Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuukausipalkka on 1400-1600e, saako siihen enää mitään tukia?

Vierailija
22.03.2023 |

kysymys löytyy otsikosta

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saisi kun työmarkkinatukea saava työtönkään ei saa.

Vierailija
22/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroprosentti on tosiaan pieni tuollaisella tulolla. Itselläni oli muistaakseni jotain max. 8 prosenttia noilla tuloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla saa asumistukea vielä 2050€/kk palkalla. Ei se ole kun parikymppiä, mutta saa kuitenkin. Niin pitäisikö asumistuet lakkauttaa muilta kun työttömiltä ja opiskelijoilta?

Vierailija
24/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin, että tonnilla saa asumistuet, mutta parilla tonnilla ei saa. Se on ihan ok, mutta syytä tietää 

kaikkien: pari tonnia tienaavat ovat kelattomia, vaikka köyhiä olisivatkin. 

Vierailija
25/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400 euron bruttopalkka alittaisi nykyisen tukitasoni pitkäaikaistyöttömänä.

1600 brutto olisi hyvin lähellä plusmiinusnollaa, riippuu veroprosentista.

Vierailija
26/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa selvää herroiksi eläisin jos tuo raha tulis 596e ja asumis tuki67e te tukijen viejät ette tiedä mitään köyhän elämästä.ei tule muuta.

Vierailija
27/28 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tehnyt töitä tuossa palkkaluokassa koko ikäni. En ole nostanut tai saanut asumis- tai toimeentulotukea, mitään muutakaan. Joskus tiukassa tilanteessa olen yrittänyt hakea harkinnanvaraista mutta en ole näillä tuloilla saanut. Mulla on puoliso, jolla on samanlaiset tulot. Meillä on tosin pienet menotkin. Ennen oli tonnin vuokra, nyt asutaan omassa velattomassa talossa. Ihan hyvin ollaan tultu toimeen omillaan.

Miten olette saaneet asuntolainaa noin pienillä tuloilla? Oliko talo halpa vai saitko sen perintönä?

Elämää on edelleenkin kehäkolmosen ulkopuolella. Oletko koskaan käynyt tai katsonut asuntojen hintoja muualla Suomessa?

Vierailija
28/28 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasuntopn ei enää jatkossa saa asumistukea

Otselläni on eläketulot 1300 netto ja kerrostalokaksioon saa 313 e asumistukea. Laskujen jälkeen jää kulutukseen 700 e kk. Tiukkaa on mutta olen säästänyt asuntoa varten. Kolme vuotta vielä. Saan ruokaavustusta ystävältä, joka on auttavainen. Se mahdollistaa säästämisen. Voimia sinne laikille toimeentulon kanssa kamppaileville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan