Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
1/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Olisit kuitenkin ostanut väärän merkkistä.

Vierailija
2/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Olisit kuitenkin ostanut väärän merkkistä.

Tai väristä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Vierailija
4/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tuonut? Olisiko ollut liian noloa LOL.

Vierailija
5/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

oliko elämäsi ensimmäiset menkat, kun et ole vielä siteitä hankkinut?

Vierailija
6/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö ees kortsuja ostamaan?

Kukaan nainen ei ole ostanut sulle esim parranajovälineitä tai boksereita?

Mites jos sulla tulee haava niin joudut itse käymään sidostarvikkeet?

Vierailija
7/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.

Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.

Voi ennakoida ja varautua, useimmiten ennakoi ja varautuukin. Mutta yllätyksiäkin voi sattua, menkat voi vaikka alkaa useamman päivän etuajassa eikä mukana ole ainuttakaan sidettä/tamponia.

Vierailija
8/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset tuonut? Olisiko ollut liian noloa LOL.

Olisi, naurathan sinäkin jo pelkälle ajatukselle.

Vierailija
9/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan veetuttais duakin, jos vehkees alkais ihan yhtäkkiä vuotamaan + oot luvuissa eikä kukaan auta sua?

Vierailija
10/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?

Vierailija
11/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.

Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.

Kyllä se kuule voi yllättää vaikka kauppareissulla. Ihan yhtäkkiä. Itselläni on kuukautisten väli 26-30pv. Joskus sattui menkat alkamaan 24pv ja olin juuri asiakaskäynnillä. Omani ovat niin runsaatkin, että noloa on, jos ei ole mitään suojaa mukana. Tuolla kertaa sattui olemaan pienin mahdollinen ob (loppuvuotoa varten) mukana. Laitoin sen ja valittelin äkillistä migreeniä. Ehdin juuri kauppaan isompaa ostamaan, kun se miniversio petti. Ostin sitten samalla käynnillä uudet housutkin. 

Vierailija
12/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö ees kortsuja ostamaan?

Kukaan nainen ei ole ostanut sulle esim parranajovälineitä tai boksereita?

Mites jos sulla tulee haava niin joudut itse käymään sidostarvikkeet?

Ihan itse ostan omat välineeni ja vaatteeni, olen jo sen verran iso poika että osaan ne hankkia itsekin.

Sidetarpeita löytyy kotoakin ihan tarpeeksi, paperia ja teippiä siis.

Puuha-pete laastareita sitten pienempiin pipeihin.

Vierailija
13/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku ihan oikeasti uskoo, että kuukautiset eivät voi oikeasti alkaa yllättäen?

Vierailija
14/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hyvä, just noin.

Mäkin vuotelen ihan suoraan poikakaverin sänkyyn ja sohvalle, oppiipahan olemaan 👍

Vierailija
15/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kertoo mitä haluaa niin miksipä en ostaisi. Olen myös ostanut useammalle naiselle. Tavara kun tavara, ihan sama mitä kassa ja ympärillä olevat ajattelevat..

Mutta jos ei ole tarkasti määritetty, mitää pitää tuoda, niin perseelleen se menee.

t. Nuorukaisena tyttöystävälle super tamponeja ostanut, kun arvelin että varmasti toimivat yönkin yli. Tyttis arveli sen kertovan mielipiteensä hänen pimppinsä koosta..

Vierailija
16/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuule voi yllättää vaikka kauppareissulla. Ihan yhtäkkiä. Itselläni on kuukautisten väli 26-30pv. Joskus sattui menkat alkamaan 24pv ja olin juuri asiakaskäynnillä. Omani ovat niin runsaatkin, että noloa on, jos ei ole mitään suojaa mukana. Tuolla kertaa sattui olemaan pienin mahdollinen ob (loppuvuotoa varten) mukana. Laitoin sen ja valittelin äkillistä migreeniä. Ehdin juuri kauppaan isompaa ostamaan, kun se miniversio petti. Ostin sitten samalla käynnillä uudet housutkin. 

Toisilla on aina muutama suoja mukana siitä huolimatta, että oli menkat tulossa tai ei. Se, että onko kivempi sitten valittaa sille puolisolle, että se on sen vika?

Vierailija
17/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen aina miettinyt, että miten ne tulee aina yllätyksenä, kun kuitenkin joka kk ne on?

Niin, jostain syystä niitä räsyjä ei voi pitää aina siellä laukussaan mukana, vaan joka kuukausi pitää arpoa muistaako ajoissa vai ei.

Ja sit suututaan just jos mies sanoo kuukausia tätä pelleilyä katottuaan, et hae ihan ite räsys vaan.

Vierailija
18/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku ihan oikeasti uskoo, että kuukautiset eivät voi oikeasti alkaa yllättäen?

Taitaa olla niitä samoja tapauksia jotka kuvittelevat että kuukautisvuotoa pystyy pidättelemään sisällä.

Vierailija
19/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on aika säännölliset, mutta silti housun taskussa on aina mukana yksi kelvollinen suoja. Yleensä kyllä alkavat yöllä kotona nukkuessa. Näin kävi viimeksikin.

Vierailija
20/807 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele jos olisitkin ostanu friidulles ( 20v ) inkontenenssisuojia 😂😂