Onko mitoiltaan 167 cm ja 67 kg nainen mielestäsi hoikka?
Kommentit (162)
Suurin osa varmaan ihan normaalipainoisen näköinen noilla mitoilla. Minulla tuo olisi liikaa. Olen nyt 164 ja 52 ja ihan sopiva, hoikka, mutta ei liian laiha. Vähimmillään näin aikuisena olin 49kg ja en silloinkaan vielä liian laiha. Olen siroluinen ja tässäkin painossa on vielä muotoja, lantio 88cm ja vyötärö 62cm. Liivit 65F/G.
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko sinun ÄO > 55?
Joo, ei varmasti ole yli 55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko sinun ÄO > 55?
Joo, ei varmasti ole yli 55
Juu, ap on aivan pöllö haastaessaan tuollaisia
Hoikka tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa. Toisille hoikka tarkoittaa sopusuhtaista, lihavan vastakohtaa. Laiha taas vastakohtaa hyvin lihavalle. Toisille hoikka tarkoittaa siroa, laihaa.
Olin ennen 167/68. Tiimilasivartalo ja näytin mielestäni kevyemmältä kuin olin, mutta en nyt sanoisi hoikalta enkä missään nimessä sirolta. Nykyään painoa on 74-76 ja näytän jo tukevalta.
Riippuu hyvin paljon kehonkoostumuksesta. En itse noissa mitoissa kutsuisi itseäni hoikaksi, mutta en kyllä liikukaan juuri ollenkaan. Mutta ei mikään epäterveellinen paino kuitenkaan tuo ole.
162cm ja alle 60kg oli lääkärinlausunnossa nimitys hoikkarakenteinen. Kiloja oli perseessä ja tisseissä. Tuosta on aikaa kyllä, mutta yhäkin ajattelen miten olen ollut joskus hoikkarakenteinen.
Onko enemmän lihasta kuin läskiä?
Vierailija kirjoitti:
162cm ja alle 60kg oli lääkärinlausunnossa nimitys hoikkarakenteinen. Kiloja oli perseessä ja tisseissä. Tuosta on aikaa kyllä, mutta yhäkin ajattelen miten olen ollut joskus hoikkarakenteinen.
Missä ne muut kilot on jos tissit ja perse tekee yhteensä tuon 60 kiloa?
Normaalivartaloinen noilla mitoilla.
70 kg olisi jo ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
About samat mitat ja paino minulla ja lääkäri kirjasi umpisuolileikkauksen jälkeen "hoikka nuori nainen, leikattu umpisuoli tähystyksessä"
Jos paino on lihaksissa, voi vartalo olla sopusuhtainen tai hoikan muotoinen.
Juupajuu, lihaksissahan se paino on. Läski sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
About samat mitat ja paino minulla ja lääkäri kirjasi umpisuolileikkauksen jälkeen "hoikka nuori nainen, leikattu umpisuoli tähystyksessä"
Purskahti kahvit suuhta, kamala
Olet aika hoikka, jos uumasi on hoikka.
Jossain lehdessä oli juuri juttua suomalaisnaisten (uudesta?) keskipainosta, ja se oli jotain noissa lukemissa. Riippuu tosiaan vartalosta, mutta minusta seitsemänkymmentä kiloa on naiselle aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa sun elämä olla raskasta noin katkerana akkana.
Eikös suomalaisnaisten keskipaino ole jotain 73 kg? Ap on keskipituinen ja vähän keskimääräistä hoikempi.
Jos on treenattu, kiinteä ja liikkuu reippaasti näyttää varmasti aina paremmalta kuin samanpainoinen löllerö laahustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Itse oon 190/85 nainen ja en ole hoikka vaan normaalipainoinen. Tuo esimerkkisi on normipainoisen ylärajoilla. 167cm pituselle hoikka on 50-57kg.
Ei ole. Olen 168 cm ja alle 55 kiloisena olen ollut alipainoinen, esim. hormonitoiminta lakannut.
Se on niin suhteellista. Mä olen 165 ja mun hormonitoiminta on toiminut vallan hyvin 45-kiloisena. Toki se oli vähän, mutta näin me ollaan yksilöitä.
Tossa olis komee rivi!
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article8546592.ece/ALTERNATES/s12…