Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka on keskustan myyrä

Vierailija
19.03.2023 |

kuka siis hyötyy lintilä kohuista? textarihan vuodettiin suljetusta ryhmästä..ottamatta kantaa lintilän tekosiin niin aika selkeää et joku keskustan sisällä haluaa lintilän ulos. mä haluan tietää kuka ja miks koska ei sekään tyyppi mikään hyvis ole

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikon pahin vihollinen on puoluetoveri samassa vaalipiirissä.

Vierailija
2/6 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka arvelee parhaiten hyötyvänsä, jos Lintilä putoaa? Todennäköisesti joku samasta vaalipiiristä ehdolla oleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kuitenkaan samasta vaalipiiristä..eikö se mene niin et iso äänien saaja vetää perässään muitaki sisään kun puolueen  paikat lasketaan sen mukaan et paljon ääniä  yhteensä saa...en tiä. voi se olla niin. tai sit joku haluaa hierarkiassa ylemmäs ja lintilän pois tieltä. kuka on seuraava johto paikalle jonossa oleva?

Vierailija
4/6 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee mieleen et on astunu jonkun vakivirassa olevan virkamiehen varpaille. poliitikoille tää aika on myrkkyä aiheuttaa kohuja. henkilön kohu on kohu myös puolueelle. joku virkamies siis jonka työ ei riipu äänestäjistä. nyt toimittajat tehdää työnne ja paljastakaa likanen peli..kansa ansaitsee tietää millaset mulkut vetelee naruista täällä. tarkottaen mulkuilla virkamiehiä sillä niillähän se oikea valta on

Vierailija
5/6 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi samasta vaalipiiristä olla tällä hetkellä peräti kaksi kepulaista ministeriä..

Vierailija
6/6 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä veikkaan kärnää tai kulmunia. vie pois huomion niiden kohuista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi