Mitä äänestää, jos muuten kannattaa Vasemmistoliittoa, mutta ei sukupuoliasioissa?
Eikä välttämättä ihan kaikissa m.m.uuttoasioissa? Muuten aikalailla yhtenevä arvopohja jne. Kuitenkin kynnyskysymys nuo sukupuoliasiat erityisesti, olen enemmän wanhan liiton feministi enkä kannata tätä nykyistä trendiä ollenkaan.
Kommentit (72)
Tyrannien kaappaama valta= aiotun mukaisesti toteutunut kommunismi? Miksi aina tämä väite? Luulisi yksinkertaisimmankin tajuavan.
Tuossa tilanteessa äänestäisin Vasemmistoliittoa. Paitsi ehkä siinä tapauksessa, jos ne "sukupuoliasiat" vaikuttaisivat jotenkin ratkaisevasti omaan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa äänestäisin Vasemmistoliittoa. Paitsi ehkä siinä tapauksessa, jos ne "sukupuoliasiat" vaikuttaisivat jotenkin ratkaisevasti omaan elämääni.
Vaikuttavat kyllä. Työskentelen koulutusalalla. Ap
Mitkä "sukupuoliasiat" mahtaa olla ensi vaalikaudella tapetilla? Ja onko ne nyt niin olennaisia, että niiden takia pitää valita, ketä äänestää? Minulle ainakaan eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että sinimustat ovat saaneet nimensä johtajansa, kääpiömongo-Tuukan, sinertävänmustien, surkastuneiden kivespussien värityksestä? Puolueen jäsenillä on rituaalina kavereiden kivesten suussa käyttö ja imeskely yhteisten suihkuhetkien aikana ja niiden jälkeen.
Tämä tieto ei yllätä minua.
Jos näin on, niin sitten Seta varmaan kannattaa Sinimustia?
Kyllä kai kivesten imeskely miellyttää sekä heteroja että homoja? Saavana ja antavana osapuolena. Sillä lailla ihmiset on aika samanlaisia.
Minua heteromiehenä ei ainakaan miellyttäisi jos Tuukka tulisi niitä imeskelemään. Sinusta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa puolue joka on eri linjoilla noiden asioiden suhteen on PS.
Harmi. PS on kaikissa muissa asioissa niin pahasti viturallaan, että ei riitä.
Missä asioissa ja millä tavalla viturallaan? Monesti huomaa että porukka vihaa PS:ää vain koska se on PS ja joku on sanonut heidän tekevän sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
VKK ja Vapauden Liitto.
Ap sanoi olevansa vasemmistolainen, ei rssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa puolue joka on eri linjoilla noiden asioiden suhteen on PS.
Harmi. PS on kaikissa muissa asioissa niin pahasti viturallaan, että ei riitä.
Missä asioissa ja millä tavalla viturallaan? Monesti huomaa että porukka vihaa PS:ää vain koska se on PS ja joku on sanonut heidän tekevän sitä ja tätä.
PS on oikeistopuolue.
Ota avustaja mukaan tai katso etukäteen missä on esteetön invavessa. Tsemppiä! Kyllä vessaan pitää jokaisen päästä.