Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon merkitystä on sillä ovatko muut naiset kauniimpia kuin sinä?

Vierailija
19.03.2023 |

Hakeudutko mieluiten pois kauniimmasta seurasta?

Kommentit (231)

Vierailija
81/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä yksi pysyvimpiä miesten fantasioita, että naiset vihaisivat toisiaan koska kilpailevat juuri heistä, noista ihanista miehistä niin verissäpäin. 

Kai se jotenkin nostaa miehen itsetuntoa kun ajattelee että hänestä tapellaan ja hän voi valita naisista kauneimman, jolloin rumemmat vihaavat tätä valituksi tullutta kaunotarta.

Tää on hyvin sitkeä stereotypia ja omasta mielestäni yksi harhaisimpia. Siis se, että nainen olisi naiselle susi. Itse olen aina saanut eniten tukea ja kannustusta toisilta naisilta, miehiltä en oikeastaan koskaan (ainakaan niin ettei tuen takana olisi ollut iskuyritystä).

Muistan ikuisesti yhden kerran, kun joukko miehiä oli lupautunut auttamaan minua mutta tekivät tilanteessa oharit jokainen. Nainen, jonka kanssa olin RIIDOISSA, pisti suuttumuksentunteet hetkeksi sivuun ja auttoi, koska muitakaan ei ollut.  

Miehet myös haluavat kuvitella että vanhemmat naiset vihaavat nuoria naisia. Tämäkään ei pidä paikkaansa. Minulla on iso joukko ystäviä jotka ovat itseäni vanhempia naisia, jotka ovat tulleet jossain vaiheessa elämääni ja pitäneet minusta huolta.

Olen tästä vähän eri mieltä. Monella työpaikallani vanhemmat naiset (suunnilleen oman äitini ikäiset) ovat ottaneet minut silmätikuksi eivätkä ole ollenkaan peitelleet sitä, kuinka paljon inhoavat minua. Oman ikäluokkani naisten kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa työpaikoilla.

Täsmennän tähän vielä, että tietenkin vanhemmistakin naisista suurin osa on asiallisia, mutta aina joukossa on myös niitä, joita jo pelkkä olemukseni ärsyttää.

Ei tuossa tietenkään tarkoitettu että kaikki naiset pitäisivät kaikista naisista. Onhan puolet ihmisistä naisia, joten varmasti naisistakin löytyy paljon väkeä joista ei pidä. Mutta se ei välttämättä pidä paikkaansa että sinusta ei pidettäisi siksi että olet nuori ja kaunis. Esim minä olen aina tullut todella hyvin toimeen useimpien vanhempien naisten kanssa vaikka olen nuori ja ihan kauniskin kai. Jos en ole tullut toimeen, ne ovat olleet yleensä hyvin konservatiivisia vanhempia naisia ja se etteivät he ole pitäneet minusta tai minä heistä on johtunut mielipide- ja näkemyseroista, ei minun ulkonäöstäni.

Vierailija
82/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehen työpaikalle tulee nuori sihteeri, just sellanen, jolla on ne silikonitkin ja sitten rupeaa kulkemaan samalla autokyydillä töihin, niin joka ikinen kerta siitä sihteerikön ulkonäöstä nousee meteli ja epäilyt ja syyttelyt ja vähättelyt ja muut, en ole eri tavalla käyttäytyvää naista/vaimoa vielä nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat nykyään sekaisin, mikään ei kelpaa aina ruikutetaan. Jokaiselle toki poliitiikkojen toimseta luvataan kaikkea, jokaisella lapsella tulee olla ainakin yksi hyvä harrastus. Tästä hulludesta kaikki ihmisten pahoinvoiti lähtee.

Muotoillaan huulet, nenä ja takamus naapurin malliin, eihän tässä ole mitään järkeä. Ymmärtäisin jos itkettäisiin naapurin matemaattista lahjakkuutta, mutta sekin on käännetty niin että jokaisesta voi tulla matematiikan professori. Ei voi,  vaikka hoilataan että kaikki korkeakouluihin maksoi mitä maksoi, paskatöihin ei kannata mennä. Herätkää ihmiset, ottakaa vastuu itsestänne ja elämästänne. Lapsistanne erityisesti.

Vierailija
84/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä yksi pysyvimpiä miesten fantasioita, että naiset vihaisivat toisiaan koska kilpailevat juuri heistä, noista ihanista miehistä niin verissäpäin. 

Kai se jotenkin nostaa miehen itsetuntoa kun ajattelee että hänestä tapellaan ja hän voi valita naisista kauneimman, jolloin rumemmat vihaavat tätä valituksi tullutta kaunotarta.

Tää on hyvin sitkeä stereotypia ja omasta mielestäni yksi harhaisimpia. Siis se, että nainen olisi naiselle susi. Itse olen aina saanut eniten tukea ja kannustusta toisilta naisilta, miehiltä en oikeastaan koskaan (ainakaan niin ettei tuen takana olisi ollut iskuyritystä).

Muistan ikuisesti yhden kerran, kun joukko miehiä oli lupautunut auttamaan minua mutta tekivät tilanteessa oharit jokainen. Nainen, jonka kanssa olin RIIDOISSA, pisti suuttumuksentunteet hetkeksi sivuun ja auttoi, koska muitakaan ei ollut.  

Miehet myös haluavat kuvitella että vanhemmat naiset vihaavat nuoria naisia. Tämäkään ei pidä paikkaansa. Minulla on iso joukko ystäviä jotka ovat itseäni vanhempia naisia, jotka ovat tulleet jossain vaiheessa elämääni ja pitäneet minusta huolta.

Tämä juuri. Nuorena muistan hyvin pari kertaa, kun keikalla kun joku äijä on alkanut lääppimään minua, niin tilanteeseen puuttuneet olivat juurikin vanhempia naisia. Muutenkin, aina olen saanut juuri naisilta apua, kun olen sitä tarvinnut.

Vierailija
85/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suoraan kauniille sanota aikuisena pahasti, se ilmenee vähän "piilossa", mikroilmeet, eleet, joukosta pois jättämisenä, seläntakan pahan puhumisena, selkään puukotuksena, mustamaslaamisena, vahingonilona. Sellaisia naiset on toisilleen.

Olen huomannut aikoinaan hanttihommia tehdessäni, että tällaista tapahtuu vain alemmissa piireissä ja töissä missä on nokkimisjärjestys. Silloin kun ihmisillä on asiat hyvin, niin kaikenlainen kilpailu vajaista resursseista lakkaa. Tämä koskee myös miehiä.

Harvemmat naiset ovat asiantuntijatöissä, suurin osa työskentelee tavallisissa alemman palkkatason perushommissa. Tämä koskee suurta joukkoa.

Väärin. Suurin osa korkeakoulutetuista on naisia ja suurin osa korkeakoulutusta vaativista työtehtävistä on naisilla. Lääkärit, juristit jne ovat suurimmaksi osaksi naisia.

Vierailija
86/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kavereiden ulkonäöllä ole juuri merkitystä. Luonne on se joka ratkaisee. Ja ehkä vähän myös suhtautuminen siihen kauneuteen: en usko että pitemmän päälle synkkaisi sellaisen kanssa jolle kauneudenhoito ja laittautuminen on tosi tärkeitä asioita ja käyttäisi paljon aikaa niitten parissa. Mutta ei toisaalta myöskään sellaisen jolle ulkonäkö on täysin hälläväliä. Vaikka mistä sitä tietää, jos tyyppi on muuten mukava niin ehkä se ei haittaisi.

Rumempi käyttää yleensä enemmän aikaa kaunistautumiseen, koska oikeasti kaunis on elegantti rotunainen vaikka jätesäkissä, nyt en puhu mistään sometyrkyistä.

No ei se nyt ihan noinkaan mene. Joillekin se kauneus vaan on tärkeää ja kun aina löytyy joku vielä kauniimpi (ainakin jonkun mielestä), niin sitten se kauniskin saattaa kokea isoja ulkonäköpaineita ja puunata itseään. Jopa liikaa, moni olisi oikeasti kauniimpi vähemmällä. Ja jotkut (suurin osa) tyytyy kohtaloonsa eikä yritä pakkeloida itseään ihan eri näköiseksi.

Vierailija
87/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi niin miksi maailma on täynnä niitä kauneuskilpailuita?

Vierailija
88/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa lähes kaikki naiset tässä ketjussa sanoo että ei haittaa mitään? C'moon! 

Näin miehenä vierestä seuranneena, suurimmalle osalle ei todellakaan ole ok tai kivaa olla kauniimman naisen seurassa. Oma naisystäväni on todella kaunis (ei pelkästään minun silmään, häntä isketään jatkuvasti baareissa, töissä yms.) ja voin sanoa että miespuolisten ystävieni naisystävät ovat hänelle silminnähden kateellisia. Minun ystävät kehuvat kuinka mukava nainen, mutta puolisot ei halua edes tutustua kunnolla. 

Olkaapas nyt leidit rehellisiä :)

Vierailija
89/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehen työpaikalle tulee nuori sihteeri, just sellanen, jolla on ne silikonitkin ja sitten rupeaa kulkemaan samalla autokyydillä töihin, niin joka ikinen kerta siitä sihteerikön ulkonäöstä nousee meteli ja epäilyt ja syyttelyt ja vähättelyt ja muut, en ole eri tavalla käyttäytyvää naista/vaimoa vielä nähnyt.

Kuinka monta miestä sitten tiedät jonka työpaikalle on tullut nuori silikonisihteeri joka kulkee miesten kyydillä töihin? Kai näitä kertoja on useampi kun osaat sanoa mitä miesten vaimot ovat joka ikinen kerta ajatelleet.

Tuntuu tosi oudolta jo siksikin kun harvoissa paikoissa kai edes on nykyään sihteereitä ja harvoin varmaan kukaan kyselee toisten puolisoilta mitä mieltä nämä ovat miehensä työpaikan sihteeristä.

Vierailija
90/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on toiselle naiselle susi. Ja tulee aina olemaan.

Ja sudet taas ovat erittäin lojaaleja laumaeläimiä. Voi siis hyvinkin pitää paikkaansa.

Ovat jos kukaan ei poikkea laumasta. Sielläkin on tarkka nokkimisjärjestys.

Jota sudet eivät hoida riitelemällä. Villieläimellä ei ole varaa tapella turhan päiten, liian riskialtista.

Vierailija
91/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tästä vähän eri mieltä. Monella työpaikallani vanhemmat naiset (suunnilleen oman äitini ikäiset) ovat ottaneet minut silmätikuksi eivätkä ole ollenkaan peitelleet sitä, kuinka paljon inhoavat minua. Oman ikäluokkani naisten kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa työpaikoilla.

Täsmennän tähän vielä, että tietenkin vanhemmistakin naisista suurin osa on asiallisia, mutta aina joukossa on myös niitä, joita jo pelkkä olemukseni ärsyttää.

Ei tuossa tietenkään tarkoitettu että kaikki naiset pitäisivät kaikista naisista. Onhan puolet ihmisistä naisia, joten varmasti naisistakin löytyy paljon väkeä joista ei pidä. Mutta se ei välttämättä pidä paikkaansa että sinusta ei pidettäisi siksi että olet nuori ja kaunis. Esim minä olen aina tullut todella hyvin toimeen useimpien vanhempien naisten kanssa vaikka olen nuori ja ihan kauniskin kai. Jos en ole tullut toimeen, ne ovat olleet yleensä hyvin konservatiivisia vanhempia naisia ja se etteivät he ole pitäneet minusta tai minä heistä on johtunut mielipide- ja näkemyseroista, ei minun ulkonäöstäni.

No yksi näistä vanhemmista, minua inhoavista naisista tuli esimerkiksi kerran kirjaimellisesti naama punaisena huutamaan minulle, kuinka on väärin että saan samaa palkkaa kuin hän ja samassa yhteydessä heitti törkeän kommentin liittyen ulkonäkööni. Eli selvästi oli jollakin tavalla pistänyt ulkonäköni merkille ja uskon, että se oli iso osatekijä siinä, miksi sai sellaisen raivokohtauksen. Olin aina ollut häntä kohtaan ystävällinen siinä missä muillekin ja minulle tuli niin järkytyksenä se hänen avautumisensa että lopetin siinä työpaikassa heti samana päivänä.

Tämä oli ääriesimerkki, yleensä se käytös on lähinnä silmien pyörittelyä kun tulen samaan kahvihuoneeseen ja tiedän, että paskan puhuminen alkaa samalla sekunnilla kun poistun tilasta.

Vierailija
92/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ainakin tuhat kirjoitellut katkerana siitä ex miehen uudesta kauniista nuorikosta ja haukkunut ne ankkahuulet ja muut siinä ja puhunut hankkivansa jonkun "kosto kropan" kun vain se kateus toisen ulkonäöstä merkitsee.

Sitten samat kirjoittelee tänne ihan päin vastaisia lausuntoja, uskomatonta logiikkaa.

Vierailija
93/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ratkaisee, mutta jos luonteella ei ole merkitystä ja puhutaan yleisellä tasolla niin on tutkittukin, että ihmiset viihtyvät paremmin huonomman näköisten seurassa. Siksi taviksia ja rumiakin kutsutaan vähän mieluummin esim. vapaa-ajanviettoon mukaan. Unohdetaan tästä vaikka kokonaan sellainen epäsiisteys, ettei osata/jakseta pitää hygieniasta huolta tms eikä kuvitella että kauniiksi voi ruveta kuka vain pelkästään laittautumalla. Kyllä se kaveri, joka pyytää sinut kanssasi baariin tai minne vain illanviettoon vaikka aveciksi on yleensä pikkaisen paremman näköinen kuin sinä. Tietty luonne ratkaisee ja joskus ei ole selkeää kumpi näyttää paremmalta kenen mielestä. Yleensä on. Ja kyllä itsekin kysyt useammin seuraksesi itseäsi rumempia ihmisiä.

En ollut edes lukenut tästä aiemmin, mutta luettuani huomasin, että hitto totta muuten.. olen aika kaunis ja niin ovat kaverinikin vähintään perusnättejä ja nättejä, kauniskin. Mut ei mua muuten pyydä avecikseen tms. kuin joko jompikumpi läheisimmistä kavereista (sieviä, mutta vähän ylipainoisia) tai jos vähän yllättävämmin joku niin on kaunis kaveri. Vähemmän hyvän näköiset kutsuu ulos ja kahville toisiaan ja jos haluan nähdä heitä niin pitää itse kutsua heidät. Tosin tässäkin on yksi poikkeus, yksi kaveri kutsuu mua kahville paljon eikä ole kaunis, muttei kyllä rumakaan, siis hyvin tavallisen näköinen.

Saa olla eri mieltä, mutta niin vaan on, että yleensä ihmiset viihtyy paremmin vähän pahemman näköisten, mukavien kanssa ja siksi me pyritään pikkaisen rumempien seuraan.

Vierailija
94/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka olisi kauniimpi kuin minä?

Vierailija
95/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rumempi kuin kukaan muu ja täysin tottunut siihen. Mutta sitä en vaan voi ymmärtää, että joku antaa laittaa sisäänsä silikoniosia tai täyteaineita "kaunistautuakseen".

Vierailija
96/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yksi näistä vanhemmista, minua inhoavista naisista tuli esimerkiksi kerran kirjaimellisesti naama punaisena huutamaan minulle, kuinka on väärin että saan samaa palkkaa kuin hän ja samassa yhteydessä heitti törkeän kommentin liittyen ulkonäkööni. Eli selvästi oli jollakin tavalla pistänyt ulkonäköni merkille ja uskon, että se oli iso osatekijä siinä, miksi sai sellaisen raivokohtauksen. Olin aina ollut häntä kohtaan ystävällinen siinä missä muillekin ja minulle tuli niin järkytyksenä se hänen avautumisensa että lopetin siinä työpaikassa heti samana päivänä.

Tämä oli ääriesimerkki, yleensä se käytös on lähinnä silmien pyörittelyä kun tulen samaan kahvihuoneeseen ja tiedän, että paskan puhuminen alkaa samalla sekunnilla kun poistun tilasta.

Yksi esimerkki myös tässä: yhdellä työpaikalla työpäivän alussa näillä vanhemmilla naisilla oli tapana kokoontua kahvihuoneeseen ennen työpäivän alkua. Kun tulin tilaan ja sanoin huomenet, kukaan ei vastannut. Loivat vain paljonpuhuvia katseita tosiinsa.

Vierailija
97/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ainakin tuhat kirjoitellut katkerana siitä ex miehen uudesta kauniista nuorikosta ja haukkunut ne ankkahuulet ja muut siinä ja puhunut hankkivansa jonkun "kosto kropan" kun vain se kateus toisen ulkonäöstä merkitsee.

Sitten samat kirjoittelee tänne ihan päin vastaisia lausuntoja, uskomatonta logiikkaa.

Mitä hittoa? Yleensä nainen on jättäjä ja nainen saa paremman miehen.

Toiset naiset taas ovat tutkitusti ulkoisesri vähemmän viehättäviä ja vaatimattomampia kuin miesten ensirakkauden ja vaimot. Miehen ei kannata vaihtaa.

Vierailija
98/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on unohtanut, ettei telkkari ole totta. Sihteerejä ei käytännössä ole enää missään muualla kuin julkisella sektorilla ja järjestöissä. Muutenkin koko viesti oli jotain ihme kasarifantasiaa.

Vierailija
99/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta miestä sitten tiedät jonka työpaikalle on tullut nuori silikonisihteeri joka kulkee miesten kyydillä töihin? Kai näitä kertoja on useampi kun osaat sanoa mitä miesten vaimot ovat joka ikinen kerta ajatelleet.

Tuntuu tosi oudolta jo siksikin kun harvoissa paikoissa kai edes on nykyään sihteereitä ja harvoin varmaan kukaan kyselee toisten puolisoilta mitä mieltä nämä ovat miehensä työpaikan sihteeristä.

Mun työpaikalle tuli nuori nainen, jolla oli silikonit, hiuslisäkkeet, irtoripset, kasvoleikkaukset, poistetut kylkiluut ja kaikki mahdollinen. En vieläkään osaa selittää ilmiötä, mutta hän tuli heti kiusatuksi. Mutta ei naisten toimesta vaan miesten. Miesten avoin halveksunta häntä kohtaan ei jäänyt mitenkään epäselväksi. Häntä matkittiin ja pilkattiin, hänen elämäänsä yritettiin hankaloittaa, kaikista hänen tekemisistään valitettiin. Yksi mies yritti tehdä aloitteen jonka mukaan tuota naista pitäisi kieltää kulkemasta korkokengissä, ne olivat muka turvallisuusriski tuolle naiselle. Ja hän siis oli aivan tosissaan. 

Minä vanhempana naisena olin tuon naisen kaveri ja olen hyvissä väleissä vieläkin hänen kanssaan.

Vierailija
100/231 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan täällä mitä vaan, olihan tuo selvästi nähtävillä etenkin nuorena kun oltiin parin haussa. Jos vastakkaisen sukupuolen huomio kiinnittyy vain yhteen, on luonnollista että sellaisen seuraa tulee välteltyä, jotta saa itsekin haluamaansa huomiota. Itse kävin ulkona samaa tasoa olevien kanssa, ja ne muut olivat kavereita sitten arjessa. Näin kaikki sai haluamansa, eikä siitä tietysti ääneen puhuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi