Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitoiltaan 167 cm ja 67 kg nainen mielestäsi hoikka?

Vierailija
19.03.2023 |

Noin lukee eräässä treffisivun profiilissa.

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo on aika tukeva. Painan itse 10 kg vähemmän ja olen 7 cm pitempi. Vaatekokoni on 38, eli olen normaali/hoikka.

Vielä normaali, mutta lähellä alipainoa jo.

Vierailija
102/162 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruumiinrakenteesta minkä vaikutelman saa. Hoikkuus ei ole suoraan verrannollinen kiloihin.

Kai moni muistaa jutut lehdistä joissa oli esillä useita nuoria naisia ja heidän painonsa. Silti ulkonäkö oli muuta kuin olis painon vuoksi olettanut. Ruumiinrakenne, lihakset ym vaikuttavat yleisvaikutelmaan ja täysturhaa tuijottaa kiloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on ihan normaali. Se näyttääkö hoikalta vai pyöreämmältä riippuu onko lihasta, mikä ruumiinrakenne ym.

Vierailija
104/162 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ainakaan mikään laiha/hoikka, mutta voi hyvinkin olla ihan sopusuhtainen ja kiinteä. Nykymittapuulla kaiketi sitten hoikka.

Vierailija
105/162 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikkarakenteinen 166 cm / 62 kg.

Vierailija
106/162 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hoikka, mutta normaalipainoinen ja mitoiltaan hyvin tavallinen. Tankki ei missään nimessä. Kehon rakenteesta riippuen voi olla oikein hyvännäköinenkin.

Vierailija
107/162 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruuminrakenteesta ja vartalotyypistä minkä kokoinen on tuossa painossa, sekä siitä että mitä pitää hoikkana. Täällä joidenkin mielestä hoikka meinaa esimerkiksi meidän hyvin laihaa pääministeriä, mutta itseni mielestä kardashianit, cardi beet ja nicki minajit ovat myös hoikkia. Jotkut pitävät hoikkana ihmisiä jotka eivät ole isokokoisia, vaikka makkaroita olisikin, kuten vaikka Erika Vikman.

Vierailija
108/162 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon kokoinen. Tyttäreni 18 v. on saman mittainen, mutta painaa n. 5 kg vähemmän eli jotain 62 kg.

Mahdumme samoihin vaatteisiin (koko S/M/ 38) erona on että tytär on hieman eri muotoinen ja hänellä on kapeampi vyötärö. Hän ei myöskään liiku samalla tavoin eikä ole lihaksikas kuten minä.

En sanoisi kumpaakaan ainakaan lihavaksi vaan olemme normaalipainoisia ja sutjakoita. Jos haluaisimme painaa 50 kg, olisimme aika karmean näköisiä ja meidän ruumiinrakenteella siinä ei olisi mitään mieltä. Ehkä olisimme laihoja, mutta emme olisi hyvinvoivia.

Vierailija
109/162 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun riippuu täysin ihmisestä. Täälläkin ihmiset arvioivat oman painonsa kautta. Noissa mittasuhteissa joillakin on makkaroita, joillakin ei.

Vierailija
110/162 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ruumiinrakenteesta minkä vaikutelman saa. Hoikkuus ei ole suoraan verrannollinen kiloihin.

Kai moni muistaa jutut lehdistä joissa oli esillä useita nuoria naisia ja heidän painonsa. Silti ulkonäkö oli muuta kuin olis painon vuoksi olettanut. Ruumiinrakenne, lihakset ym vaikuttavat yleisvaikutelmaan ja täysturhaa tuijottaa kiloja.

No näinpä. Itseäni luullaan aina n. 10 kiloa kevyemmäksi. On luultu yläasteelta asti. Eikä arvuuttelijana ole mitkään kohteliaat miehet, vaan ihan samanpituiset ja kokoiset naisetkin arvaa painon kymmenen kiloa alakanttiin. Sitten kun kerron oikean painon, niin sitä ei uskota. Osa ei usko millään, että voin painaa niin paljon. Kerrankin yksi samanpituinen normaalivartaloinen opiskelukaveri koitti lainata mun takkia, niin se ei mahtunut kiinni. Tämä alkoi sitten päivittelemään että ei se ole mikään ihme, kun oot niin paljon hoikempi. Sanoin sitten painoni. Kävi ilmi että painoin jonkun 7 kiloa enemmän kuin tämä opiskelukaveri. Ei uskonut ennen kuin vaa'alla kävin.

Vierailija
111/162 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossahan on tosiaan 3 kiloa ylipainoon

Vierailija
112/162 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hoikka. Itse olen 171 cm, 88 kg ja vieläkin melko hoikka vaikka olenkin vähän pyöristynyt viime aikoina.

Vierailija
113/162 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hoikka. Itse olen 171 cm, 88 kg ja vieläkin melko hoikka vaikka olenkin vähän pyöristynyt viime aikoina.

Et kai sä tosissasi tänne tuota kirjoittanut..oletko oikeasti mielestäsi "melko hoikka" noilla mitoilla..

Vierailija
114/162 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä tosissasi tänne tuota kirjoittanut..oletko oikeasti mielestäsi "melko hoikka" noilla mitoilla..

Peilikuva valehtelee katsojalleen, samalla tavalla kuin hirveä salimörkömies näkee peilissä hieman liian hintelän kaverin. Tässä kommentoijan tapauksessa toki antaa hyvää mieltä. Otapa itsestäsi video missä vähän olet eri asennoissa ja eri kuvakulmista alusvaatteillasi niin näet paremmin ulkomuotosi.

Vierailija
115/162 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm ja painaessani 59 kg olin todella hoikan näköinen, kun vanhoja kuvia katsoo. Naamakin näytti ihan liian kapealta. Nyt 65 kg on oikein sopiva. 

Vierailija
116/162 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomattava ylipaino.

Vierailija
117/162 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.Mä oon just noissa mitoissa ja käytän M koon vaatteita (housut tekee tiukkaa) ja korona aika toi noin 8kg lisää jotka joutaisi tuosta pois.Toki jos on kunnon lihasta niin sitten voi hoikka ollakin.

Vierailija
118/162 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peilikuva valehtelee katsojalleen, samalla tavalla kuin hirveä salimörkömies näkee peilissä hieman liian hintelän kaverin. Tässä kommentoijan tapauksessa toki antaa hyvää mieltä. Otapa itsestäsi video missä vähän olet eri asennoissa ja eri kuvakulmista alusvaatteillasi niin näet paremmin ulkomuotosi.

Eräs kaveri on myös aika pihalla tilanteestaan, koska näkee itseään peilistä vain edestäpäin ja siitä kuvakulmasta näyttääkin melko hoikalta. Mutta kun kääntyy sivuttain niin leveyttä alkaakin löytymään enemmän. Puntariakaan ei omista ja luulee painavansa n. 70 kiloa, mutta kyllä mene yli satasen heittämällä.

Vierailija
119/162 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole hoikka, TANAKKA ON.

Vierailija
120/162 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hoikka.