Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä!! Millainen ihminen siivoaa joka sunnuntai?

Meikkaavaikkajoskus
19.03.2023 |

Eikö sitä voisi jotakin järkevämpää tekemistä kehitellä itselleen?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyppää sinä vaikka kaivoo KYYLÄ!!

Vierailija
2/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteinen tapa monella tuo sunnuntain siivouspäivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tällainen, joka ei kauheasti ehdi arkena siivota. La menee rentoutuessa ja viikon kauppareissulla. Su sitten siivotaan ja prepataan ruokia seuraavalle viikolle. Ehkä aika järjestelmällinen, siisteydestä nauttiva ja kiireinen tyyppi olen.

Vierailija
4/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai on aina ollut perinteisesti lepopäivä ja annetaan naapureille hiljaisuus 🤫

Vierailija
5/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti imuri kiertelee joka päivä, kerran viikossa ota normi-imurin, pölyt pyyhin kerran pari viikossa, lattiat pyyhin joka toinen tai kolmas päivä. Mutta usein siivoan sunnuntai iltana, mukava herätä uuteen viikkoon kun on siistiä.

Vierailija
6/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää te sunnuntain palvojat hoitoon. minä siivoan silloin kun haluan ja sinä voit katsella niitä kirkonmenoja vaikka vanhoilta vhs nauhoiltasi.

Vierailija
7/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntai on aina ollut perinteisesti lepopäivä ja annetaan naapureille hiljaisuus 🤫

Meillä naapurit kiljuu, huutaa ja metelöi koko viikon vuoronperään, niin minä aloitin imuroinnin tänään 8.30. (Naapuri herätti kuudelta)

Vierailija
8/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän aika monta kertaa siivoan sunnuntaisin kun en enää arkena ennätä kun en jaksa tai viitsi alkaa siivoamaan enää sen jälkeen kun olen illalla tullut töistä. Mutta jonkun se on siivottava eikä kotonani ole ketään muuta, joka tekisi sen puolestani. Koen olevani kuitenkin onnekas. koska sunnuntait voin pitää vapaana; miten lie he ennättävät siivota, joita kidiutetaan ns. nollasopparilla ja työhön kutsu saattaa tulla toisinaan hyvinkin viime tipassa.

Vierailija
9/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin sellainen jonka kämppä ei ole yhtä paskainen kuin ap:lla.

Vierailija
10/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avutonta jos ei osaa siivota ja kolistella koskaan muulloin kuin sunnuntaisin. Lepopäivänä ei ole tarkoitus joutua kuulemaan kun joku imuroi ja siivoaa.

Itse tosin moppaan lattiat usein sunnuntaisin mutta se tuskin kuuluu naapuriin asti.

Vierailija
11/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin siivoon sunnuntaisin. Arkena jää töiden jälkeen vapaa-aikaa muutama tunti minkä haluaa käyttää rentoutumiseen. Lauantaita ei jaksa käyttää siivoiluun, vaan haluaa tehdä jotain työviikosta palauttavaa. Sunnuntaina on sitten normaalit energiatasot niin jaksaa siivota ja kokkailla seuraavalle viikolle.

Vierailija
12/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei oo persuja naapurissa

Vierailija
13/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on joillakin pienet murheet...

Vierailija
14/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Miksi? Koska se ärsyttää uskovaisia. M28

Vierailija
15/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä provo.

Vierailija
16/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli vaikea. Melkein uskaltaisin vastata että sellainen joka haluaa siivota sunnuntaisin.

Vierailija
17/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä ihmisellä on sitä järkevämpää tekemistä kaikkina muina viikonpäivinä niin paljon, ettei kerkeä siivoamaan. 

Vierailija
18/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta pienestä ne jotkut valittaa...

Vierailija
19/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyppää sinä vaikka kaivoo KYYLÄ!!

Lopeta siivoaminen kerta se tekee sinut noin aggressiiviseksi.

Vierailija
20/56 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapalkka-alojen työntekijät pitävät sunnuntaita ainoastaan päivänä, jolloin saa lisää palkkaa.

Ei ole kyse uskonnosta vaan siitä, että on yksi päivä viikossa jolloin yleisesti levätään ja rauhoitutaan. Se rytmittää viikon. Kaikki viikonpäivät eivät ole samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä