Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö kotipihalla?

Vierailija
25.11.2006 |

Löysin uuden keskustelupalstan ja siellä on paljon päiväkirjoja.

Kyllä ihmisten elämä on epätoivoista. Suurin osa on 20-28 vuotiaita, eronneita pikkumammoja. Eka lapsi on tehty nuoruudenrakkaudelle ja heti erottu kun ei tuntunut enää miltään. Parin viikon päästä yavattu heti uusi mies ja hups, uudelleen paksuna. Sitten räpiköidään epätoivoisesti uusioperheessä tai yksin niiden lasten kanssa.

Lapset leikkivät aikuisia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi yleistää noin rankasti, aikuisen ihmisen. Itse kirjoitan kotipihalle joka päivä ja olen onnellisesti naimisissa, kahden lapsen äiti ja molempien lasten isä on aviomieheni jonka kanssa olen ollut yhdessä kohta 8 vuotta.

Vierailija
2/12 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen niitä päiväkirjoja lukenut niin suurin osa on kyllä ihan tavallisia, tuoreita äitejä jotka elävät yhdessä lapsensa isän kanssa. Toki joukkoon mahtuu muitakin mutta en nyt sanoisi että enemmistönä kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotipihalle siirtyi niskoja nakellen ne, jotka ei saaneet kermalta huomiota. Siis ne reppanat. =D Ja kermahan kirjoittelee sitten omissa piireissään, johon pääsee vain valitut.

Vierailija
4/12 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaisin kunollista chattia :9 plaah perhe orgissa oli joskus hyvä mutta se loppus lyhyeen.

Vierailija
5/12 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaisin kunollista chattia :9 plaah perhe orgissa oli joskus hyvä mutta se loppus lyhyeen.

Vierailija
6/12 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismia?

Vierailija
7/12 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan julkista päiväkirjaa, koska pidän siitä, että saan tavallaan jutella muille äideille siinä. Netin ulkopuolisessa elämässäni minulla ei ole samanhenkisiä ystäviä.

Vierailija
8/12 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipihalaisena sen verran, että siellä tunnelma joka keskusteluosiossa on ystävällinen ja kaikille vastataan asiallisesti, toisin kuin esimerkiksi täällä tai vaikka helistimen sivuilla.. itse kirjoitan kotipihalle päiväkirjaa, ja olen onnellisesti naimisissa oleva yhden lapsen äiti, tulevaisuudessa ties kuinka monen. Muita miehiä kuin oma puoliso, ei ole ollut eikä tule. Tekisi melkein mieli alentua sanomaan, että tämän keskustelun aloittajalla taitaa mennä kotona huonosti, kun pitää alkaa parjaamaan muita...?!

Vierailija
9/12 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa yksäreinä sitten kulkee melkoinen juorupiiri, missä kerrotaan se oikea mielipide ja haukutaan selän takana oikein urakalla.

Ja mistäkö tämän tiedän? Siitä, että itse olen kirjoittanut päikkyä joskus ja eräs nettituttu sitten paljasti, että ne ihanat ystävät haukkui minua toisille selän takana ja naureskeli juttujani.

Kun aloin asiaa tarkemmin seuraamaan niin huomasin, että kaikille palstoille tulee tuollaisia piirejä, mitkä juoruilee sitten yksäreinä toisten asioista.

Vierailija
10/12 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko varmoja että kaikki jutut siellä on tosia ;)

Kyllä on aikusen ihmisen elämä tylsää ja tyhjää jos toisia pitää käydä kyttäämässä ja sitten hakkua pahaa... Tai mistä edes tiedän että tänne kirjoittajat ovat aikuisia....

Vierailija
11/12 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni siirtyikin perhikseltä kotipihalle.

Vierailija
12/12 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö luita ole vieläkään kaluttu loppuun?

Säälittävää tämä skandaalihakuisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi