Onko kellään Chihuahuaa ??
Sopiiko kyseinen rotu ollenkaan lapsiperheeseen? Vai kannattaako odottaa että lapset hieman kasvaa??
Kommentit (7)
voi talloa koiraa miten lystäävät. Osta joku isompi, oikeesti!
En kuitenkaan ottaisi, chihut ovat aika suuren ekon omaavia koiria ja saattavat äristä helposti. Eivät siis omista pitkää pinnaa, jota koiralla kyllä pikkulapsiperheessä tarvitaan. Sitäpaitsi ovat niin onnettoman kokoisia, että voi sattua pahakin tapaturma, jos lapsi vaikka vahingossa kaatuu tuolilla päälle tmv. Henki olisi koirulista poissa...
Meillä on chihu ja todella hyvinkoulutettu ja hyväluonteinen. Ei muuten ärise eikä räkytä. Omistajastakin on kiinni antaako egon paisua liikaa..
Uskon, että jos olisivat omiani, olisivat he ehkä aika erilaisia. Nyt ovat paapottuja " pikkuvauvoja" . Mutta koon takia olisin itse huolissani, jos lapset olisivat pieniä.
NO HYVÄ!! mua ärsyttää aina kun kaikkien ensireaktio on et voi mikä räkyttävä pieni orava. Kaikki kääpiökoirat ei tosiaan ole mitään paapottuja räkyttäviä leluja :)
6
Mulla on itselläni kolme muun rotuista kääpiökoiraa. Ja he ovat fiksuja, kilttejä, terveen itsetunnon omaavia koiria.
t. 5
kun ei meinaan ole tullut vastauksia :(