Miten suhtaudutte esim. Tinderissä ihmiseen, joka ei osaa kirjoittaa?
Ei käytä välimerkkejä, tekee kielioppi- ja kirjoitusvirheitä ym.
Kai hylkäätte kättelyssä?
Kommentit (12)
Jos syy on lukihäiriö niin en tietenkään hylkäisi.
Riippuu täysin naisen tasosta.
Jos esim 18v kiira korpi tekee kirjoitusvirheitä niin kukaan tässä maassa ei anna silti pakkeja.
Ei anna kovin fiksua kuvaa henkilöstä, joka kirjoittaa kaikki sanat putkeen ja jos on kirjoitusvirheitä.
Mun miehellä on todennäköisesti lukihäiriö eikä mua haittaa. Ihan sööttejä ne kirjoitusvirheet ja itse keksityt yhdyssanat.
Lukihäiriöllä ja älykkyydellähän ei ole mitään tekemistä sitten keskenään, toisin kuin osa näyttää luulevan.
Sanoisin, että jos tyyppi ei näe sen enempää vaivaa, että tarkistaisi/tarkistuttaisi kirjoitustaan edes pahoilta kirjoitusvirheiltä, niin en jatkaisi. Nykyään on niin helppo tarkistuttaa kirjoituksensa samantien.
Ymmärrän lukihäiriön hyvin, mutta sitä en ymmärrä, jos ei viitsi edes yrittää tuollaisissa jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on todennäköisesti lukihäiriö eikä mua haittaa. Ihan sööttejä ne kirjoitusvirheet ja itse keksityt yhdyssanat.
Lukihäiriöllä ja älykkyydellähän ei ole mitään tekemistä sitten keskenään, toisin kuin osa näyttää luulevan.
Söötti?
No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin naisen tasosta.
Jos esim 18v kiira korpi tekee kirjoitusvirheitä niin kukaan tässä maassa ei anna silti pakkeja.
18-vuotias voi olla pyrkimässä lääkikseen. Kirjoitusvirheitä?
Kiireessä tulee äkkiä virheitä, mutta ei tuollaisia juttuja tarvitse tehdä kiireessä. Kun laittaa hieman aikaa ja vaivannäköä, niin tulee heti paljon parempi tulos.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä myös fragile-x oireyhtymä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söötti?
No ei ole.
Ei yhtään.
Ei jatkoon.
Sama juttu jos ihminen vastailee vain hymiöillä, tai muutamalla sanalla.
Ei ikinä jatkoon. Jos ei noin tavallista asiaa osaa, niin tuskin osaa muutakaan.