Kaveri ei vastaa viestiin, mutta on lukenut sen!!? Laitoin toiveen erityisruuasta!!
Kaveripariskunta kutstui meidät huomenna syömään karjalanpaistia ja perunamuusia.
Minä olen kuitenkin allerginen sianlihalle!
Laitoin kaverille tämän viestin (kopioitu viestistö suoraan:
Heissuli vei ystävä, kai muistat, että minä en voi syödä sianlihaa. Jos sallitte toivoisin erityisruokaa.
Mieluiten jotain täysin vegaanista ja gluteenitonta.
En suinkaan ole ryhtynyt vegaaniksi, mutta kevyempi ruoka sopisi minulle paremmin, eli ei mitään eläinperäistä, sillä oloni on tukossa ja muutenkin.
Laitan tähän esimerkki malli aterian vinkisi.
Esimerkiksi alkupalaksi minulle voisi tehdä. Oman vegaanisen salaatatin, pääruaaksi esimekisi sienikastike ja oma muusi tai sitten vaihtiehtoisesti kantarellikeitto ja sienipiirakka.
Omaa mielikuvitusta saa käyttää.
Ystävällisen terveisin ystäväsi. Minä odotan innolla huomista!!
Hän on lukenut tuon, mutta ei vastaa mitään. Miten tämä pitäisi tulkita?
Kommentit (23)
Olisi kyllä aika noloa alkaa pyytämään jotain omaa spesiaalimenua. Eri asia vain ilmoittaa esimerkiksi allergioista. Ja kuka kehtaisi muka oikeasti pyytää vegaanista ja gluteenitonta lyhyellä varoitusajalla jos ei edes oikeasti tarvitse?
Ap lienee allerginen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä aika noloa alkaa pyytämään jotain omaa spesiaalimenua. Eri asia vain ilmoittaa esimerkiksi allergioista. Ja kuka kehtaisi muka oikeasti pyytää vegaanista ja gluteenitonta lyhyellä varoitusajalla jos ei edes oikeasti tarvitse?
Ap lienee allerginen itselleen.
Ehkäpä kumminkin täällä ollaan vaan tosikoita.
Provohan tuo mutta... Itse ainakin AINA paistan karjalanpaistia yön yli ja ruoka-aikaan vaan lämmitän.