Lyhyet jalat mutta leveä pylly
Miten saisin pyllyn kapeammaksi ja jalkoja näyttämään pidemmältä?
Kommentit (42)
Miksi pitäisi. Moni mies pitää kunnon big a ss naisista.
Jaa mä haluaisin pitää leveän pyllyn, mutta jalkoja voisi vähän kaventaa, ei niinkään pidentää. Vinkkejä?
Onnittelut! Sinulla on synnyttäjän lantio.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mä haluaisin pitää leveän pyllyn, mutta jalkoja voisi vähän kaventaa, ei niinkään pidentää. Vinkkejä?
Rasvaa polttava treeni. Pitkät hiihto-, pyörä- tai juoksulenkit. Mukavaa ja terveydelle hyväksi muutenkin.
Hömppä. Korkkarit ja esim. joku lantionalueen peittävä mekko.
Otsikon pitäisi olla: lyhyet jalat JA leveä pylly.,
Låter som en helt standard "persjalka" finne med "belgialaiset kaivospölkyt".
Vierailija kirjoitti:
Hömppä. Korkkarit ja esim. joku lantionalueen peittävä mekko.
En tykkää käyttää mekkoja ainakaan arkena. Ja kyllä näin leveä ahteri paistaa peittävänkin mekon alta 😟
Vierailija kirjoitti:
😂
Itselläni leveä lantio ja lyhyet jalat. Olen laiha, joten laihdutus ei tule kaventamaan lantiota. Käytän vaatteita, jotka jakavat vartalon optisesti puoliksi, niin jalat näyttävöt pidemmältä. Lyhyehkö, kapeavyötäröinen yläosa (vaalea) ja yksivärinen alaosa (tumma), esim. korkeävyötäröiset housut. Käytön yleensä tiukkija housuja. Kasarin porkkanamalli ei käy, eikä ratsastushlusutyyppiset. Hameen helma polveen asti tai lyhempi, ei pohkeeseen. Ei capri-housuja missään tapauksessa. Ei pohjepituisia saappaita. Korkokengät olisivat optisedti hyvät, mutta olen liian mukavuudenhaluinen käyttämäön sellaisia. Sori typot.
Vierailija kirjoitti:
Korkkarit ja kyykkyä salilla kunnon painoilla!
No ei se pylly kyllä kyykkäämisestä ainakaan pienene.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Jään aina baarissa seinäruusuksi samalla kun kauniimmat kaverini saavat miesseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko hyvä mieli kun saa nauraa toisten epäonnelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se pylly kyllä kyykkäämisestä ainakaan pienene.
Eikä levene vaan päinvastoin kapenee
ja kiinteytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Jään aina baarissa seinäruusuksi samalla kun kauniimmat kaverini saavat miesseuraa.
Saman huomannut, töppöjaloilla ei ikävä kyllä miehiä saada.
Mutta sitähän kauniimpi nainen, mitä leveämpi takamus! Jos vaikka on ahteri niin muhkea, että jää ahtaimpiin oviaukkoihin jumiin, niin kyseessä on todellinen kaunokainen. Ja sama homma tietenkin rintojen koon ja niiden riippuvuuden kanssa myös. Eli mitä suuremmat ja riippuvammat, sitä kauniimpi feminiininen valioyksilö on neito tuollainen!