Kuinka paljon sinulla menee rahaa kampaajakäynteihin?
Kuinka usein pitäisi käydä kampaajalla, että hiukset olisivat ns. aina hyvin? Itselleni on ollut hyvin vieras ajatus käydä esim. kerran kuukaudessa tai edes kahdessa kampaajalla. Tässä tarvitsisin varmasti jonkin käsitteellisen muutoksen ajattelussa - ei ole liikaa maksaa pari sataa parin kuukauden välein..? Mutta kun on! Siis katsoin äsken mitä maksaisi tyvivaalennus, sävy ja leikkaus, ja aika harvasta paikasta saa alle 200 euron (asun pk-seudulla). Helsingin keskustan trendikkäissä kampaamoissa tämä palvelu saattaa olla 250-350e. Siis järkky hinta, anteeksi vaan. Tai sitten olen vaan köyhä perheellinen opettaja
Monella opiskelijallakin on kalliit pidennykset, joiden huoltaminen onkin ihan oma lukunsa. Onko tämä hiusskene vaan jotain, mitä en ymmärrä :D
Kommentit (39)
Käyn kerran viidessä vuodessa eli ei mene paljoo rahaa:)
N60 v
0€. En värjää hiuksia vaan niissä on oma luonnollinen aavistuksen punertava vaaleanruskea väri. En oikein osaa sanoa mikä tuo väri on. :D Joskus harvoin käyn leikkauttamassa latvoja pitkistä hiuksistani. Joskus klipsin niitä itse lyhemmäksi.
Eole käynyt moneen vuoteen. Leikkaan ja värjään itse. Saa parempaa ja todella edullisesti.
Itselläni on luonnostaansiistin värinen brunette. Leikkautan latvat noin 2-3kk välein= 40€
Käyn joka kolmas kuukausi ja menee 28 e kerta. Leikkautan otsahiukset kerroksittain, pitkistä hiuksista muutoin latvat.
Aiemmin meni reilu parisataa euroa per käynti (raidat + leikkaus), ja kävin 2-3 krt/vuosi.
Nyt en ole käynyt vuoteen, sähkölaskut ja ruokakulut sekä polttoaine maksaa niin paljon, että ei jää rahaa.. myös kosmetologikäynnit olen joutunut lopettamaan.
Vuodessa noin 30 euroa. Latvojen tasaus kerran vuodessa.
En käy koskaan kampaajalla. Leikkaan ja värjään itse.
Käyn 5-6 viikon välein, 150-170 eur/kerta Helsingin keskustassa.
Lyhyen hiusmallin joutuu leikkauttamaan noin puolentoista kuukauden välein jos aikoo pitää kuosissa, mutta sitten aika monella lyhythiuksisella on sellainen melko pliisu hius jotta siihen käsittelyt varsinaisesti maksaa jos kohta ei tarvitse ottaa joka kerta, ehkä joka toinen. Siispä vuodessa kahdeksan leikkauskäyntiä ja 4 käsittelykertaa tekee sellaisen tonnin loven jos ei satsaa extraan, kannattaisi varmaan kilpailuttaa vakipaikassa. Pitkähiuksiset reissaa siitä edestä, tasan ei käy onnen lahjat tässäkään.
Yleensä käyn kahdesti vuodessa, syksyllä ja keväällä. Otsatukan leikkuu maksaa 15 e, viimeksi meni pikkuisen enemmän kun hakusin kulmien muotoilun.
oon jo naimisissa ei enää tarvitse rahaa suoltaa näihin hömpötyksiin.
3 kk välein 185 euroa, raidat, sävytys ja k18 hoito sekä latvojen tasaus.
Koronan alusta lähtien 0 euroa. Leikkaamme perheen kesken. Kivaa ja säästyy aikaa.
En ole käynyt 20 vuoteen kampaajalla. Leikkaan latvoja itse ja jos värjään niin värjään itse.
Joka viikko pesu ja föönaus 18€, joka 6 kerta myös leikkaus, silloin 42€, kaksi kertaa vuodessa raidat 92€. Laskin, että vuodessa menee n.1200€ kampaajalle.
Ennen kävin 2 krt vuodessa a 220e. Kun korona alkoi opettelin leikkaamaan itse ja annoin raitojen kasvaa pois. Onhan tämä vaatinut totuttelua, mutta nykyisessä tilanteessa ei olisi enää edes varaa käydä kampaajalla. En silti koe, että hiukset olisivat epäsiistit. Pitkä suora leikkaus.
Käyn vaan tasaamassa latvat. Terve tukka on kaunis tukka, ei siihen mitään värjäyksiä tarvita.