Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TEENKÖ NYT IHAN HULLUStI

Vierailija
19.11.2006 |

Pojat tappelevat monia kertoja päivässä ja yritän komennella poikia erilleen ja laittaa tekemään eri asioita. Suurimmassa osassa tapauksia, se ei auta, vaan tappelu jatkuu sanoistani huolimatta. Äsken sitten sanoin, että tänään saatte tapella niin paljon kuin haluatte, en puutu siihen, sillä en enää jaksa. Pojat ovat jo tänä aamuna olleet toistensa niskassa monia kertoja ja sama meininki vaan jatkuu...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus laittanut lapset lastenhuoneeseen ja oven kiinni ja käskenyt tapella siellä niin ettei minun tarvitse kuunnella. Kauaa eivät ole jaksaneet.

Vierailija
2/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras tapa lopettaa tappelu on ottaa molempia hiuksista vähän kiinni ja sanoa topakasti että noin ei tehdä, se sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tappelu lopu. Iät 6 ja 8. Ajattelin etteivät tappelisi niin paljon, jos asiaan ei kiinnitä huomiota, jos he sillä huomiota hakevat. Pelottaa vaan miten paljon he toisiaan satuttavat. ap

Vierailija
4/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu. Lähettäisin heidät kyllä myös toiseen huoneeseen tappelemaan.

Itse vaikka tyttö olenkin tappelin vuotta nuoremman siskoni kanssa tosi paljon pienenä. Ja hengissä ja hyvinä ystävinä selvittiin aikuisiksi. Meillä muuten tappeluun auttoi myös se että saatiin ihan luvalla ottaa painimatseja vanhempien sängyssä. Tuli purettua turhat energiat ja sitten taas muut touhut kiinnosti.

Vierailija
5/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimetään vastuuttomaksi ja huonoksi äidiksi, mutta hyvä ja kiva tietää etten ole ainoa joka näin tekee. ap

Vierailija
6/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä toimitaan kans juuri noin. Eli menkää omaan huoneeseen ja kummankaan ei tervi tulla itkemään, kun sattuu. Hetken jaksavat tapella ja painia, sitten leikkivät ihan kiltisti. Ja jos kopsahtaa kovasti, niin hyvin osaavat toisiaan lohduttaa ja pyytää anteeksi.

Vierailija
7/7 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotte, jos pojat tappelevat ja tulee itku ja tulevat luoksenne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi