Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään koronarokottamattomatta, joka olisi ollut viime aikoina kipeä?

Vierailija
20.03.2023 |

Itse en tunne. Sitten taas jostain syystä kaikki koronarokotetut ovat kipeänä.

Kommentit (286)

Vierailija
261/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koronarokottamaton ja en ole kyllä ollut juurikaan kipeä. Viimeksi olin kipeä varmaan noin 5 vuotta sitten. Kaverini joka otti 2 koronarokotetta on jatkuvasti nyt kipeänä ja hän epäilee että syynä on koronarokotteet, hän otti koronarokotteet koska muuten hän ei olisi päässyt töihin koska paperitehtaat vaati koronapassia.

Ei kaikki rokotetut ole kipeänä jatkuvasti ja varmasti rokottamattomia on myös kipeänä.
Sain erittäin huonoa kohtelua korona aikana kun en ottanut koronarokotetta ja minut pyrittiin eristämään yhteiskunnasta... Olen vieläkin vihainen siitä.

M32

Sait täsmälleen sitä mitä ansaitsit, vaaransit paitsi omasi, niin ympärilläsi olevien ihmisten terveyden ja hengen.

Miten niin? Koronarokote ei estä tartuntoja eikä myöskään rokottautuneiden henkilöiden koronakuolemia kuten on nähty.

Vierailija
262/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni nuori rokottamaton, ei koronaa eikä muutenkaan kipeä, minä kolme piikkiä saatu eikä myöskään koronaa eikä mitään muutakaan tautia. Mitä pitäisi ajatella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja miehelläni on kolme rokotusta. Sairastettiin korona todella lievänä. Sen olisi voinut sekoittaa tavalliseen flunssaan. Niin lievä se oli. En tunne ketään rokottamatonta. Läheiseni ja ystäväni ovatkin fiksua porukkaa. Tyhmien kanssa en edes juttele.

Kysyt sitten jokaiselta onko rokotettu? Sinä se varsinainen idiot...... oletkin.

Vierailija
264/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sairaudet ei niin näy päälle. Monet somessa ja toreilla julkisesti vsstustameet ovat yleisimmästä syystä työelämän ulkopuolella. Tunnettu heidän linkittämänsä blogisti on nyt psykoosissa jumalharhoissaan kun tehtävä on suoritettu.

"Vapauttamissuunnitelmat" taas käynnissä vaikka kai vapaaehtoisesti vaimo saattajana twiittiensä mukaan mrnnyt.

Vierailija
265/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut rokotetta, koska sen alkuvaiheessa saapuessa se tarttui puolisooni (ennen kuin oli edes rokotetta) ja ei tarttunut minuun. En ole ollut yli 4 vuoteen kipeänä, reilu 4v sitten oli normi nuhakuume. Lähipiirissäni kyllä on otettu ahkerasti rokotteet, mutta silti on vain korona tullut. Työpaikalla joillain tullut jopa kahdesti.

En nähnyt syytä ottaa rokotetta, koska korona ei tarttunut minuun vaikka sille altistuin. Sekä pidän terveydestäni ja vastustuskyvystäni hyvää huolta muutoin, toki varmaankin olen vain niitä onnekkaita joille korona ei tule (ei tartu kaikkiin). Ikävä kyllä olen kahdelta henkilöltä kuullut rokotteen haittavaikutuksista, toiselle tuli ruusu ja toisella romahti lähes kunto, muille ei tainnut tulla sen kummempia oireita rokotteesta. 

Vierailija
266/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, mitä rokottamattomat sairastavat, sillä tunnen vain fiksuja ihmisiä. 

Kerroppas nyt että mitä hyötyä influenssarokotteesta on vaikka 30 tai 40 vuotiaalle ihmiselle? Väität ihan oikeasti että ihminen joka ei hae influenssarokotusta tai koronarokotusta ei ole fiksu?

Miten olisi vaikkapa influenssan välttäminen ja sen seurauksena myös jälkitautien välttäminen? Mahdollisesti pitkänkin sairasloman välttäminen on minusta selvä etu. Sikainfluenssan takia olin sairaslomalla 4 viikkoa. Sen jälkeen olen ottanut influenssarokotteen, enkä ole kertaakaan sairastanut influenssaa kuin hyvin lievänä.

Minulla ei ole koskaan ollut influenssaa ja olen nelikymppinen, tavallinen nainen.

Sama. En ole koskaan sairastanut influenssaa enkä koronaa. Ikä 51v.

Vierailija
267/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne syrjäytyneet rokottamattomat on toki suojassa kun ei ne edes tapaa ketään koskaan 🙄

Siis meinaatko, että kaikki piikittömät ovat syrjäytyneitä? Ja eivät tapaa ketään koskaan? Ootko tosissasi? Minä olen piikittämätön, kuten koko meidän perhe ja tunnen kymmeniä piikittömiä ja lisäksi tiedän ihan jo tässä meidän lähialueella satoja. Kukaan ei ole syrjäytynyt ja kaikki tapaavat ihmisiä, kuka enemmän, kuka vähemmän.

Itse käyn viikottain kuntosalilla, jumpassa ja joogassa. Tapaan ihmisiä työssäni arkipäivisin. Käyn kaupoissa, kahviloissa, ulkona syömässä, kirjastossa, taidenäyttelyissä. Olen käynyt vaalitilaisuuksissa, osallistunut koulutuksiin ja lukuisiin meidän piikittömien tapahtumiin. Perhejuhliinkin olen osallistunut, meillä käy vieraita, kyläilemme, tapaamme ystäviä.

Ja koko ajan terveenä. Ja myös ilman bakteerirättiä kasvoilla, ilman käsidesiä ja enimmäkseen ilman turvavälejä. Sama juttu melkein kaikilla tuntemillani piikittömillä, joillakin ollut pientä flunssaa, muutamalla vähän kovempi tauti, niinkuin normaalistikin. Nolla kuollutta, nolla tehohoidettua, nolla sairaalahoidettua. Nolla tukosta, nolla syöpää, nolla äkkikuolemaa, nolla sairastelukierrettä, nolla sydänlihastulehdusta, nolla mitään vakavaa sairautta. En jaksa luetella kaikkia piikitettyjen terveysongelmia, niitä on loputon lista, mutta kuolleita on nyt 22 kpl piikitysten alettua, näistä 4 alle 50 v, 3 äkkikuolemaa, joista vanhin 60 v. Parhaillaan kuudella on syöpä, joista kaksi kuolee pian, toinen pieni lapsi, jonka äiti piikitettiin raskausaikana ja toisella kuusikymppisellä haimasyöpä.

Huh. Onneksi en tunne sinua. Näyttää olevan vaarallista olla rokotettuna tuollaisen hörhön lähipiirissä.

Vierailija
268/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies rokottamattomia, sairaina ollaan oltu viimeksi monta vuotta sitten. Muutama tuttu on rokottamaton, heillä oli kaikilla aika tavallinen korona. Ja sitten yksi heistä vissiin oli jossain kohtaa monta kertaa putkeen flunssissa.

Vierailija
269/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös se ole jo ihan todistettu että noista rokotteista ei juurikaan ollut mitään hyötyä?

Ei. Ei vaikka kuinka yrität. Ne ovat vähentäneet koronavirustartunnan vaarallisuutta ja sen leviämistä. Eivät siis ole estäneet tartuntoja tai sairastumista, mutta vähentäneet tartuttavuutta ja taudin vaarallisuutta niillä, joihin se on tarttunut.

Ja tätä et kerta kaikkiaan saa vänkäämällä muutettua muuksi.

Vierailija
270/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni rokottamaton on syrjäytynyt ja suunnilleen nököttää mökissään tapaamatta juurikaan ihmisiä. Hyvä niin.

Vierailija
271/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, työkaveri oli hiljattain todella kipeänä, ei yhtään rokotusta. Itse kolmesti rokotettu, en ole sairastanut neljään vuoteen. 

Vierailija
272/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain kaksi rokottamatonta, ja molemmat olivat juuri kipeänä.

Vierailija
273/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittohullujen kokoontumisajot taas käynnissä. 😂

Vierailija
274/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tuntemistani rokottamattomista ei ole ollut kipeänä. Kaksi tuntemaani rokotettua on kuollut, nuoria miehiä.

Ja sitten heräsit ja päästit nälkään jo vuosia sitten tappamasi kissan ulos.

Vierailija
275/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kun lukee ja nappaa nuo koronasairastumiset jälkioireineen, niin ei paljon näköjään eroa näy, onko rokotettu vai ei.

Itsellä muutama rokottamaton tuttu, ei mitään flunssia. Rokotettuja löytyy paljon, pieni osa pysynyt terveenä, kuten ennenkin, osa sairastelee, kuten ennenkin ja sitten ne muutamat, jotka eivät ehdi tervettä päivää nähdä. Aiemmin olivat ihan normaalisti töissä, nyt koko ajan koronaa, flunssaa, keuhkoputkentulehdusta, poskiontelot prakaa ja veto pois. Elämänhalu melko vähissä monella myös, kun aina vaan taudista toiseen.

Vierailija
276/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niillä rokotteilla väitetty missään vaiheessa että ne olis autuaaksi tekeviä tai että ne estää taudin saamisen, vaan niillä lievennetään Vaikean taudin riski ja joutuminen tehohoitoon. Jokainen varmaan ymmärtää että ei sinne teholle halua.

Vierailija
277/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni rokottamaton on syrjäytynyt ja suunnilleen nököttää mökissään tapaamatta juurikaan ihmisiä. Hyvä niin.

Oletko ajatellut, että moni myös nauttii? Itselleni korona oli pysäytys. Lupa jäädä pois monesta. Lupa olla itsekseen. Lupa olla tapaamatta ihmisiä, joita en halua tavata.

Muutin maalle. Olen paljon onnellisempi, nautin luonnosta, liikkumisesta ja rauhasta. En ole erakko, mutta tapaan vain niitä, ketä haluan. Ehkä tuttavillasi on samoin ja kuulut siihen sakkiin, ketä he eivät halua enää nähdä...

Vierailija
278/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niillä rokotteilla väitetty missään vaiheessa että ne olis autuaaksi tekeviä tai että ne estää taudin saamisen, vaan niillä lievennetään Vaikean taudin riski ja joutuminen tehohoitoon. Jokainen varmaan ymmärtää että ei sinne teholle halua.

Ahaa? Et tainnut lukea juttuja ihan alusta saakka? Muistelisin nimittäin vähän toisin. Ettei nyt 1. rokotus tietyllä prosenttimäärällä ollut se, mikä nujersi taudin? Ja sitten toinen? Ja sitten kolmas? Ja...

Vierailija
279/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, mitä rokottamattomat sairastavat, sillä tunnen vain fiksuja ihmisiä. 

Kerroppas nyt että mitä hyötyä influenssarokotteesta on vaikka 30 tai 40 vuotiaalle ihmiselle? Väität ihan oikeasti että ihminen joka ei hae influenssarokotusta tai koronarokotusta ei ole fiksu?

Miten olisi vaikkapa influenssan välttäminen ja sen seurauksena myös jälkitautien välttäminen? Mahdollisesti pitkänkin sairasloman välttäminen on minusta selvä etu. Sikainfluenssan takia olin sairaslomalla 4 viikkoa. Sen jälkeen olen ottanut influenssarokotteen, enkä ole kertaakaan sairastanut influenssaa kuin hyvin lievänä.

Minulla ei ole koskaan ollut influenssaa ja olen nelikymppinen, tavallinen nainen.

Sama. En ole koskaan sairastanut influenssaa enkä koronaa. Ikä 51v.

Niin mitä siitä? Sadat miljoonat ovat sairastaneet. Se, että itse ei ole/on sairastanut, ei merkitse yhtään mitään yhtään minkään asian kannalta. Jos sinä et ole sairastanut jotain tautia, se ei tarkoita että sitä ei ole olemassa, että se ei ole vaarallinen, tai että muutkaan eivät ole sitä sairastaneet. Kuinka järkyttävän yksinkertainen oikein olet?

Vierailija
280/286 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tuntemistani rokottamattomista ei ole ollut kipeänä. Kaksi tuntemaani rokotettua on kuollut, nuoria miehiä.

Minä taas en tunne ketään rokotettua, joka olisi sairastunut. Tunnen yhden rokottamattoman, joka kuoli koronaan.

Summa summarum: "En tiedä ketään joka / En ole koskaan nähnyt / En minä ainakaan ole" on universumin surkein perustelu millekään. Maailmassa on 8 miljardia ihmistä. Yhden ihmisen satunnaiset havainnot jostain ilmiöstä eivät todista yhtikäs mitään. Yrittäkää jo tajuta tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä