamia sellaisia on, jotka todella toivoisin olevan osa meidän seksielämää.
Persepano. Toki sitä joskus tehdään ja siitä voisi jopa nauttia mutta liian iso on liian iso :(
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluaisin kokeilla, mutta mies ei suostu.
En suostu piiskaamaan häntä, koska minä olen sub-henkinen ja haluan että minä olen se jota tarvittaessa piiskataan ja sidotaan tiukasti piiskattavaksi.
Nielemään. Joskus aikaisemmin olen muutaman kerran niellyt, ja ollut sekä ällöä, että vatsa tullut kipeäksi. Mieheni kiukuttelee siitä, että "jaa, aikaisemmin olet niellyt random jätkiltä, mutta et suostu nielemään multa"
Pepun nuoleminen. Mies haluaisi kovasti nuolla peppuani ja toisinkin päin vihjaillut kännissä.
En näe tuossa mitään kiihottavaa.
Ei meillä ehkä noin päin ole mitään. Miehen lemppari on suuseksi ja sitä tarjoan melkeinpä joka kerta. Itse olen ehdottanut ja halunnut mm. anaalia, leluja, asusteita, fistausta joista itse tykkään. Hän on sitten hiukan vastahankaisesti suostunut kokeilemaan. Kolmen kimppaakin olen ehdottanut (ihan sama onko m vai n) mutta siihen ei suostu eikä bdsm-juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa, jos mies ei tuota halua. Lähes poikkeuksetta ovat hulluna peppuleikkeihin.
Taitaa miehillä olla paremmat hermotukset pepussa, kun heistä tuntuu niin hyvälle siellä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun näitä toiveita ei voi vaihtaa keskenään (miestä en halua vaihtaa) eli minä taas haluaisin nuolla mieheni pyllyä, mutta hän ei halua :) T. Vastaaja Nro 6
En suostu pissaamaan hänen päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa, jos mies ei tuota halua. Lähes poikkeuksetta ovat hulluna peppuleikkeihin.
Taitaa miehillä olla paremmat hermotukset pepussa, kun heistä tuntuu niin hyvälle siellä.
Yksilökohtaista. Entinen tyttöystävä sai kyllä orgasmin peppuleikeissäkin. Oli kyllä herkkä muutenkin.
Oon -uskomatonta mutta totta- löytänyt sellaisen seksikumppanin, että toiveet tuntuu menevän hämmentävän täysin yksiin. Kumpikaan ei ole kiinnostunut persepanoista/perseen nuolemisesta tms. Sen sijaan esim. piiskaaminen, läpsiminen, suihinotto molemmin puolin, alistaminen, sitominen kiinnostaa molempia. Kunpa tämä unelmien suhde vain jatkuisi näin<3 Aiemmin kokemusta mm. suhteesta, jossa toinen kaipaa anaalia ja toinen kammoksuu ajatustakin.