Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen suuttui kun en tuonu siteitä kaupasta

Vierailija
19.03.2023 |

Menkööt ihan ite ostelee rättinsä, en minä hänelle meikkejäkään saati muita naistenjuttuja ostele.

Hammastahnaa voin lainata jos on unohtanu omansa kotiinsa.

Kommentit (807)

Vierailija
781/807 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei vaikuta kovin onnelliselta ihmiseltä, olipa hän sitten tosissaan tai trolli.

Ai, kuinnii? 

ap

Olet eilisillasta asti jankuttanut asiasta, mihin et missään tapauksessa halua osallistua millään tavalla. Harrastat seksiä ihmisten kanssa, joihin et pysty luottamaan. Ei tunnu ihan onnellisen ja tasapainoisen ihmisen toiminnalta.

Ei ihmisiin kannata luottaa.

Ei multa kuitenkaan mitään puutu, eli ihan onnellinen olen!

ap

No niitä siteitä puuttuu.

Vierailija
782/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan nyt ei ajattele, että miehet ovat tuollaisia kuin ap.

Muuten tämä ketju on komedia kultaa, kaikki mulkvistikliseet on käyty läpi, on miesten uhrautumista yhteiskunnassa, naisen esineellistämistä, nyrkin pöytään lyöntiä, kuukautisinhoa ja spermavarkaita :D

Mitäs hauskaa nyrkin pöytään lyönnissä on, kysyn vaan?

Naista on varmasti ahdistanut ja pelottanut se lyönti, siitä on sitten lähtenyt hädissään käymään itse kaupassa ja tullut vielä takaisin imemään letkua ettei ap lyö nyrkkiään johonkin muuallekin!

Eiköhän nainen ole samalla reissulla lähtenyt omaan kotiinsa ja estänyt miehen puhelimesta ja somesta.

Noin ainakin tekisin itse, jos minkäänlaista merkkiä väkivaltaisuudesta olisi.

Ei nyrkin pöytään lyönti ole väkivaltaisuutta.

On. Kuten on myös seinien ja peilien lyöminen ja tavaroiden paiskominen. Se on uhittelua, että katso mihin pystyn, ja tarkoitus aiheuttaa pelkoa ja alistumista. Joku kaunis päivä sen aggression kohteena on ihminen, ehkä tuttu tai tuntematon. Väkivallan uhrit tunnistavat nuo asiat kyllä.

On myös eri asia lyödä nyrkkiä pöytään jostakin siteiden ostamisesta kuin esim siitä, että yrityksen yhtiökumppani on kavaltanut ison summan rahaa. Uhittelua se on silti, mutta syy hieman eri mittakaavassa.

Ethän sä edes tiedä kuinka kovaa on pöytään lyöty, onko istuttu vai seisty, saati mihin äänensävyyn on puhuttu.

Sä oot aivan pimee akka siis.

ap

Mitäs väliä sillä on, istuuko vai seisooko? Samalla tavalla voi saada turpaansa kummassakin. Onko kyse siis ollut kuvainnollisesta nyrkin pöytään lyömisestä, eli oman näkemyksen painokkaasti esittämisestä vai fyysisesti nyrkin pöytään lyömisestä? Sillä on väliä. Fyysinen aggressio noin pienestä asiasta kertoo ihmisestä ja hänen impulssikontrollistaan aika paljon. Kyllä, kaikki jotka ajattelevat että väkivalta ja sillä uhkailu on väärin ovat pimeitä väkivallan tekijöiden mielestä.

Tottakai sillä on merkitystä kerta halutaan tuomita puhtaasti spekulatiivisin perustein muutenkin.

Enhän mä edes uhannut, vaan sanoin naiselle että hakee rätit kaupasta itse, käy pummii naapurilta tai sit lähtee vaan menee mun kämpästä.

Nainen valitsi ensimmäisen vaihtoehdon eikä kitissyt asiasta enää jälkeenpäin mitenkään, vaan tuli päinvastoin oikein takaisinkin vielä sieltä kaupasta.

ap

Eli nyrkin pöytään lyöminen oli lähinnä kuvainnollista, vain sanallista. Silloin sinun leimaamisesi väkivaltaiseksi on asiatonta ja ilman perusteita.

Löin nyrkin pöytään samaan tapaan kuin lyön tuopin pöytään.

Kohta lyön kahvimukin pöytään, oon niin hirmuinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma mieheni olisi ollut tuollainen torvi kuin ap -olisi ukko mennyt heti vaihtoon.

Kokisiko miehisyytesi kolauksen jos joudut ostamaan siteitä?

Onneksi omalla miehelläni on itsevarmuutta sen verran että on ostanut minulle sukkahousuista lähtien sen mitä olen tarvinnut 😍 grr

Luten kaikki miehet seurustellessaan. Nyt on puhe seksikumppanista, ihanko tosissaan sä laitat miehen sideostoksille siinä vaiheessa kun te vasta hengailette? Aika uusavuton taidat olla. Koko kerju on taas hyvä esimerkki siitä ettei naiset kykene kevyeen tapailuun.

Vierailija
784/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hurmaavalta ja kannustavalta puolisolta, juuri sellaiselta joka ei hae  ripulista kärsivälle imodumia apteekista vaan mielummin lähtee baariin itkemään kun akka vaan pas koo.

Vierailija
785/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat hurmaavalta ja kannustavalta puolisolta, juuri sellaiselta joka ei hae  ripulista kärsivälle imodumia apteekista vaan mielummin lähtee baariin itkemään kun akka vaan pas koo.

Ei nää naiset ole mun puolisoita yksikään, monta kertaa tää pitää sanoa täällä.

ap

Vierailija
786/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma mieheni olisi ollut tuollainen torvi kuin ap -olisi ukko mennyt heti vaihtoon.

Onneksi omalla miehelläni on itsevarmuutta sen verran että on ostanut minulle sukkahousuista lähtien sen mitä olen tarvinnut 😍 grr

Luten kaikki miehet seurustellessaan. Nyt on puhe seksikumppanista, ihanko tosissaan sä laitat miehen sideostoksille siinä vaiheessa kun te vasta hengailette? Aika uusavuton taidat olla. Koko kerju on taas hyvä esimerkki siitä ettei naiset kykene kevyeen tapailuun.

Se "kevyt tapailu" tarkoittaa usein, kuten tässä ap:nkin tapauksessa, pelkkää seksuaalista hyväksikäyttöä mieheltä. Eikä inhimillisyyttä edes sen vertaa, että voisi parin euron sidepaketin kauppareissullaan tuoda.

Vierailija
787/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ap! Näytetäänkö tänäänkin menstruoivalle mielikuvituspanolle kaapin paikka? Päivityksiä odotellessa.

Vierailija
788/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "kevyt tapailu" tarkoittaa usein, kuten tässä ap:nkin tapauksessa, pelkkää seksuaalista hyväksikäyttöä mieheltä. Eikä inhimillisyyttä edes sen vertaa, että voisi parin euron sidepaketin kauppareissullaan tuoda.

Ketä tässä on hyväksikäytetty, minähän tässä olen kaiken maksanut ja nainen tehnyt kaiken ilmaiseksi omasta halustaan.

ap

Vierailija
789/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee taas yks hoito hyväksikäytettäväksi, saatan jopa lyödä häntä pakaroille.

ap

Vierailija
790/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat. Yksikään sinkkumies ei osta panoilleen siteitä eikä yksikään sinkkunainen panoiltaan sitä halua.

Vierailija
791/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat. Yksikään sinkkumies ei osta panoilleen siteitä eikä yksikään sinkkunainen panoiltaan sitä halua.

Se on inhimillisyyden mitta, kuskata naiselle jotain rättejä kaupasta! :D

Vierailija
792/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useilla seurustelun päämäärä on perheen perustaminen. Seurustelun aikana havainnoidaan toista ja katsotaan, onko toinen sopiva kumppani pitkäaikaseen suhteeseen. Siteiden ostaminen itsessään on pieni asia, mutta se kertoo paljon toisesta ja siitä miten paljon on hän valmis huomioimaan kumppaniaan. Jos siteiden ostaminen ei luonnistu, niin ainakin itse miettisin, onko miehestä turvaa silloin, kun sitä tarvitsen. Siteiden osto yksistään ei merkitse paljokaan, mutta se saa miettimään, onko mies muissakin asioissa samanlainen.

Ketjussa osa on korostanut sitä, että naisen kuuluu itse huolehtia siteistään. Mutta todellakin poikkeuksia voi tulla syystä tai toisesta. Esimerkiksi ensimmäisen lapsen synnyttyä olin varautunut vuotoon, mutta vuodon määrä yllätti. Miehen tehtäväksi jäi lähteä ostamaan supermegasiteitä, koska itse en ollut kauppakunnossa. Siinä tilanteessa olisi ollut onnetonta, jos mies olisi ollut ap:n kaltainen.

Kaiken lisäksi perusarjessakin on järkevää, että se joka hoitaa ruokaostokset, ostaa myös siteet, jos niitä tarvitaan. Moni mies ei tee ruokaostoksiakaan, vaan ne jäävät naisen huolehdittavaksi. Olisi hankalaa elää miehen kanssa, joka ei pysty toimimaan yhteiseksi hyväksi.

Vierailija
793/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useilla seurustelun päämäärä on perheen perustaminen. Seurustelun aikana havainnoidaan toista ja katsotaan, onko toinen sopiva kumppani pitkäaikaseen suhteeseen. Siteiden ostaminen itsessään on pieni asia, mutta se kertoo paljon toisesta ja siitä miten paljon on hän valmis huomioimaan kumppaniaan. Jos siteiden ostaminen ei luonnistu, niin ainakin itse miettisin, onko miehestä turvaa silloin, kun sitä tarvitsen. Siteiden osto yksistään ei merkitse paljokaan, mutta se saa miettimään, onko mies muissakin asioissa samanlainen.

Ketjussa osa on korostanut sitä, että naisen kuuluu itse huolehtia siteistään. Mutta todellakin poikkeuksia voi tulla syystä tai toisesta. Esimerkiksi ensimmäisen lapsen synnyttyä olin varautunut vuotoon, mutta vuodon määrä yllätti. Miehen tehtäväksi jäi lähteä ostamaan supermegasiteitä, koska itse en ollut kauppakunnossa. Siinä tilanteessa olisi ollut onnetonta, jos mies olisi ollut ap:n kaltainen.

Kaiken lisäksi perusarjessakin on järkevää, että se joka hoitaa ruokaostokset, ostaa myös siteet, jos niitä tarvitaan. Moni mies ei tee ruokaostoksiakaan, vaan ne jäävät naisen huolehdittavaksi. Olisi hankalaa elää miehen kanssa, joka ei pysty toimimaan yhteiseksi hyväksi.

Kuka on sanonut missään vaiheessa että pyrkisin seurustelemaan panokaverin kanssa?

Aivan, ei kukaan.

ap

Vierailija
794/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä kehitysvammaisen naisten vihaajan aloittamaa ketjua vieläkin kommentoidaan? Nämähän ovat tarkoituksella tulleet ylilaudalta pilaamaan tämänkin ympäristön, koska ovat jo pilanneet omansa.

Vierailija
795/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin minäkin, jos menkat jostain syystä yllättäisivät eikä mies suostuisi sen vertaa auttamaan.

Nainen voi ihan hyvin kyllä itse ennakoida ja varautua, ei se veri mistään taivaalta yhtäkkiä tipahda.

Ja voihan sitä käyttää paperia ja tekstiiliäkin sen aikaa kun hakee kaupasta niitä räsyjään.

Kyllä se kuule voi yllättää vaikka kauppareissulla. Ihan yhtäkkiä. Itselläni on kuukautisten väli 26-30pv. Joskus sattui menkat alkamaan 24pv ja olin juuri asiakaskäynnillä. Omani ovat niin runsaatkin, että noloa on, jos ei ole mitään suojaa mukana. Tuolla kertaa sattui olemaan pienin mahdollinen ob (loppuvuotoa varten) mukana. Laitoin sen ja valittelin äkillistä migreeniä. Ehdin juuri kauppaan isompaa ostamaan, kun se miniversio petti. Ostin sitten samalla käynnillä uudet housutkin. 

Aika huonoa varautumistahan tuokin osoittaa. Luulisi että viimeistään tuon kerran jälkeen on ollut mukana tuhdimpaa tavaraa hyvissä ajoin?

Nuohan ei  hetkessä happane, että pitäisi sen takia viime tipassa ostaa. 

Vierailija
796/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä kehitysvammaisen naisten vihaajan aloittamaa ketjua vieläkin kommentoidaan? Nämähän ovat tarkoituksella tulleet ylilaudalta pilaamaan tämänkin ympäristön, koska ovat jo pilanneet omansa.

Todella ilkeää toi sun kielenkäyttö, eihän kukaan sua pakota tätä ketjua lukemaan edes.

Vierailija
797/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, alkaa "päiväkahvien" aika taas lähestymään, onneksi tänään tulevalla panokaverilla ei ole nyt menkkoja, joten ei tarvii hänen kanssa varmastikaan koko asiasta keskustella millään muotoa, senku pistää vaan letun lotkottamaan jiihaa!

ap

Vierailija
798/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se lähti viimein, ei ollu onneksi tällä kertaa kuin pari tuntia, eikä vuotanu mitään mihinkään!

ap

Vierailija
799/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ehkä voisit päätellä asiasta jotain? Seksisuhteet ilman sitoutumisia puolin ja toisin aiheuttaa paljon suruja ja harmitusta.

Vierailija
800/807 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ehkä voisit päätellä asiasta jotain? Seksisuhteet ilman sitoutumisia puolin ja toisin aiheuttaa paljon suruja ja harmitusta.

Eipä mua oo surettanu ja harmittanu yhtään missään vaiheessa, naiset kun ei maailmasta lopu, ainakaan panemalla.