Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet jalat mutta leveä pylly

Vierailija
19.03.2023 |

Miten saisin pyllyn kapeammaksi ja jalkoja näyttämään pidemmältä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsellista kuvitella, että jollain jumpalla voisi rakennettaan muuttaa silminnähden. Tietysti, jos on lihava, niin lantioltakin lähtee rasvaa, kun laihduttaa.

Kannattaa olla tyytyväinen kun on terve. Ja on jalat, joilla pääsee kulkemaan.

Vierailija
22/42 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja omaa tyypillisen suomalais-ugrilaisen ns. "suonkulkijan" vartalon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Låter som en helt standard "persjalka" finne med "belgialaiset kaivospölkyt".

Tuleeko hyvä mieli kun saa nauraa toisten epäonnelle?

Alapeukuttajien mielestä on ok puhua halventavasti muiden ulkonäöstä. Ovat varmaan itse täydellisen kauniita.

Vierailija
24/42 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteilla ja kengillä voi vähän vaikuttaa mutta muuten sille ei ole mitään tehtävissä. Olen samanlainen. Ainoa hyvä puoli on että jalat on vahvat vaikkei kovin nätit. Takamus ei ole muhkea vaan iso lättänä kun on leveä lantio. 

Vierailija
25/42 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mä haluaisin pitää leveän pyllyn, mutta jalkoja voisi vähän kaventaa, ei niinkään pidentää. Vinkkejä?

Rasvaa polttava treeni. Pitkät hiihto-, pyörä- tai juoksulenkit. Mukavaa ja terveydelle hyväksi muutenkin.

Lisäisin tähän vielä aika tiukan ruokavalion. Eli vähintään herkut todella minimille ja muutenkin pienet mutta tervelliset ruoka-annokset. Itse kärsin samasta ongelmasta ja omalta kohdalta voin ainakin sanoa että muuten en ole saanut lantion sekä reisien alueen rasvoja pieneksi. 

Vierailija
26/42 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja omaa tyypillisen suomalais-ugrilaisen ns. "suonkulkijan" vartalon

Ja äidilläskin on, kun sinua teki.

Vierailija
27/42 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama muoto ja parhaiten häivytän leveää alaosaa korostamalla kapeahkoa vyötärönseutua ja siitä alaspäin levenevää helmaa hameissa. Esim sellanen fiftarimalli imartelee. Kietaisumekot ja pidemmät kietaisupaidat sopii myös itselle.

Laihdutin joskus 12kg ja huomasin, että kyllä ne reidetkin siitä kapenivat. Olin jotenkin kuvitellut että sellaiset ne nyt vaan ovat :D. Oli iloinen yllätys. Reisirasva ja ylimääräinen persusosa lähtivät hiilarittomalla ruualla ja juoksulenkeillä 4kk aikana.

Vierailija
28/42 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis

Vierailija
29/42 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä lantio ja sitä kautta iso pylly vai pyöreä pylly? Iso ero noissa. Lyhyillä usein tasapaksu kroppa, eli paksut tanakat reidet myös leveän takamuksen lisäksi. Jos lantio leveä ja pylly sitä kautta "iso", ei se ole sama asia miehille kuin pyöreä pylly, joka erottuu vyötäröstä ja ehkä reisistäkin.

Vierailija
30/42 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pylly roiku, niin ne töppöjalat tai isopylly ei todellakaan haittaa ollenkaan. 

Vierailija
31/42 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäsuomalainen maatuska. Itsekin olen.😥

Vierailija
32/42 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pidän kaikinpuolin pyöreistä naisista joilla on tukevamman puoleiset jalat. Jalkojen pituudella ei ole väliä, mutta tuota naisen pyöreyttä ja siihen liittyviä kaikenlaisia kaaria en ole koskaan voinut vastustaa.

Vierailija
33/42 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mä haluaisin pitää leveän pyllyn, mutta jalkoja voisi vähän kaventaa, ei niinkään pidentää. Vinkkejä?

Rasvaa polttava treeni. Pitkät hiihto-, pyörä- tai juoksulenkit. Mukavaa ja terveydelle hyväksi muutenkin.

Ei se niitä jalkoja pidennä. Mun jalat oli nuorena melkein pelkkää lihasta, mutta aivan yhtä lyhyinä jalat pysyivät ja lantio leveänä.

Sanoisin ap:lle, että keskity elämässä johonkin muuhun. Persjalkana on ihan mukavaa, kunhan ei yritä olla jotakin muuta.

Vierailija
34/42 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkkarit ja kyykkyä salilla kunnon painoilla!

No ei se pylly kyllä kyykkäämisestä ainakaan pienene.

Mutta kasvaa oikeaan suuntaan ja polttaa rasvaa.

Vierailija
35/42 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noi ja lisäksi leveät hartiat, rupsahtanut naama, iso pää ja kädet :( 

Vierailija
36/42 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Låter som en helt standard "persjalka" finne med "belgialaiset kaivospölkyt".

🤣 Belgialaiset kaivospölkyt olikin uutta. Ne on hyvin pystyssä pysyvät pölkyt varmaan!

Vierailija
37/42 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta itsetunto?

Vierailija
38/42 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaakulliotusten mielipiteet :D Jos selässä tai jaloissa kipuja voi mielipiteen kysyä lääkäriltä.

Vierailija
39/42 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat silmät ruskea tukka   pitkät koivet ja tiukka peppu

Vierailija
40/42 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut! Sinulla on synnyttäjän lantio.

Ei se pyllyn koko ole suoraan verrannollinen lantion sisäkokoon, jolla on merkitystä synnyttäessä.

Minulla on kokeneen gynen mukaan synnyttäjän lantio. Nuorenpana takamus ei ollut mitenkään iso, lantioluut on kyllä ulkoisestikin aika isot, korkeatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi