Olen sairastanut kohta 30 vuotta!!! Vaikea edes uskoa itsekään. Monenlaisia kausia on näihin vuosiin mahtunut, joskus onnistunut olemaan jopa kuukauden tai pari oksentamatta, mutta sitten jokin vaikea asia on saanut taas tilan romahtamaan.
Minkäänlaista hoitoa en ole onnistunut saamaan, sillä olen aina ollut ylipainoinen. Olin vain 10-vuotias kun bulimia alkoi: minua kaltoinkohdeltiin kotona ja syöminen oli ainut lohtu.
Suurempia terveysongelmia minulla ei ole, mutta henkisesti on ollut raskasta. Ja häpeä on tosiaan hirveä.
En varmaan ikinä parane, mutta iloitsen jokaisesta päivästä kun olen oksentamatta.
Voimia. <3 Syömishäiriöiden hoito on kyllä edelleen luokattoman huonoa ainakin jos paino on korkea. Toivottavasti sinulla olisi mahdollisuus edes vertaistukeen, itse olen saanut paljon apua syömishäiriöliiton ryhmistä.
Voimia. <3 Syömishäiriöiden hoito on kyllä edelleen luokattoman huonoa ainakin jos paino on korkea. Toivottavasti sinulla olisi mahdollisuus edes vertaistukeen, itse olen saanut paljon apua syömishäiriöliiton ryhmistä.