Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo naiseksi, kun en ole varmaan viimeiseen 10 vuoteen käyttänyt vartalovoidetta/ mitään vartalon ihon kosteuttajaa?

Vierailija
20.03.2023 |

Olenko outo? Käytättekö te kaikki muut naiset tällaisia? En ole rasvannut kroppaa varmaan viimeiseen 10 vuoteen. En käytä myöskään mitään suihkussa levitettävää kosteusvoidetta. Kasvoille kyllä käytän voidetta.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tarve joillain on julistaa "En oo koskaan käyttänyt sitä tai tätä ja iho/hiukset/tms. on hienossa kunnossa!" Kun yleensä näistä "pari kertaa viikossa vaan huuhtasen naaman vedellä ja rasvana käytän tummelia" -tyypeistä kyllä me monet muut nähdään ettei ne tosiaan oo muuten ihosta huolehtinut. Mutta kai se saa näille jotain ylemmyyden tunnetta siitä ettei ole käyttänyt rahaa tai aikaa itsestään huolehtimiseen. Samat on varmaan niitä marttyyreita jotka kehuu että ovat laittaneet aina lapset ja kaikki muut itsensä edelle.

Kuule kun se kemikaalikuorman vähentäminen on juurikin sitä parasta huolehtimista. Vartalovoiteet on pahimpia koska niitä levitetään niin laajalle alueelle. Todellakin otan mieluummin ryppyiset sääret (tai whatever) kuin ihosyövän.

Kemikaalikuorman vähentäminen tarkoittaa, että otat käteesi sen tuotteen ja katsot onko lista pitkä vai lyhyt. Mitä pitempi lista, sitä huonompi valinta. Eli jos sulla on kuiva iho, otat tuotteen jossa ei ole niitä ylimääräisiä kemikaaleja, etkä levitä nolona ihopölyä ympäriinsä, koska let me tell you, se kyllä näkyy ja selvästi!

Miten tuo nolona ihopölyn levittäminen ei koske teitä rasvaajia sitten, kai teidänkin iho kuitenkin uusiutuu? Miten se teillä toimii?

Oikeastaan minkä tahansa iholla käytettävän öljyn laittaminen iholle auttaa niitä kuivia hiutaleita irtoamaan ilman raapimista tai hankaamista. Kokeile.

Vierailija
82/110 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän epäsäännöllisesti talvella ja tarkkaan katson ettei ole mitään hajusteita ja on tarkoitettu herkälle iholle. Nuoremmat minua huolettaa, kun kaikkea mainostetaan nykyään pakollisena tuotteena. Kuinka paljon kemikaaleja ihoon päivässä laitetaankaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et, mut sanotaan näin et iän kans alkaa näkyä kuka huolehtii itestään ja kuka ei.

Mä olen kohta 40wee ja mun ikätoverit näyttää 30-70 vuotiailta riippuen miten on tullu perseiltyä elämän aikana.

Vartalovoiteet ei sua nuorenna pätkääkään. Ainoat jotka oikeasti vaikuttaa on auringon ja tupakan välttäminen.

Lisäksi terveellinen ruokavalio, liikunta ja riittävä uni.

Vierailija
84/110 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tavan kosteuttaa kuivaa ihoa käyttämättä vartaloemulsiota ja ilman kemikaalikuormaa, vie vaan enemmän aikaa. Ennen suihkua ihoa rasvataan kookosöljyllä/oliiviöljyllä ja sitten suihkussa peseydytään normaalisti. Kannattaa ottaa joku huonompi pyyhe jalkojen alle, niin ei öljyä lattiaa. Intiassa tämä tapa on käytössä, tiedän, kun olen käynyt siellä aiemmassa elämässäni. Joskus olen tehnyt itsekin näin, kun on ollut enemmän aikaa käytettävissä.

Ja lisävihjeenä kannattaa olla huolellinen kylppärin lattian kuivaamisessa.

Vierailija
85/110 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän epäsäännöllisesti talvella ja tarkkaan katson ettei ole mitään hajusteita ja on tarkoitettu herkälle iholle. Nuoremmat minua huolettaa, kun kaikkea mainostetaan nykyään pakollisena tuotteena. Kuinka paljon kemikaaleja ihoon päivässä laitetaankaan?

Nuoret käyttävät ja kuluttavat aivan älyttömän määrän kosmetiikkaa..

Vierailija
86/110 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole outo, etkä uniikki. Ei moni muukaan käytä.

Vierailija
87/110 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kai nyt kukaan varmuuden vuoksi rasvaa laita? Mulla ei ole koskaan kuiva iho, niin en ole tarvinnut.

Olen instagramissa ja siellä kaikki naiset näyttävät läträävän näillä voiteilla.. sitä ihmettelin. Mietin olenko erikoinen kun tosiaan varmaan 10v sit jaksanut jotain iho voidetta levittää kropalle

Ap

Olen myös instagramissa mutta katson maisema- ja matkailukuvia.

Kesäisin rasvaan, koska atoopikkona iho hilseilee ja haluan käyttää hameita. Talvisin en jaksa rasvata vaan raavin. Eipä nuo naarmut mihinkään näy.

Vierailija
88/110 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt ikinä, ja ikää 42 v. En käytä edes talven kuivimmilla pakkassäillä tai kesäisin, kun uin joka päivä kloorivedessä. Kasvovoiteita käytän kyllä ympäri vuoden.

Vierailija
89/110 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt!

Vierailija
90/110 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tarve joillain on julistaa "En oo koskaan käyttänyt sitä tai tätä ja iho/hiukset/tms. on hienossa kunnossa!" Kun yleensä näistä "pari kertaa viikossa vaan huuhtasen naaman vedellä ja rasvana käytän tummelia" -tyypeistä kyllä me monet muut nähdään ettei ne tosiaan oo muuten ihosta huolehtinut. Mutta kai se saa näille jotain ylemmyyden tunnetta siitä ettei ole käyttänyt rahaa tai aikaa itsestään huolehtimiseen. Samat on varmaan niitä marttyyreita jotka kehuu että ovat laittaneet aina lapset ja kaikki muut itsensä edelle.

Kuule kun se kemikaalikuorman vähentäminen on juurikin sitä parasta huolehtimista. Vartalovoiteet on pahimpia koska niitä levitetään niin laajalle alueelle. Todellakin otan mieluummin ryppyiset sääret (tai whatever) kuin ihosyövän.

Kemikaalikuorman vähentäminen tarkoittaa, että otat käteesi sen tuotteen ja katsot onko lista pitkä vai lyhyt. Mitä pitempi lista, sitä huonompi valinta. Eli jos sulla on kuiva iho, otat tuotteen jossa ei ole niitä ylimääräisiä kemikaaleja, etkä levitä nolona ihopölyä ympäriinsä, koska let me tell you, se kyllä näkyy ja selvästi!

Ei ole niin yksioikoista. Apteekin perusvoiteissa on usein lyhyt inci, mutta niissä on tavallisesti myös esim. mikromuovia ja silikonia.

Vierailija
91/110 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nolona ihopölyn levittäminen ei koske teitä rasvaajia sitten, kai teidänkin iho kuitenkin uusiutuu? Miten se teillä toimii?

Oikeastaan minkä tahansa iholla käytettävän öljyn laittaminen iholle auttaa niitä kuivia hiutaleita irtoamaan ilman raapimista tai hankaamista. Kokeile.

Miten ne irtoaa, öljyä levittäessä, sen jälkeen vai miten?

Vierailija
92/110 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani naiset ovat kaikki lotranneet jollakin, joten siinä mielessä poikkeukselliselta vaikuttaa.

Vierailija
93/110 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kaikki muutkaan käytä. Itse hoidan kyllä ihoani myös kaulasta alaspäin.

Vierailija
94/110 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit ollaan ihan s**tanan kateellisia niille jotka on pitäneet huolta itsestään, ja iän myötä se marina lisääntyy vaan. Nähty on.

Vierailija
95/110 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et, mut sanotaan näin et iän kans alkaa näkyä kuka huolehtii itestään ja kuka ei.

Mä olen kohta 40wee ja mun ikätoverit näyttää 30-70 vuotiailta riippuen miten on tullu perseiltyä elämän aikana.

Lasketaanko vaikka sairaus, masennus ja avioero perseilyksi asteikollasi, entä diabetes, tai ikuiset jäljet jättänyt pahoinpitely ja onko anoreksian aiheuttama kuiva keho myös perseilyä? 

Tästä viestistä tuli kylmäävä olo, kirjoittajalla ei ole kaikki muumit kotona. 

Vierailija
96/110 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko vaikka sairaus, masennus ja avioero perseilyksi asteikollasi, entä diabetes, tai ikuiset jäljet jättänyt pahoinpitely ja onko anoreksian aiheuttama kuiva keho myös perseilyä? 

Tästä viestistä tuli kylmäävä olo, kirjoittajalla ei ole kaikki muumit kotona. 

Juu, ja haluaisin kyllä kans nähdä nelikymppisen joka näyttää 70 vuoden ikäiseltä. Tuskinpa oikeasti näyttää, muuten kuin kirjoittajan oman vinksahtaneen linssin läpi

Vierailija
97/110 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen raapimista ja hankaamista? Miksi sellaista pitäisi tehdä?

Kyllä ne kuolleet ihosolut viimeistään suihkussa lähtee.

Miksi pitäisi käyttää turhaan jotain öljyä terveelle iholle? Ihan hullua.

Vierailija
98/110 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit ollaan ihan s**tanan kateellisia niille jotka on pitäneet huolta itsestään, ja iän myötä se marina lisääntyy vaan. Nähty on.

Tuo itsestä huolta pitäminen tarkoittaa eri ihmisille selvästikin eri asioita. Toiset, esim. minä, haluan elää mahdollisimman terveellisesti ja siihen kuuluu kaiken turhan kosmetiikan ja muun kemikaalimoskan välttäminen. En myöskään polta, liikun ja nukun riittävästi ja syön terveellisesti. En ota aurinkoa.

Vierailija
99/110 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa ei kaipaa kosteutusta. Välillä toivon että kaipaisi, voisi löträtä ihanan tuoksuisilla voiteilla.

Joskus levitän kropparasvaa ja tuntuu että kaikki paikat rasvaantuu, vaatteet, sänky, sohva....

Vierailija
100/110 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppa ei kaipaa kosteutusta. Välillä toivon että kaipaisi, voisi löträtä ihanan tuoksuisilla voiteilla.

Joskus levitän kropparasvaa ja tuntuu että kaikki paikat rasvaantuu, vaatteet, sänky, sohva....

Käytät selvästi vääränlaisia voiteita. Esim. Tämä ei todellakaan tahmaa mitään eikä tarvitse odotella kuivumista. Lisäksi tuoksuu huu maavan hyvältä ja tekee ihosta pehmeän.

https://www.sinunapteekki.fi/products/cattier-paris-body-lotion-vanilla…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi