Onko normaalia
Onko normaalia valvoa 3-(4) yönä viikossa koko yön? Pidän silloin unilääkkettömät päivät, enkä pysty lainkaan nukkumaan.
Kommentit (37)
Valvooko joku monena yönä viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, eikä varmaan terveellistäkään. Ryynit naamariin vaan.
Entäs jos valvoo kolme yötä viikossa eikä neljää?
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Miksi ei?
En vaan nukahda ollenkaan unilääkkeettä, ja välipäiviäkin pitäisi pitää. Vertaistukea?
Vierailija kirjoitti:
En vaan nukahda ollenkaan unilääkkeettä, ja välipäiviäkin pitäisi pitää. Vertaistukea?
Sama täällä, ei voi minkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentavaa. Ei vaan pysty nukahtamaan. Sitten pitään vaan valvoa kokonaisia öitä.
Tai kenties unilääkkeillä on sinuun haitallinen vaikutus, sinusta on tullut unilääkeriippuvainen, unilääkeaddikti, ja siksi et kykene enää nukkumaan "normaaliin tapaan" eli ilman unilääkkeitä, koska ilman unilääkkeitä olet "vieroitusoiretilassa" joten tietenkään kehosi ei pysty normaaleihin toimintoihin vieroitusoireista kärsiessään.
En minä tosin unilääkkeistä mitään tiedä. Mutta olen alkoholisti. Ja kehostani on tullut riippuvainen alkoholista. Ja tsiisus sentään on vaikea nukkua!! Tiedän kyllä että pystyn taas tulevaisuudessa nukkumaan kunhan vain jotenkin saan vieroitettua itseni alkoholista.
Joo. Jos vain nukkuu toisesta päästä lisää. Onko jetlageja tai stressiä ollut. Entä jokin lääke tai työpaineita.
Vierailija kirjoitti:
Tai kenties unilääkkeillä on sinuun haitallinen vaikutus, sinusta on tullut unilääkeriippuvainen, unilääkeaddikti, ja siksi et kykene enää nukkumaan "normaaliin tapaan" eli ilman unilääkkeitä, koska ilman unilääkkeitä olet "vieroitusoiretilassa" joten tietenkään kehosi ei pysty normaaleihin toimintoihin vieroitusoireista kärsiessään.
En minä tosin unilääkkeistä mitään tiedä. Mutta olen alkoholisti. Ja kehostani on tullut riippuvainen alkoholista. Ja tsiisus sentään on vaikea nukkua!! Tiedän kyllä että pystyn taas tulevaisuudessa nukkumaan kunhan vain jotenkin saan vieroitettua itseni alkoholista.
Kaipa minua voi kutsua unilääkeriippuvaiseksi. Kuullostaa vaan tosi karulta termiltä. En vaan saa nukuttua unilääkkeettä, ja joskus en unilääkkeelläkään. Mun tilanne on tosi toivoton.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Jos vain nukkuu toisesta päästä lisää. Onko jetlageja tai stressiä ollut. Entä jokin lääke tai työpaineita.
Kummallista kyllä, ei ole jetlageja tai varsinaista stressiä. En vaan saa lainkaan unta unilääkkeettä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä muuten nukut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä unilääkkeitä sä käytät? Oletko yrittänyt pitää unilääkkeettömiä päiviä?
Onko lisää ihmisiä, joilla on samanlainen tilanne?
Terveyteen liittyviä asioita kannattaisi kysyä ihan oikealta lääkäriltä, eikä internetin keskustelupalstojen anonyymeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Terveyteen liittyviä asioita kannattaisi kysyä ihan oikealta lääkäriltä, eikä internetin keskustelupalstojen anonyymeiltä.
Niin kannattaisi, mutta haen täältä enemmänkin vertaistukea.
Ei ole, eikä varmaan terveellistäkään. Ryynit naamariin vaan.