Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
161/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ostaa siteitä tai tamponeja, jos toinen pyytää. Vastapalvelukseksi nainen ostaa seuraavalla kauppakäynnillään miehelle vaikka oluen, koska tämä oli ollut ystävällinen ja auttanut naistaan.

This goes both ways, yeah?

Vierailija
162/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo naisystävä, menisin lähikauppaan ja ostaisin miesten inkontinenssisuojia päivitellen kovaan ääneen, miten näitä nyt kuluu.

"Sit tarviis vielä niitä kortsuja... Mut hei nää on kaikki liian isoja, saako myyjää paikalle?"

"Onks teillä semmosia pinsettien kärjen kumisuojuksen kokoisia? Eikun eeeei... nekin on kyl ihan liian isoja"

Noinko te naiset nolaatte ja halvennatte miehiänne?

Miehet auttavat läheisiään. En oikein tiedä miksi tätä "miestä" kutsuisi? Lieroksi? Kusipääksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?

Mulla ainakinoli todella epäsäännollinen kierto, välillä 30 vrk, sitten 35, sitten 33, sitten 42, sitten 29, sitten 37 ja näin. Tokihan siinä nyt tiesi odotella, mutta olihan se joka kerta ns "yllätys".

Otitko rätit välillä pois laukusta ja välillä taas takasin, eli pidit niitäkin mukana sitten epäsäännöllisesti, kuin joku valopää konsanaan?

Luuletko, että joka paikassa on joku sama laukku tai laukkua yleensäkään mukana?

Ehkä muumimammalla, joka taitaa olla lähinnä sinun naiskäsitystäsi.

Kukaan ei pakota hommaamaan miljoonaa eri laukkua, saati olemaan pitämättä niissä kaikissa räsypakkausta aina valmiina.

En näe mitään syytä miksi miesten pitäisi kärsiä naisten valinnoista.

Ohoh, nyt sitä sit jo koko mieskunta kärsii, kun nainen ei ole muistanut varustautua 😂

Toivottavasti ilta sanomat päivystää, tää ketju pääsee vielä otsikoihin.

Onhan se aikamoista kärsimystä jos joutuu enempikin sietämään hönöjä naisia.

Vierailija
164/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kun synnytyksen jälkeen nainen vuotaa monta viikkoa, ja siis tyyliin 6 viikkoa putkeen. Eikä mitään tiputtelua, vaan ihan suurinta sidettä joutuu käyttämään, mitä kaupasta löytyy, ja vaihtamaan usein. Eikä sen vauvan kanssa kauppaan voi lähteä. Toki mies voi hoitaa vauvaa. Mut "kiva" jos olis tuollainen mies, ettei voi tuoda siteitä.

Vierailija
165/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä miksi siitä pitää ongelma tehdä.

Mies jäi joku aika sitten liikennevaloissa auton töytäisemäksi.

Kyllä mä pidin hänet sängyssä ja kävin hänen puolesta kaupassa ja apteekista reseptilääkkeensä ja tarkkailin oloa kun oli aivotärähdyksen merkit. Ei pystynyt pariin päivään juuri liikkumaan.

Oon myös hoitanut haavoja, kun on johonkin satuttanut itsensä ja käynyt sidetarpeita.

Eihän tuo toisaalta mulle olis kuulunut kun ei ne mun vikoja ollut enkä mä itse niitä olis tarvinnut, mutta 🤔

Vielä ei ole tullut tilannetta, jossa ei olis suojaa mukana ja vuoto alkaa, mutta kyllä mä veikkaan, että hän sen sidepaketin kävisi jos tarve tulee (vuoden hyvin epäsäännöllisesti ja endometrioosi aiheuttaa vielä kauheita kipuja).

Tää keskustelu on jotenkin absurdi.

Kuukautiset on siis onnettomuus?

Ainakin tässä ketjussa tuntuu olevan yhtä suuri ja kauhistelemisen arvoinen asia.

Pointtina se, että miksi sitä ylipäätään tehdä mitään toisen puolesta, ois itse könkännyt hakemaan lääkkeensä ja sidostarpeensa kun ei ole tajunnut varautua.

Vierailija
166/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ostaa siteitä tai tamponeja, jos toinen pyytää. Vastapalvelukseksi nainen ostaa seuraavalla kauppakäynnillään miehelle vaikka oluen, koska tämä oli ollut ystävällinen ja auttanut naistaan.

Pitää olla täysi paketillinen olutta sitten.

Vierailija
167/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla täysi paketillinen olutta sitten.

Minusta hinnaltaan vastaava tuote/ määrä.

Vierailija
168/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo naisystävä, menisin lähikauppaan ja ostaisin miesten inkontinenssisuojia päivitellen kovaan ääneen, miten näitä nyt kuluu.

"Sit tarviis vielä niitä kortsuja... Mut hei nää on kaikki liian isoja, saako myyjää paikalle?"

"Onks teillä semmosia pinsettien kärjen kumisuojuksen kokoisia? Eikun eeeei... nekin on kyl ihan liian isoja"

Noinko te naiset nolaatte ja halvennatte miehiänne?

Miehet auttavat läheisiään. En oikein tiedä miksi tätä "miestä" kutsuisi? Lieroksi? Kusipääksi?

Rajansa se on auttamisellakin, ei päihdeongelmaisillekaan pidä rahaa ikuisesti antaa saati lainata.

Vierailija
169/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on lopulta fiksuinta että tapailee useampaa naista samanaikaisesti, näin pystyy helposti välttymään näinkin lapselliselta jutulta kuin jatkuvasti rättitarpeensa unohteleva nainen.

ap

Ne muut naiset ei vuoda?

Mitä logiikkaa.

Vierailija
170/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?

Mulla ainakinoli todella epäsäännollinen kierto, välillä 30 vrk, sitten 35, sitten 33, sitten 42, sitten 29, sitten 37 ja näin. Tokihan siinä nyt tiesi odotella, mutta olihan se joka kerta ns "yllätys".

Otitko rätit välillä pois laukusta ja välillä taas takasin, eli pidit niitäkin mukana sitten epäsäännöllisesti, kuin joku valopää konsanaan?

Valopää olet ihan itse. Ainakin tämän kommentin perusteella.

Vierailija
171/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun ap on loistava esimerkki siitä, miksi jotkut miehet jäävät ilman parisuhdetta. Koska he ovat täysin ihmissuhdekelvottomia, empatiakyvyttömiä ja itsekkäitä. Ihminen joka ei halua tehdä niin pientä palvelusta, kuin tuoda kaupasta jotain toisen toivomaa, ei välitä kumppanistaan pasteijan vertaa ja hänen ei kuulu olla parisuhteessa kenenkään kanssa. Kyllä ap:nkin nainen asian huomaa ja lähtee lätkimään.

En ole parisuhteessa, en halua olla parisuhteessa.

Parittelusuhteet riittää mulle aivan mainiosti.

ap

Saattaa ne parittelusuhteetkin jäädä aika lyhyiksi, kun nainen tajuaa miten persoonallisuushäiriöinen uuvatti olet.

Vierailija
172/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä pidin hänet sängyssä ja kävin hänen puolesta kaupassa ja apteekista reseptilääkkeensä ja tarkkailin oloa kun oli aivotärähdyksen merkit. Ei pystynyt pariin päivään juuri liikkumaan.

Oon myös hoitanut haavoja, kun on johonkin satuttanut itsensä ja käynyt sidetarpeita.

Eihän tuo toisaalta mulle olis kuulunut kun ei ne mun vikoja ollut enkä mä itse niitä olis tarvinnut, mutta 🤔

Vielä ei ole tullut tilannetta, jossa ei olis suojaa mukana ja vuoto alkaa, mutta kyllä mä veikkaan, että hän sen sidepaketin kävisi jos tarve tulee (vuoden hyvin epäsäännöllisesti ja endometrioosi aiheuttaa vielä kauheita kipuja).

Ainakin tässä ketjussa tuntuu olevan yhtä suuri ja kauhistelemisen arvoinen asia.

Pointtina se, että miksi sitä ylipäätään tehdä mitään toisen puolesta, ois itse könkännyt hakemaan lääkkeensä ja sidostarpeensa kun ei ole tajunnut varautua.

Saahan niitä maksua vastaan vaikka sänkyyn asti.

Vierailija
173/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä että sinulle on opetettu, että kuukautisista ei pidä puhua, eikä ne saa näkyä tai olla tiedossa mitenkään.

Ihanan 40-lukulainen maailma.

Vierailija
174/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on lopulta fiksuinta että tapailee useampaa naista samanaikaisesti, näin pystyy helposti välttymään näinkin lapselliselta jutulta kuin jatkuvasti rättitarpeensa unohteleva nainen.

ap

Ne muut naiset ei vuoda?

Mitä logiikkaa.

Vuotaahan ne, mutta ei kaikki naiset vuoda samaan aikaan, toope.

Vierailija
175/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan niitä maksua vastaan vaikka sänkyyn asti.

Ei lerppumuna saa edes maksulliselta.

Vierailija
176/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää kun synnytyksen jälkeen nainen vuotaa monta viikkoa, ja siis tyyliin 6 viikkoa putkeen. Eikä mitään tiputtelua, vaan ihan suurinta sidettä joutuu käyttämään, mitä kaupasta löytyy, ja vaihtamaan usein. Eikä sen vauvan kanssa kauppaan voi lähteä. Toki mies voi hoitaa vauvaa. Mut "kiva" jos olis tuollainen mies, ettei voi tuoda siteitä.

Vauvan synnyttyä selviää, millaisen miehen kanssa sitä on lapsen hankkinut.

Nää ap:n tarinat on tällaisia "ollaan seukattu 2 kk" -tyylisiä. Aikuiseksi kasvanut mies pystyy ostamaan siteitä, jos tarve on.

Vierailija
177/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten typerä mies voikaan olla!

Vierailija
178/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat siltä että sinulle on opetettu, että kuukautisista ei pidä puhua, eikä ne saa näkyä tai olla tiedossa mitenkään.

Ihanan 40-lukulainen maailma.

Saa niistä toki puhua ja saa ne näkyäkin jos nainen haluaa niin tehdä, mutta ei minulla ole mitään velvollisuutta olla aiheesta millään muotoa kiinnostunut saati sen myöden myöskään osallistua kuukautisten ihmeelliseen maailmaan millään muotoa.

Vierailija
179/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit, jos 10v. tyttärelläsi alkaisi yllättäen kuukautiset?

Käskisit itse hankkia rättinsä ja syyttäisit huolimattomuudesta?

Vierailija
180/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun ap on loistava esimerkki siitä, miksi jotkut miehet jäävät ilman parisuhdetta. Koska he ovat täysin ihmissuhdekelvottomia, empatiakyvyttömiä ja itsekkäitä. Ihminen joka ei halua tehdä niin pientä palvelusta, kuin tuoda kaupasta jotain toisen toivomaa, ei välitä kumppanistaan pasteijan vertaa ja hänen ei kuulu olla parisuhteessa kenenkään kanssa. Kyllä ap:nkin nainen asian huomaa ja lähtee lätkimään.

En ole parisuhteessa, en halua olla parisuhteessa.

Parittelusuhteet riittää mulle aivan mainiosti.

ap

Saattaa ne parittelusuhteetkin jäädä aika lyhyiksi, kun nainen tajuaa miten persoonallisuushäiriöinen uuvatti olet.

Se on mulle ihan yks ja sama, naiset ei maailmasta lopu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän