Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako opiskella psykiatriseksi sairaahoitajaksi?

Vierailija
21.03.2023 |

Kertokaa te, joilla on kokemusta kyseisistä opinnoista tai työstä. Kiitos paljon.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan tavalliset sairaanhoitajan opinnot. Nykyään ei erikoistuta opiskeluaikana (virhe).

Vierailija
2/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyhmä ja laiska, kannattaa. Saa istua kansliassa ja kiusata potilaita. Ei tarvitse erikoissairaanhoidon osaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tyhmä ja laiska, kannattaa. Saa istua kansliassa ja kiusata potilaita. Ei tarvitse erikoissairaanhoidon osaamista.

Totta se on joka sana! Te, jotka ette pärjää erikoissairaanhoidossa, päädytte psykiatrialle istuskelemaan ja vittuilemaan.

😊

Vierailija
4/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa. Työttömänä ei tarvitse olla ja voit tehdä myös muita sairaanhoitajan töitä.

Ja ala on laaja, voit tukea henkilökuntaa tai vastaanottaa potilaita.

Jos jatkat terapeutiksi niin voit perustaa vastaanoton.

Vierailija
5/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

??

Vierailija
6/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan tavalliset sairaanhoitajan opinnot. Nykyään ei erikoistuta opiskeluaikana (virhe).

Miksei erikoistuta? Ihan tyhmä käytäntö.

Vierailija
7/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kannattaa. Työttömänä ei tarvitse olla ja voit tehdä myös muita sairaanhoitajan töitä.

Ja ala on laaja, voit tukea henkilökuntaa tai vastaanottaa potilaita.

Jos jatkat terapeutiksi niin voit perustaa vastaanoton.

Nykyään opiskellaan vain sairaanhoitajaksi.

Vierailija
8/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omasta persoonastasi. Jos olet rauhallinen, analyyttinen ja helvetin pitkäpinnainen niin sitten ehkä (ja kestät hörhöjä joilla ei ole oikeasti juurikaan toivoa parantumisesta mutta jaksat jotenkin uskoa että on koska muuten hoito on tehotonta tutkitusti).

Vierailija
9/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä uutuus on ollut jo 25 vuotta.

Vierailija
10/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä uutuus on ollut jo 25 vuotta.

🤣

Vierailija
11/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei tosiaan erikoistuta. Toki voi valita syventävät opinnot niin, että painottuu mielenterveyspuolelle ja tekee viimeisen pitkän harjoittelun siihen sopivassa paikassa. Varsinainen osaaminen saadaan kunnolla sitten työelämässä.

Itse opiskelen sairaanhoitajaksi ja tiedän, että itse en halua mielenterveys- ja päihdepuolelle töihin. Ei ole mun juttu lainkaan. 

Vierailija
12/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli todella töykeä psykiatrinen sairaanhoitaja. Ainakin se henkilö oli ihan väärällä alalla. Haukkui vielä yhtä asiakasta puhelimessa minun kuullen. Lopetin käynnit.

Vierailija
13/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu omasta persoonastasi. Jos olet rauhallinen, analyyttinen ja helvetin pitkäpinnainen niin sitten ehkä (ja kestät hörhöjä joilla ei ole oikeasti juurikaan toivoa parantumisesta mutta jaksat jotenkin uskoa että on koska muuten hoito on tehotonta tutkitusti).

Psykiatriset sairaanhoitajat toimivat mitä erilaisimmissa työpaikoissa ja mitä monipuolisimmissa tehtävissä.

Heitä ei ole psykiatristen sairaaloiden osastosto työssä

paljoakaan. Niissä on eniten mielisairaanhoitajia, sairaanhoitajiakin, ja muutama lähihoitaja.

Psykiatrinen sairaanhoitaja saattaa olla mm. psykiatrisen

sairaalan nuoriso-osastoilla.

Heitä työskentelee psykiatrin poliklinikoilla, erilaisissa psykiatrista apua antavissa keskuksissa, päihdehuollossa ja matalan kynnyksen psykiatrian piirissä.

Heidän päätehtävänsä on kuuntelu ja keskustelu asiakkaan/potilaan kanssa.

On outoa luulla, että kaikki jotka käyvät psyk.sairaanhoitajan juttusilla, ovat pääsääntöisesti joitain umpi hörhöjä.

Ei se niin mene. Tavalliselta terveyskeskuslääkäriltä voi saada hänen puheilleen lähetteen

Juttelemassa käyvät avioeron uuvuttavat ihmiset, suurta syöpäleikkausta tai muuta vastaavaa leikkausta pelkäävät.

Burn outin kokeneet työntekijät.

Henkisesti raskas duuni.

Vierailija
14/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli todella töykeä psykiatrinen sairaanhoitaja. Ainakin se henkilö oli ihan väärällä alalla. Haukkui vielä yhtä asiakasta puhelimessa minun kuullen. Lopetin käynnit.

D:

Vierailija
15/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
16/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei katsos ollut pärjännyt vaikka teholla, ensiavussa tai sisätaudeissa. Meni suojatyöhön vittuilemaan tyhmille hulluille 🥰

17/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti itse? Saat tavata naamasta naamaan kaikki moroonit, jotka kirjoittaa tänne, ja vielä erilaisten psykoosien jne. vallassa? Voiko elämältään odottaa mitään sen parempaa? Jos ei voi, niin ranteet auki suosiolla..

Vierailija
18/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei tosiaan erikoistuta. Toki voi valita syventävät opinnot niin, että painottuu mielenterveyspuolelle ja tekee viimeisen pitkän harjoittelun siihen sopivassa paikassa. Varsinainen osaaminen saadaan kunnolla sitten työelämässä.

Itse opiskelen sairaanhoitajaksi ja tiedän, että itse en halua mielenterveys- ja päihdepuolelle töihin. Ei ole mun juttu lainkaan. 

Tosi hyvä! Ei sinne haluta yhtään peräreikä, joka sanoo, että ota itseäsi niskasta kiinni! Mulkoillaan lasikopista ja ilme on se, että tekis mieli myrkyttää Putkireiskalla kaikki

Vierailija
19/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä! Ei sinne haluta yhtään peräreikä, joka sanoo, että ota itseäsi niskasta kiinni! Mulkoillaan lasikopista ja ilme on se, että tekis mieli myrkyttää Putkireiskalla kaikki

Sä selvästi tarvitsisit apua ongelmiisi koska kukaan mieleltään terve ei kirjoita tuolla tavalla. Mä en ole tuollainen miksi mua rumasti kuvailit. Osaan kyllä toimia potilaiden kanssa ja olen ollut hoitoalalla jo monta vuotta.

Vierailija
20/27 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä selvästi tarvitsisit apua ongelmiisi koska kukaan mieleltään terve ei kirjoita tuolla tavalla. Mä en ole tuollainen miksi mua rumasti kuvailit. Osaan kyllä toimia potilaiden kanssa ja olen ollut hoitoalalla jo monta vuotta.

Juu! "Tarviisit apua ongelmiisi".

Olisit neropatti opiskellut lääkäriksi etkä olisi täällä neuvomassa! Suurin osa teistä hoitajista hekottelee lasikopista ja käy sitten vittuilemassa sopivin väliajoin potilaille. Käyvät puntilla ja esittelevät muskeleitaan. Naisetkaan ei ole näyttäneet naisilta. Tai ovat eläkeikää lähestyviä ja riutuvat psykalla loppuvuodet

.tiedän monta harppua, jotka levittää potilaiden asiat ympäri kyliä. Ystävystyvät potilaiden kanssa ja lörpöttelevät näiden asiat tortuntekopiireissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän