Tunnetko ketään koronarokottamattomatta, joka olisi ollut viime aikoina kipeä?
Itse en tunne. Sitten taas jostain syystä kaikki koronarokotetut ovat kipeänä.
Kommentit (286)
Samaa mieltä. Noloa oli esim. kirkolta, että sinne ei saanut mennä rokottamattomana. No enpä ole kyllä ikinä menossakaan enkä kirkollisveroa maksa. Minulta meni välit noin 5 ihmisen kanssa lopullisesti, koska olen rokottamaton. Ihmiset tulivat hulluiksi. Sitä se propaganda teettää rokotuslampaille.
Tunnen. Sairastui korona saamiseen jälkeen autoimmuunisairauteen ja sydänsairauteen. Nyt laukkaa sairaalassa päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton ja terve. Ei 3 vuoteen mitään sairautta. Jotkut rokotetut ystävät jatkuvasti räkäisiä, jotkut terveitä.
Olen viidesti rokotettu ja terve. Ei yli 3 vuoteen mitään sairautta.
Minulla ja miehelläni on kolme rokotusta. Sairastettiin korona todella lievänä. Sen olisi voinut sekoittaa tavalliseen flunssaan. Niin lievä se oli. En tunne ketään rokottamatonta. Läheiseni ja ystäväni ovatkin fiksua porukkaa. Tyhmien kanssa en edes juttele.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Sairastui korona saamiseen jälkeen autoimmuunisairauteen ja sydänsairauteen. Nyt laukkaa sairaalassa päivästä toiseen.
Mistä tiedät että johtui koronarokotteesta nämä sairaudet? Oletko asiantuntija?
Rokotevastainen blogisti hakeutunut hoitoon psykoosissa. Itse twitterissä.
Kerrataanpa nyt vielä kaikista tyhmimmillekkin rokotevastaisille henkilöille: koronarokote ei estänyt, eikä estä koronan saamista, MUTTA lieventää koronan oireita huomattavasti. Koronarokotteen ansiosta me rokotteen ottaneet emme joutuneet teholle makaamaan mahalleen letku kurkussa. Tästä aiheesta lienee turha enää jappasta, koska koronarokotteita ei enää anneta kuin hyvin sairaille. Minä en saanut enää rokotetta kolmannen jälkeen. Lopettakaa keskustelu. Aihe on auttamatta vanhanaikainen, vaikka koronaa edelleen on, kuten influenssaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että johtui koronarokotteesta nämä sairaudet? Oletko asiantuntija?
Koronastahan tuossa puhuttiin eikä rokotteesta... ymmärrän että on kiima päällä ,mutta lue nyt ihmeessä ne viestit edes ensin :-)
Vierailija kirjoitti:
Kerrataanpa nyt vielä kaikista tyhmimmillekkin rokotevastaisille henkilöille: koronarokote ei estänyt, eikä estä koronan saamista, MUTTA lieventää koronan oireita huomattavasti. Koronarokotteen ansiosta me rokotteen ottaneet emme joutuneet teholle makaamaan mahalleen letku kurkussa. Tästä aiheesta lienee turha enää jappasta, koska koronarokotteita ei enää anneta kuin hyvin sairaille. Minä en saanut enää rokotetta kolmannen jälkeen. Lopettakaa keskustelu. Aihe on auttamatta vanhanaikainen, vaikka koronaa edelleen on, kuten influenssaa.
Vaalit tulossa. Jotkut yrittävät näillä rokotevastaisilla päästä eduskuntaan. Eivät siis kai tarvitse muiden ääniä.
En ole ollut meidän rokottamaton perhe, monesti kyllä vuoden aikana rokotetut läheiset ja yksi juuri nyt.
Tunnen. Oma lapseni oli juuri viikon pois koulusta flunssassa. Onneksi ei tarttunut meihin vanhempiin (meillä on muuten rokotukset, jos se tähän jotenkin liittyy).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutuessaankin pienet haitat? Instasta voi katsoa esim. flicjackson, millaiseen kuntoon voi päätyä ja miten tulee silloin kohdelluksi. Ko. profiilista löytyy lukuisia linkkejä myös muihin samalla tavalla vammautuneisiin. Vastaavassa tilanteessa olisin henk.koht. jo tappanut itseni.
Ja koska se on netissä, se on luonnollisesti 1000% totta ??
Hän ja moni muu on jakanut koko koettelemuksensa alusta asti ml. sairaalapaperinsa, joista virallisen diagnoosin näkee.
Koronan takia enemmän tai vähemmän pysyvästi vammautuneita on hitokseen enemmän, mutta jostain syystä ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Teho-osastolle alle kaksi vuorokautta toisesta Modernan koronarokotteesta
-
Modernan koronarokotteet ovat tehneet Heikin arjesta haastavaa. Kolme keuhkokuumetta ja jatkuva väsymys, sydänoireet, alhainen verenpaine, uupumiskohtaukset, aivosumu, unohtelu, nukahtamisvaikeudet, lihaskrampit, tinnitus… ovat vieneet yrittäjänä työskennelleen Heikki Räisäsen työkyvystä ja elämänlaadusta puolet pois.
https://mkrsuomi.fi/teho-osastolle-modernan-koronarokotteesta/
-
Terhin toimintakyky 20–30 % entisestä mRNA-rokotteen ottamisen jälkeen
-
Pfizerin koronarokotteiden jälkeen Terhin elämästä on tullut pitkä sairauskertomus. Kädet ja jalat eivät toimi enää kunnolla, sydän oireilee ja silmät eivät tarkenna. Keho palelee ja tärisee. Päänsäryt ja kivut vaikuttavat jaksamiseen. – En toimisi hoitajana eettisesti oikein, jos en puhuisi rokotehaitoista, Terhi sanoo.
https://mkrsuomi.fi/toimintakyky-heikko-rokotteen-ottamisen-jalkeen/
-
Kun yksi oire lähtee, toinen tulee – koronarokotteen jälkeen yli 30 diagnoosia
-
Modernan koronarokotteen jälkeen Jennan elämä on ollut jatkuvaa sairastamista. Kivut ja säryt, uupumus, sydämen tykytykset, sormien värinä, allergiakohtaukset, elohiiret, toistuvat infektiot, aivosumu, kuukautishäiriöt ja sappikohtaus ovat vain osa Jennan monista oireista.
https://mkrsuomi.fi/koronarokotteen-jalkeen-yli-30-diagnoosia/
-
Vakavat sydänoireet Pfizerin koronarokotteesta – Mico jätetty ilman hoitosuhdetta
-
Sydäntä puristaa, kylkeä pistää, päässä kohisee, pulssi nousee 160:een pienestäkin rasituksesta, uupumus vie toimintakyvyn. Nitrot ja Bisoprolol ovat 25-vuotiaalle Mico Roikoselle arkipäivää, joita ilman hän ei selviä edes yhdestä päivästä.
https://mkrsuomi.fi/vakavat-sydanoireet-pfizerin-koronarokotteesta-mico…
Tää mkr-porukka sitä samaa porukkaa jotka surutta ratsastivat Pelastakaa Lapset Ry:n nimellä omaa antivaxxerpaskaansa ajaakseen?
Ei oikein vakuuta.
Olen rokottamaton, niinkuin lapseni ja pari tuttuakin. Sairastettiin yksi korona lievänä. Muuten ollaan oltu koko ajan terveenä vaikka ei olla enää oltu kovin varovaisiakaan.
Vapaa-ehtoinen rokotehan se piti olla (ei tosin vainuttanut siltä..), käytin kansalais oikeuttani olla ottamatta. Käytin sen sijaan maalaisjärkeä ja välttelin ihmisjoukkoja, pesin käsiä ja käytin maskia. Korona tuli meille viime vuonna lasten koulusta.
Oloni on oikein mainio, kiitos kysymästä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton, niinkuin lapseni ja pari tuttuakin. Sairastettiin yksi korona lievänä. Muuten ollaan oltu koko ajan terveenä vaikka ei olla enää oltu kovin varovaisiakaan.
Vapaa-ehtoinen rokotehan se piti olla (ei tosin vainuttanut siltä..), käytin kansalais oikeuttani olla ottamatta. Käytin sen sijaan maalaisjärkeä ja välttelin ihmisjoukkoja, pesin käsiä ja käytin maskia. Korona tuli meille viime vuonna lasten koulusta.
Oloni on oikein mainio, kiitos kysymästä 🙂
Oltiin siis erityisen varovaisia silloin, kun korona oli pahimmillaan ja uusia versioita tuli jatkuvasti. Viime kesästä asti ollaan oltu lähes normaalisti, toki ei käydä muutenkaan missään ihmisjoukoissa ilman painavaa syytä
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja miehelläni on kolme rokotusta. Sairastettiin korona todella lievänä. Sen olisi voinut sekoittaa tavalliseen flunssaan. Niin lievä se oli. En tunne ketään rokottamatonta. Läheiseni ja ystäväni ovatkin fiksua porukkaa. Tyhmien kanssa en edes juttele.
Sivistynyt ja älykäs ihminen antaa jokaiselle mielipiteen vapauden, ja mikä tärkeintä: vapauden päättää omasta kehostaan. Et vaikuta kivin älykkäältä jos vaadit ihmisiä olemaan kanssasi samaa mieltä etkä hyväksy muita kuin oman näkemyksesi.
Omaan ystäväpiiriini kuuluu molempia ja ovat ihan yhtä arvokkaita ihmisiä omine mielipiteineen. Kenenkään päätös ei ole minulta pois
Koronarokottamattomalla ikätoverillani on äärimmäisen kivuliaat peräpukamat. Vaikka hän ei pysty edes istumaan, hän ei suostu menemään terveydenhoitoon jossa annetaan myrkkypiikkejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutuessaankin pienet haitat? Instasta voi katsoa esim. flicjackson, millaiseen kuntoon voi päätyä ja miten tulee silloin kohdelluksi. Ko. profiilista löytyy lukuisia linkkejä myös muihin samalla tavalla vammautuneisiin. Vastaavassa tilanteessa olisin henk.koht. jo tappanut itseni.
Ja koska se on netissä, se on luonnollisesti 1000% totta ??
Hän ja moni muu on jakanut koko koettelemuksensa alusta asti ml. sairaalapaperinsa, joista virallisen diagnoosin näkee.
Koronan takia enemmän tai vähemmän pysyvästi vammautuneita on hitokseen enemmän, mutta jostain syystä ei kiinnosta?
Heistä on oltu kiinnostuneita ja heidän kohtaloa surtu mediaa myöten monta vuotta. Rokotehaitoista kärsineitä häpäisty hiljaiseksi kärsimään yksinään, vaikka ihmisiä jokainen. Omituista valikoivaa empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen koronarokottamaton ja en ole kyllä ollut juurikaan kipeä. Viimeksi olin kipeä varmaan noin 5 vuotta sitten. Kaverini joka otti 2 koronarokotetta on jatkuvasti nyt kipeänä ja hän epäilee että syynä on koronarokotteet, hän otti koronarokotteet koska muuten hän ei olisi päässyt töihin koska paperitehtaat vaati koronapassia.
Ei kaikki rokotetut ole kipeänä jatkuvasti ja varmasti rokottamattomia on myös kipeänä.
Sain erittäin huonoa kohtelua korona aikana kun en ottanut koronarokotetta ja minut pyrittiin eristämään yhteiskunnasta... Olen vieläkin vihainen siitä.
M32
Sait täsmälleen sitä mitä ansaitsit, vaaransit paitsi omasi, niin ympärilläsi olevien ihmisten terveyden ja hengen.
Olen rokottamaton ja terve. Ei 3 vuoteen mitään sairautta. Jotkut rokotetut ystävät jatkuvasti räkäisiä, jotkut terveitä.