Mitä mietit jos naisella on yksiössään vain 80cm sänky ja pieni pöytä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamia vaihtoehtoja on, esimerkiksi se, että lisää tavaraa on tulossa jahka löytyy/saa rahaa/ehtii hankkimaan. Tai että asunto on hyvin väliaikainen. Hän voi olla myös muodikkaasti minimalisti.
Minulle se on kuitenkin ihan se ja sama. Jos itse viihtyy, niin hyvä. Ainakaan nainen ei ole mikään hamsteri.
Samoja aatoksia.
Eilen tai joku lähipiiri oli taas joku juttu jostain minimalistitypykästä, jolla ei ollut kämpässä kuin se sänky, työpöytä ja tuoli. Keittiön laatikot sitten pursuivat astioita, joten se tuntui ihan järjettömän touhulta.
Miestäni minimalisti sekoitetaan tyhjään asuntoon, ne on ihan kaksi eri asiaa.
Aika lailla samaa ne tuppaavat tarkoittaa. Tosin asia on ihan yksi lysti, jokainen tavallaan.
Aluksi tulee mieleen, ettei taida olla tyypillinen nainen joka rakastaa sisustamista ja kodin laittamista. Kuin pesän rakentamista. Ehkä on muuttamassa tai vasta muuttanut. Minimalisti myös. Voi johtua muistakin syistä kuten mt-ongelmista ettei ole saanut kodistaan viihtyisää rakennettua. Olen tämän huomannut monilla, että kun ihminen on kunnossa niin kotikin pidetään kunnossa ja viihtyisenä. Silloin sisustetaankin monesti. Vaikka vähän yleistänkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu yksin, mihin tarvitsee isoa sänkyä tai pöytää? Itse esim nukun niin paikallaan, että 80-90cm sänky riittää ihan hyvin. Eikä pöydänkään iso tarvitse olla. En harrasta illalliskutsuja.
missä syöt ja juot ja oleilet
Söisin ja joisin sen pienen pöydän ääressä, eikä ole tapana oleskella sängyllä, joten en ymmärrä miten tämä kysymys liittyy aiheeseen.
Ei kai mahtuisikaan kuin välttämätön. Ehkä joku nojatuoli lisäksi. Voi olla onnellinen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhapiika, joka ei halua miestä eikä välitä sisustamisesta.
On mies. t.ap
Otsikon mukaan nainen...
Nykyään voi vaihtaa sukupuolensa mielialan mukaan.
Nykyään voi vaihtaa myös muiden ihmisten sukupuolen oman mielialansa mukaan. Tarvitsee vain mielikuvitusta.
Nykyään voi vaihtaa sukupuolensa mielialan mukaan.