Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tämän vauvapalstan saisi korvattua oikeassa elämässä?

Vierailija
22.03.2023 |

Ärsyttää kuinka paljon aikaa vietän täällä lukemassa keskusteluja, kommentoimassa tai itse aloittamassa niitä. Lähellä asuvilla ystävillä ehkä, toisaalta en usko että niidenkään kanssa voisi näin monipuolisesti käydä eri asioita läpi, toki täällä yli puolet täysin turhia kommentteja tai keskusteluita mutta ne harvat hyvät korvaa nuo huonot. Haluaisin oikeasti vähentää netin käyttöä mutta missä ihmeessä voin enää sitten jakaa asioita tai käydä pohdintoja läpi? Työpaikalla ei oikein mahdollisuutta sellaiseen. Miesystäväkin on mutta ei sekään ole sama asia. Tuntuu että ilman tätä palstaa olisin todella yksin ajatusteni kanssa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin

Vierailija
2/11 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin

Et ilmeisesti lukenut tuota kun kirjoitin että työpaikalla ei oikein mahdollista tällainen höpöttely ja ajatuksien vaihto. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kutsumaan naapuristin naisia kahville ja jauhamaan tyhjästä.

Vierailija
4/11 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa tässä on?

Täällä voi olla rehellinen tavalla joka ei välttämättä edes onnistu tuolla naamakkain.

Sen lisäksi vain osaa ihmisistä kiinnostaa syvällisempi ajatustenvaihto. Tottakai ihanne olisi että kaikki tämä pölinä voitaisiin käydä livenä mutta en tiedä..taidan olla itse jo vähän luovuttanut sen asian kanssa.

Vierailija
5/11 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että osa palstan viehätystä on myös kirjoittamisen hauskuus. Puhuminen on jotenkin..toisenlaista. Parhaimmillaan toki molemmat elämää rikastuttavia.

Monet arjen kohtaamiset ovat jopa sanattomia ja silti koen ne merkityksellisinä omassa yksinolossani.

Sitten moni somepersoona tuntuu myös läheiseltä, kuin ystävältä.

Jotenkin ystävyyden käsite on muuttunut. Kovin herkkähipiäisiä tai oikukkaita ystäviä ei vaan jaksaisi.

Vierailija
6/11 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein ole muita paikkoja, joissa voi osallistua keskusteluun ja ohittaa ne aiheet, jotka eivät kiinnosta. Keskustelusta voi poistua silloin, kun tahtoo, eikä juttukaveri loukkaannu.

Sanomalehdet muuten ovat viime aikoina entisestäänkin karsineet kommenttiosioitaan. Hesari panee lapun luukulle ja kehottaa kirjoittamaan joskus myöhemmin (ihan kuin joku viitsisi kärkkyä sitä, milloin taas saa kirjoittaa vai saako ollenkaan), ja Iltalehdessä harvaa uutista enää saa kommentoida.

Vierailija
7/11 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tekeminen voittaa tämän palstan. Minä piipahtelen täällä.

Vierailija
8/11 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa tässä on?

Täällä voi olla rehellinen tavalla joka ei välttämättä edes onnistu tuolla naamakkain.

Sen lisäksi vain osaa ihmisistä kiinnostaa syvällisempi ajatustenvaihto. Tottakai ihanne olisi että kaikki tämä pölinä voitaisiin käydä livenä mutta en tiedä..taidan olla itse jo vähän luovuttanut sen asian kanssa.

Se vika että nytkin on ranne ja kyynärpää sekä hartia kipeä kännykän kannattelusta ja näpyttelystä. Sehän siinä on että täällä voi sanoa just sen mitä ajattelee eikä sitä tarvitse muotoilla kauniimmaksi tai jättää osaa sanomatta mitä kasvokkain keskustelussa kävisi tai mitä minä harrastan. Siksi koen välillä että meinaan tukahtua ajatuksiini kun en niitä mihinkään pääse purkamaan, paitsi tänne. Ap

Vierailija
9/11 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertille vauvapalstailu ajaa sosiaalisten suhteiden asian. Onneksi täällä on sen verran eloisuutta että ei sama vesi kauaa seiso jos välillä kyllästyttää.

Vierailija
10/11 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittele Kansanradioon

Vierailija
11/11 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Täällä voi kirjoittaa ja lukea kaunistelemattomia juttuja ja siirtyä pois siitä mikä ei kiinnosta. Kavereille pitää olla kohtelias, kaunistelevakin, eikä livenä voi valita juttuja joista puhutaan samalla tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme