Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on paha tilanne

Vierailija
21.03.2023 |

Huh, nyt on poika lirissä.

En tullut mitään neuvoja pyytämään, koska tuskin mitään hyviä neuvoja saan.

Homma meni näin:
Tapasin tinderissä naisen. Käytiin treffeillä, treffit jatkui minun luona ja päätyi seksiin. Kysyin ennen aktia, käytetäänkö kumia vai onko hänellä muu ehkäisy. Sanoi että kaikki kunnossa ja pelkoa lapsesta ei ole. No ei muuta kun hommiin ilman kumia, laukesin sisään.

Juttelimme treffien jälkeen muutaman viikon ajan, mutta sitten homma lyssähti kasaan.
Kunnes, tämä nainen laittoi minulle eilen viestiä, että on raskaana ja aivan varma että lapsi on minun. Sanoi että aikoo pitää lapsen ja vaatii elatusapua.
Sanoin, että en ole itse valmis lapseen saati elatusavun maksajaksi. Minulla ei kuulemma sanavaltaa tässä asiassa.

Ei siinä, tuloni ovat hyvät, mutta tuntuu väärältä maksella lapsesta jota en halua!
Isyystestin teen toki, mutta entäs jos lapsi on oikeasti minun?

Voivoi...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pölijä!

Vierailija
22/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan. En ikinä antas kenenkään tulla sisään ilman kumia, siis aikoinaan en. Mitä vaan voi saada...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oikein mihinkään suojeluohjelmaankaan ja nimenvaihtoon pääse. Ruokkoa vaan makselemaan.

Ihan periaattesta heittäytyisin tulottomaksi. Silloin valtio maksaa puolestani perus ruokot. 18v kuluttua olet vapaa. Minimi tulot verokirjalle ja loput pimeästi tai jonain ei-verotettavina etuina. Tai jos verotettavaa tuloa on 'väkisin' tulossa, niin vaihtaisin kirjat jonhonkin muuhun maahan. Yhtään tuollaista naista ei tarvi elättää tässä maassa.

Vierailija
24/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän sitä vaan ihan itse kiskasta se kortsu vehkeen päälle jos lähes tuntemattoman kanssa menee panolle...?

Näin oon itse tehnyt eikä ole tarvinnut katua, ja ei, en luota jos nainen sanoo että ehkäisy on kunnossa ja tauteja ei ole.

Jos ei kelpaa kumin kanssa niin olkoon ilman mun puolesta.

Just näin!👍

Vierailija
25/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisesti avioliiton ulkopuolista isyyttä ei ole pakko tunnustaa, vaikka lapsen syntymän jälkeen vaikka sitä lastenvalvojan toimesta pyyydettäisiin. Pakkoa ei siis ole, eli miehenä isyyden voi vaan jättää huomiomatta. Mutta toki moraalisesti ja muutoinkin mies kantaa vastuun. Jos lapsi syntyy, se on myös miehen lapsi (jos se isyystutkimuksella todistetaan) . Iskä hommat on mukavia, ja ehdottomasti jos tuohon isyyden tunnustamiseen ryhtyy, pitää isyys myös kantaa. Vaihtoehtoina sitten erilaiset yhteishuotajuudet tai yksinhuoltajuudet, ja toki, jos vaikka sattuisi kuu ja tähdet oikeaan asentoon, ja päätyisitkin tinden tuttavuuden kanssa pesän perustamaan, niin hommahan suorastaan menee loistavasti. Eli siis vaihtoehtoja sinulla on.

Vierailija
26/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko käynyt tyhjentelemässä kasseja siihen sen jälestä? antaako kakkosta? miksei?

Vierailija
27/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsun kanssa peräaukkoon n varmempaa. Jos vielä gayn, ei ole pelkoa ainakaan perillisestä.

Vierailija
28/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti avioliiton ulkopuolista isyyttä ei ole pakko tunnustaa, vaikka lapsen syntymän jälkeen vaikka sitä lastenvalvojan toimesta pyyydettäisiin. Pakkoa ei siis ole, eli miehenä isyyden voi vaan jättää huomiomatta. Mutta toki moraalisesti ja muutoinkin mies kantaa vastuun. Jos lapsi syntyy, se on myös miehen lapsi (jos se isyystutkimuksella todistetaan) .

Miten niin voi vaan jättää huomioimatta? Sakon uhalla voidaan patistella halutonta isyystutkimukseen.

Siitä minulla ei ole tietoa mitähän tuo sakko mahtaa tarkalleen olla ja mitä sitten tapahtuu jos uhkasakosta huolimatta ei tutkimukseen osallistu.

Vierailija
29/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvä neuvo olisi, että maksat elarit ja pyrit osallistumaan lapsen kasvatukseen niin paljon kuin mahdollista. Vaadit jaettua vanhemmuutta jos vain mitenkään mahdollista, etkä anna naisen kasvattaa lasta ilman isää.

Ei ehkä kuulosta hyvältä neuvolta just nyt, mutta jälkeenpäinkään et enää asiaa pysty korjaamaan. Et sä ensimmäinen ole tällä pallolla, joka päätyy vanhemmaksi ilman haluja, aikomuksia tai valmiuksia. Sellaista sattuu ja tekemällä oppii.

Hyvä siitä muksusta tulee, kunhan vaan hoidat oman osuutesi kunnialla.

M53

Tämä. Mutta ilman muuta myös vaadit isyystestin.

Vierailija
30/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ala kertomaan tästä naisesta mitään tuntomerkkejä, eli niitä turha kysellä.

Mutta niin, toki meidän tilanne on siitä eri, että tämä nainen voi päättää meidän molempien puolesta tuleeko meille lapsi vaiko ei. Minä joudun katsomaan sivusta ja tyytymään kohtaloon.

-ap

Mitäs olet niin hel ve tin tyhmä. Toivottavasti opit. Voi hyvä tavaton, että joku mies panee vasta tapaamaansa tinder-naista paljaalla. Ei siellä naisista tasapainoisimmat roiku, korkeintaan käyvät kokeilemassa. Sääliksi käy sun tulevaa lasta, tuskin nimittäin jää tämän äidin ainoaksi ja isäpuoliakin tulee luultavasti riittämään. Miksi epäilen näin? Koska nainen hankkiutui tuntemattomalle tinder-miehelle raskaaksi ja tekee lapsen. Hän ei oo normaali nainen ollenkaan. Hän on just niitä hulluja, jotka tekee lapsia tuntemattomille ja elää tuilla ja elättää lapset elatusmaksuilla. Olisit nyt saa ta na vähän miettinyt. Ap ei oikeesti naurata tää sun pikku vahinko kun "vahingossa" panit jonkun sekopää äm män raskaaksi vaikka oikeasti olisit voinut kumia käyttää. Olis se lapselle tosiaan parempi syntyä toivottuna rakastavaan perheeseen järkeville vanhemmille. Nyt syntyy joidenkin YOLO-tinder-treffien seurauksena äpä räk si ja kasvaa yh-äidin ja tulevien YOLO-tinder-sisarpuolinepsyjen kanssa tukien varassa. Et hihihi sain kerrankin pil lua ja en haluu tätä lasta hihi mitä teen...

V i t t u

Vierailija
31/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotit naiseen, virheenä anteeksiantamaton.

Vierailija
32/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin, toki meidän tilanne on siitä eri, että tämä nainen voi päättää meidän molempien puolesta tuleeko meille lapsi vaiko ei. Minä joudun katsomaan sivusta ja tyytymään kohtaloon.

-ap

Kyllä sullakin tähän oli päätösvaltaa. Päätit sitten vetää paljaalla. Se oli se paikka, missä sulla oli mahdollisuus vaikuttaa.

Vierailija
33/47 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö survot pilisi joka rakoon, mitä vähänkään tyrkytellään?

Vierailija
34/47 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tapahtuisi jos sanoisit naiselle että et voi saada lapsia?

Vierailija
35/47 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän sitä voi kun vaan raskautua kun paljaalla vetää. Eikö ap hävetä oma typeryys?

Mitäpä jos sanoisit sille naikkoselle että sulla on geeneissä joku mutaatio, että siitä lapsesta tulee todennäköisesti vammainen, että sellaisen lapsenko haluaa saattaa tähän maailmaan. Googleta harvinaiset periytyvät sairaudet niin saatat selvitä tästä.

Vierailija
36/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Katsomaan sivusta? Sinähän aktiivisena toimijana laitoit siemenet sisään etkä käyttänyt ehkäisyä. Päätit itse harrastaa suojaamatonta yhdyntää tuntemattoman kanssa. Päätit siis itse kohtalosi.

37/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vika, ottaisit vastuuta omasta toimminnasta  ja lapsesta.

Vierailija
38/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tulee syyttelyä, täysin odotettavaa. 

Nyt on tilanne edennyt seuraavaan pisteeseen:

Nainen kertoi, että ei hän oikeasti ole raskaana. Halusi vaan kiusata asialla... Siis mitä v...ttua?

Kuka tekee noin? 

No itselle tämä on helpotus, mutta edelleen jännittää mihin tämä etenee. Ilmoittaako kuukauden päästä että onkin oikeesti raskaana? 

Taidan laittaa numeron vaihtoon ja salaiseksi.

Vierailija
39/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kertoi, että ei hän oikeasti ole raskaana. Halusi vaan kiusata asialla... Siis mitä v...ttua?

Kuka tekee noin? 

No itselle tämä on helpotus, mutta edelleen jännittää mihin tämä etenee. Ilmoittaako kuukauden päästä että onkin oikeesti raskaana? 

Terveisin 

-AP

Vierailija
40/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tekee noin? 

Terveisin 

-AP

Onnea! 😂

Miten oot ajatellut toimia noin niinkuin jatkossa ehkäisyn kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi