Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta
Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.
Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.
Kommentit (807)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei nyt ihan auennut mikä tässä siteiden ostamisessa niin aikuista jännittää?
Periaate.
Minähän hoidan vain omat asiani.Eli toisin sanoen et ole parisuhteessa
En olekaan, olen ainoastaan parittelusuhteessa ja se riittää mulle.
ap
Että ole pitkään kun et osaa edes persettäs pestä.
Osaan mä, ja monta muutakin asiaa osaan ja jopa muistan tehdä, en tarvitse naisen apua yhtikäs mihinkään.
ap
Näytät tarvitsevan, kun se nainen (on) oli siellä. Jatkossa sitten omin käsin 😉
Ihan ilmatteeksi antaa omasta tahdostaan.
Ottaa aina kuukautistensa aikaan poskeen kun en tykkää sotkusta eikä hänkään.
Et tykkää sotkusta, etkä hae siteitä... nyt ei logiikka oikein toimi.
Vessapaprua saa käyttää jos ei tajua pitää räsyjä mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuo naisystävä, menisin lähikauppaan ja ostaisin miesten inkontinenssisuojia päivitellen kovaan ääneen, miten näitä nyt kuluu.
"Sit tarviis vielä niitä kortsuja... Mut hei nää on kaikki liian isoja, saako myyjää paikalle?"
"Onks teillä semmosia pinsettien kärjen kumisuojuksen kokoisia? Eikun eeeei... nekin on kyl ihan liian isoja"
Noinko te naiset nolaatte ja halvennatte miehiänne?
Läpällä vaan toki 🙂. Vitsithän ei oo väkivaltaa.
Ei oo väkivaltaa ei, mutta onhan tuommoinen todella ilkeää käytöstä siltikin.
Äitikö opettanu?
Joo, sen jälkeen kun isä ei tuonut sille kaupasta siteitä tullessaan. Minkä taakseen jättää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on aikuinen mies, joka tuo tarvittaessa myös terveyssiteitä kaupasta. Ja on muuten monta kertaa tuonut vielä jotain tosi hyviä, joita en ole ennen kokeillutkaan. Itse tulee usein ostettua aina sitä tuttua ja turvallista.
Meillä oli aikoinaan kotona kova siteiden kulutus, kolme naista kun oli, sisko, minä ja äiti.
Isä ostikin sellasia jättipakkauksia, käveli ryhdikkäänä Tuomiokirkkosiltaa iso Monellapakkaus heiluen ja tuttavia hattua nostaen tervehtien. No hän olikin Mies ja hyvällä itsetunnolla!
Ei meilläkään isä kainostellut asiaa ja toi paketin jos toisenkin kun neljä naista kulutti siteitä. Mun teinipoikanikin ostaa tarvittaessa. Toivottavasti tulevaisuudessa myös mahdolliselle kumppanilleen jos tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.
Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?
Mulla ainakinoli todella epäsäännollinen kierto, välillä 30 vrk, sitten 35, sitten 33, sitten 42, sitten 29, sitten 37 ja näin. Tokihan siinä nyt tiesi odotella, mutta olihan se joka kerta ns "yllätys".
Otitko rätit välillä pois laukusta ja välillä taas takasin, eli pidit niitäkin mukana sitten epäsäännöllisesti, kuin joku valopää konsanaan?
Luuletko, että joka paikassa on joku sama laukku tai laukkua yleensäkään mukana?
Ehkä muumimammalla, joka taitaa olla lähinnä sinun naiskäsitystäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorille (ja miksei vanhemmillekin) naisille kultainen vinkki: tämän sortin urpot on jätettävä omaan arvoonsa heti. Jos mies ei kestä ostaa sinulle kuukautistuotteita, on hänessä varmasti paljon muutakin vikaa.
T. kokemuksesta puhunEli kuulolla olevat nuoret naiset... testatkaa tämä.
-ohis
Iteki testailen naista kuukausittain "unohtamalla" kaikenlaista ja pistämällä sen hakemaan mitä haluan.
Jos kieltäytyy, on huono, viallinen nainen.
Tää keskustelu nousee aina aika ajoin esiin, ja siinä on kaksi pointtia:
- Onko mies niin hyvällä itsetunnolla varustettu, ettei häntä nolota ostaa kaupasta siteitä
- Onko nainen niin hajamielinen, ettei hän useinkaan muista pitää kotona riittävää tamponi- ja sidevarastoa, vaikka tietää kuukautisten tulevan joka kuukausi
.....
Sitten pienenä sivujuonteena keskustelussa kulkee se, että kuuluuko pariskunnan osapuolten, jolla ei ole yhteiset rahat tai elatusvelvollisuutta suhteessa toiseen, ostaa toistuvasti välineitä tai tarvikkeita, jotka ovat sen toisen henk.koht. käyttöön, vai ostaako jokainen tarvikkeensa itse ja huolehtii siitä, etteivät ne (toistuvasti) lopu kesken?
Olen sinkku, mutta minulla on kuukautissiteitä naisvieraitani varten.
M 38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuo naisystävä, menisin lähikauppaan ja ostaisin miesten inkontinenssisuojia päivitellen kovaan ääneen, miten näitä nyt kuluu.
"Sit tarviis vielä niitä kortsuja... Mut hei nää on kaikki liian isoja, saako myyjää paikalle?"
"Onks teillä semmosia pinsettien kärjen kumisuojuksen kokoisia? Eikun eeeei... nekin on kyl ihan liian isoja"
tai löytyykö teiltä niitä naisten kondomeja. semmoisia roskapussin kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.
Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?
Mulla ainakinoli todella epäsäännollinen kierto, välillä 30 vrk, sitten 35, sitten 33, sitten 42, sitten 29, sitten 37 ja näin. Tokihan siinä nyt tiesi odotella, mutta olihan se joka kerta ns "yllätys".
Otitko rätit välillä pois laukusta ja välillä taas takasin, eli pidit niitäkin mukana sitten epäsäännöllisesti, kuin joku valopää konsanaan?
Luuletko, että joka paikassa on joku sama laukku tai laukkua yleensäkään mukana?
Kukaan ei pakota hommaamaan miljoonaa eri laukkua, saati olemaan pitämättä niissä kaikissa räsypakkausta aina valmiina.
En näe mitään syytä miksi miesten pitäisi kärsiä naisten valinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niitä miehiä, joiden käsitykset naisten kehosta perustuu isojen poikien juttuihin ja nettiin.
Luulevat myös, että lapsi syntyy täsmälleen laskettuna päivänä ja huokailevat synnytyksen aikana, miten on tylsää.
En ihan ymmärrä miksi siitä pitää ongelma tehdä.
Mies jäi joku aika sitten liikennevaloissa auton töytäisemäksi.
Kyllä mä pidin hänet sängyssä ja kävin hänen puolesta kaupassa ja apteekista reseptilääkkeensä ja tarkkailin oloa kun oli aivotärähdyksen merkit. Ei pystynyt pariin päivään juuri liikkumaan.
Oon myös hoitanut haavoja, kun on johonkin satuttanut itsensä ja käynyt sidetarpeita.
Eihän tuo toisaalta mulle olis kuulunut kun ei ne mun vikoja ollut enkä mä itse niitä olis tarvinnut, mutta 🤔
Vielä ei ole tullut tilannetta, jossa ei olis suojaa mukana ja vuoto alkaa, mutta kyllä mä veikkaan, että hän sen sidepaketin kävisi jos tarve tulee (vuoden hyvin epäsäännöllisesti ja endometrioosi aiheuttaa vielä kauheita kipuja).
Tää keskustelu on jotenkin absurdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota hommaamaan miljoonaa eri laukkua, saati olemaan pitämättä niissä kaikissa räsypakkausta aina valmiina.
Syö sukkaa.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä miksi siitä pitää ongelma tehdä.
Mies jäi joku aika sitten liikennevaloissa auton töytäisemäksi.
Kyllä mä pidin hänet sängyssä ja kävin hänen puolesta kaupassa ja apteekista reseptilääkkeensä ja tarkkailin oloa kun oli aivotärähdyksen merkit. Ei pystynyt pariin päivään juuri liikkumaan.
Oon myös hoitanut haavoja, kun on johonkin satuttanut itsensä ja käynyt sidetarpeita.
Eihän tuo toisaalta mulle olis kuulunut kun ei ne mun vikoja ollut enkä mä itse niitä olis tarvinnut, mutta 🤔
Vielä ei ole tullut tilannetta, jossa ei olis suojaa mukana ja vuoto alkaa, mutta kyllä mä veikkaan, että hän sen sidepaketin kävisi jos tarve tulee (vuoden hyvin epäsäännöllisesti ja endometrioosi aiheuttaa vielä kauheita kipuja).Tää keskustelu on jotenkin absurdi.
Kuukautiset on siis onnettomuus?
Ketjun ap on loistava esimerkki siitä, miksi jotkut miehet jäävät ilman parisuhdetta. Koska he ovat täysin ihmissuhdekelvottomia, empatiakyvyttömiä ja itsekkäitä. Ihminen joka ei halua tehdä niin pientä palvelusta, kuin tuoda kaupasta jotain toisen toivomaa, ei välitä kumppanistaan pasteijan vertaa ja hänen ei kuulu olla parisuhteessa kenenkään kanssa. Kyllä ap:nkin nainen asian huomaa ja lähtee lätkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, nyt sitä sit jo koko mieskunta kärsii, kun nainen ei ole muistanut varustautua 😂
Toivottavasti ilta sanomat päivystää, tää ketju pääsee vielä otsikoihin.
Kyllä se on lopulta fiksuinta että tapailee useampaa naista samanaikaisesti, näin pystyy helposti välttymään näinkin lapselliselta jutulta kuin jatkuvasti rättitarpeensa unohteleva nainen.
ap
Käly järkyttyi, kun sai lahjaksi puolisoltaan (siis veljeltäni) kestositeitä. Että hänenkö täytyy näitä käyttää? Veli oli vastannut, että ei ole pakko, mutta nyt et voi väittää, että unohdit ostaa ja hänen pitää lähteä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun ap on loistava esimerkki siitä, miksi jotkut miehet jäävät ilman parisuhdetta. Koska he ovat täysin ihmissuhdekelvottomia, empatiakyvyttömiä ja itsekkäitä. Ihminen joka ei halua tehdä niin pientä palvelusta, kuin tuoda kaupasta jotain toisen toivomaa, ei välitä kumppanistaan pasteijan vertaa ja hänen ei kuulu olla parisuhteessa kenenkään kanssa. Kyllä ap:nkin nainen asian huomaa ja lähtee lätkimään.
En ole parisuhteessa, en halua olla parisuhteessa.
Parittelusuhteet riittää mulle aivan mainiosti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on lopulta fiksuinta että tapailee useampaa naista samanaikaisesti, näin pystyy helposti välttymään näinkin lapselliselta jutulta kuin jatkuvasti rättitarpeensa unohteleva nainen.
ap
Syö sukkaa.
Eli kuulolla olevat nuoret naiset... testatkaa tämä.
-ohis