Mitä mietit jos naisella on yksiössään vain 80cm sänky ja pieni pöytä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamia vaihtoehtoja on, esimerkiksi se, että lisää tavaraa on tulossa jahka löytyy/saa rahaa/ehtii hankkimaan. Tai että asunto on hyvin väliaikainen. Hän voi olla myös muodikkaasti minimalisti.
Minulle se on kuitenkin ihan se ja sama. Jos itse viihtyy, niin hyvä. Ainakaan nainen ei ole mikään hamsteri.
Samoja aatoksia.
Eilen tai joku lähipiiri oli taas joku juttu jostain minimalistitypykästä, jolla ei ollut kämpässä kuin se sänky, työpöytä ja tuoli. Keittiön laatikot sitten pursuivat astioita, joten se tuntui ihan järjettömän touhulta.
Miestäni minimalisti sekoitetaan tyhjään asuntoon, ne on ihan kaksi eri asiaa.
Jos asuu yksin, mihin tarvitsee isoa sänkyä tai pöytää? Itse esim nukun niin paikallaan, että 80-90cm sänky riittää ihan hyvin. Eikä pöydänkään iso tarvitse olla. En harrasta illalliskutsuja.
Mä mitään mieti mitä on tai ei. Korkeentaan kysyn haluisko multa ylimääräseksi jääneen pöydän ja pari tuolii.
Miietin voisiko hän luopua pöydästään ja myydä sen minulle nimellistä korvausta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu yksin, mihin tarvitsee isoa sänkyä tai pöytää? Itse esim nukun niin paikallaan, että 80-90cm sänky riittää ihan hyvin. Eikä pöydänkään iso tarvitse olla. En harrasta illalliskutsuja.
missä syöt ja juot ja oleilet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole hamsteri eikä osta tarpeetonta tavaraa. Yksiössä parisänky veisi tuhottomasti neliöitä.
Mihin se tyhjä tila sitten käytetään?
No tankotanssin harrastamiseen tietenkin!
Onko kyseessä aasialainen nainen? Thai-prostituuteilla on yleensä työyksiössään vain hikinen sänky, pieni sohva vastaanottotilassa ja pöytä plus wc. Ei valtavaa luxusta, mutta luvusta siinä on se varsinainen toiminta ja itse naikkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhapiika, joka ei halua miestä eikä välitä sisustamisesta.
On mies. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhapiika, joka ei halua miestä eikä välitä sisustamisesta.
On mies. t.ap
Otsikon mukaan nainen...
Kuulostaa ihan multa paitsi et sängyn tilalla on pelkkä patja ja yöpöydän tilalla on jakkara. Lattioilla ei ole mattoja, ikkunoissa ei verhoja, sohvaa en omista.
Vierailija kirjoitti:
Minimalismi on nykyään normaali elintapa.
Olen samaa mieltä. Ette omista mitään ja olette onnellisia. Me omistamme kaiken ja olemme vielä onnellisempia.
-Klaus Schwab
No mikä on vastaus tavarattomuuteen vai jatkammeko miettimistä?