Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon merkitystä on sillä ovatko muut naiset kauniimpia kuin sinä?

Vierailija
19.03.2023 |

Hakeudutko mieluiten pois kauniimmasta seurasta?

Kommentit (231)

Vierailija
21/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai väliä. Olisin ylpeä kauniista ystävistä. Jostain syystä itseäni rumemmat ovat halunneet olla kavereita.

Vierailija
22/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai väliä. Olisin ylpeä kauniista ystävistä. Jostain syystä itseäni rumemmat ovat halunneet olla kavereita.

Lisään vielä, että en ole mustasukkainen, jos toinen saa huomiota. Minulla ei ole tarvetta olla huomion keskipiste. Kauniille kuuluu kauniin huomio. Kyllä minäkin löydän juttuseuraa miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaisin itsekin olla laihempi ja pukeutua paremmin jne. Voisin ottaa jotain vinkkejä kauniilta.

Vierailija
24/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moni kaveri on tosi nätti, ite oon tämmönen lyhyt taikinanaama joka saattaa satunnaisesti näyttää ihan hyvältä :D Myönnän kyllä että välillä kun on ollut paha olo niin olen ajatellut että on kiva ettei kaikki kaverini ole niiiin kauniita, että osa on samanlaisia kuin minäkin, mutta se on ajoittunut sellaisiin hetkiin kun mulla on oikeesti tosi huono itsetunto ja vähän kaikki rassaa.

Vierailija
25/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on toiselle naiselle susi. Ja tulee aina olemaan.

Vierailija
26/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suomalaisia naisia yleisesti katsoo, niin heille sillä ei ole mitään merkitystä. Pääasia että on vahva, itsenäinen, voimaantunut ja äijämäinen.

Vierailija
27/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei väliä, mutta jonkinlaista kateutta/ärsytystä tunnen sellaisia naisia kohtaan, jotka ovat tosi saman tyyppisiä ulkonäöltään kuin minä, mutta astetta parempia versioita. Ei kuitenkaan vaikuta käytökseeni.

Vierailija
28/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, yksikään nainen ei myönnä totuutta :D

Vierailija
29/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% rumia, se vaan 5% kauniita naisia Suomessa. Miehiltä kauniit naiset saa 99%:sti hyvää kohtelua ja huomiota. Naisista ei voi sanoa samaa, se on vähän sellaista piilovttuilua/kiusaamista.

Vierailija
30/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekuviakin muokataan niin paljon, että ei tunne henkilöä samaksi. Kaikki muokkaa samaan tyyliin, ei niin kauniita naisia ei edes livenä tunnista noista mm työpaikanprofiilikuvista. Näkee että ihmiset ei hyväksy itseään sellaisena kuin ovat. -sivu

Vierailija
31/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino harmittaa myös.

Vierailija
32/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kukaan ei kehtaa edes anonyyminä tunnustaa että asialla olisi merkitystä?

Okei, olen sitten ainoa, toki tämä keski-iässä ei enää niinkään tunnu, nykyään moni muu ominaisuus merkitsee enemmän, mutta muistan kyllä miten nuorempana oli kurjaa olla se seinäruusu, kun moni ystävä oli ulkonäöltään ihan tosi paljon kauniimpi.

Olihan se kurjaa kun kaverini olivat ikäluokan kauneimpien joukossa koulussani ja minä olin vaatimattoman näköinen, mutta ei se meidän kaveruuteen vaikuttanut mitenkään. Sen kyllä opin että ihan jokainen poika kuolasi niitä kavereitani, rumasta komeaan, olin ilmaa.

Vierailija
33/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei merkitse mitään kenenkään kauneus eikä rumuus, kunhan muuten viihtyy toisen seurassa.

Tämä. Kuka ylipäätään miettii muiden ulkonäköä ja vertailee omaansa niihin? Joku epävarma teinix?

Vierailija
34/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kukaan ei kehtaa edes anonyyminä tunnustaa että asialla olisi merkitystä?

Okei, olen sitten ainoa, toki tämä keski-iässä ei enää niinkään tunnu, nykyään moni muu ominaisuus merkitsee enemmän, mutta muistan kyllä miten nuorempana oli kurjaa olla se seinäruusu, kun moni ystävä oli ulkonäöltään ihan tosi paljon kauniimpi.

Olihan se kurjaa kun kaverini olivat ikäluokan kauneimpien joukossa koulussani ja minä olin vaatimattoman näköinen, mutta ei se meidän kaveruuteen vaikuttanut mitenkään. Sen kyllä opin että ihan jokainen poika kuolasi niitä kavereitani, rumasta komeaan, olin ilmaa.

Muistan kerrankin kun olin käyttänyt kaksi tuntia meikkiin ja kaverini oli sen nähdessään ihan että wau!!! En saanut edelleenkään pojilta mitään huomiota :D. Enkä ollut lihava vaan laiha, kun sitä nyt sitten seuraavaksi joku inkkeli epäilee.

Vierailija
35/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään merkitystä, mutta jos alkaa moittia ulkonäköäni niin silloin pitää muistuttaa, että henkilö on rumempi kuin minä. En ole ikinä kuullut pahaa sanottavaa itseäni kauniimmilta naisilta, rumat kyllä aukoo päätään ja uskoo itsestään liikoja koska kaikki heidän rumat kaverinsa facebookissa on väittäneet heidän olevan kauniita. 

Vierailija
36/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden naisten kannattaa nimenomaan liikkua kauniissa seurassa jos haluaa vielä enemmänkin huomiota, tulee se supermalliefekti. Yksi malli = upea, mutta monta mallia sekoittaa ryhmänä liikkuessaan päät.

Sitten taas noin muuten, ei mitään merkitystä. Ainoa mikä voi hieman huojentaa mieltä, on jos miehen ystävät ei ole superkaunottaria, mutta ei sekään maailmaa kaada jos on.

Vierailija
37/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä tietenkin merkitystä, että muut naiset ovat kauniipia kuin minä, vaikuttaahan ulkonäkö ihan tutkitusti monella elämän alueella, parisuhteissa ja työelämässä nyt ainakin. Mutta jos nyt kysymyksellä tarkoitetaan, että reagoinko siihen jotenkin, jos paikalla on joku kauniipi kuin minä, niin vastaus on, että enpä juurikaan. Luultavasti 80 % naisista on kauniipia kuin minä, niin asiaan on kyllä jo tottunut. Tytöille selviää kyllä jo hyvin varhaisessa vaiheessa minne sijoittuu ulkonäön suhteen, ketkä on poikien mieleen jne.

Vierailija
38/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on toiselle naiselle susi. Ja tulee aina olemaan.

Vähän aikaa sitten yksi miestubettaja ihmetteli että miksi Twitter on niin toksinen mutta että hänen naispuoliset kaverinsa saavat instassa vai sydämiä ja you go girl -viestejä. No minäpä kerron miksi. Twitterin käyttäjistä jotain 75 prosenttia on miehiä, mutta instassa on enemmistö naisia ja loput on miehiä jotka vonkaa niiltä naisilta joten ovat siellä kerrankin kunnolla.

39/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo väliä. Jonkun mielestä minä olen se kaunein ja toisen mielestä rumin. Jos tuollaisen antaa vaikuttaa itseensä niin aika hankalaksi menee. Tietysti jos jotain mallin keikkaa oot hakemassa niin merkitsee jonkun verran, mutta omassa elämässä tärkeää on ihmisten luonne, ja työelämässä taidot eikä ulkonäkö.

Vierailija
40/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisihan tämä nyt ihan sairaan hankalaa elämää jos pitäisi jokaiseen verrata itseään ja vältellä niitä jotka ovat kauniimpia. Entä jos on porukka, jossa osa on kauniimpia ja osa rumempia? Mitä sitten tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan