Mitä mietit jos naisella on yksiössään vain 80cm sänky ja pieni pöytä?
Kommentit (47)
Muutamia vaihtoehtoja on, esimerkiksi se, että lisää tavaraa on tulossa jahka löytyy/saa rahaa/ehtii hankkimaan. Tai että asunto on hyvin väliaikainen. Hän voi olla myös muodikkaasti minimalisti.
Minulle se on kuitenkin ihan se ja sama. Jos itse viihtyy, niin hyvä. Ainakaan nainen ei ole mikään hamsteri.
Että kyseessä on jollain tavalla poikkeuksellinen ja väliaikainen järjestely. Jos ei, niin sitten rahan kanssa vaikeuksia.
Mitä minun siitä pitäisi miettiä?
Jos yksiö on Helsingissä ja pieni kooltaan, niin ei sinne varmaan juurikaan paljon muuta mahdu. Johonkin 15 neliön kopperoon.
Voi tietysti olla niinkin, että joku kansanedustaja on ostanut itselleen majoituspaikaksi yksiön, eikä siellä sitten muuta kaulustusta tarvita kuin pöytä ja sänky, koska työt eduskunnassa vievät kaiket päivät ja siellä yksiössä käydään vain nukkumassa ja viikonlopuksi huristeellaan kotiseudulle perheen luo.
ettei vaan olis joku norjalainen sairaanhoitaja tullut Suomeen teho-osastolle töihin ja työnantaja on järjestänyt hänelle ilmaisen majoituksen...
Aattelen, ettei se varmastikaan jakele tavaraansa ympäriinsä. Siihenhän tuo 80 cm sänky olis aivan liian epäkäytännöllinen. Kansakoulun opettajatartyyppiä ja vaimomateriaalia.
Mitä mä siitä mietin? En yhtikäs mitään, ja unohdankin koko jutun 15 sek päästä.
Jos se asuu Helsingissä 190.000€ yksiössä Kalliossa, niin on hyvinkin ymmärettävää, että sinne 16m2 komeroon ei paljoa kamaa mahdu.
Nainen ei ole hamsteri eikä osta tarpeetonta tavaraa. Yksiössä parisänky veisi tuhottomasti neliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole hamsteri eikä osta tarpeetonta tavaraa. Yksiössä parisänky veisi tuhottomasti neliöitä.
Mihin se tyhjä tila sitten käytetään?
Vierailija kirjoitti:
Muutamia vaihtoehtoja on, esimerkiksi se, että lisää tavaraa on tulossa jahka löytyy/saa rahaa/ehtii hankkimaan. Tai että asunto on hyvin väliaikainen. Hän voi olla myös muodikkaasti minimalisti.
Minulle se on kuitenkin ihan se ja sama. Jos itse viihtyy, niin hyvä. Ainakaan nainen ei ole mikään hamsteri.
Samoja aatoksia.
Eilen tai joku lähipiiri oli taas joku juttu jostain minimalistitypykästä, jolla ei ollut kämpässä kuin se sänky, työpöytä ja tuoli. Keittiön laatikot sitten pursuivat astioita, joten se tuntui ihan järjettömän touhulta.
Onhan se vähän niukasti kalustettu. Ehkä hänellä on määräaikainen työ sillä paikkakunnalla.