Hoikan ihmisen haju
Mistä johtuu, että hoikka ihminen haisee makealta TAI makealta + eltaantuneelta?
Usein sanotaan, että lihavat ihmiset haisee makealle, mutta kyseessä on hoikka ihminen.
170 cm ja 65 kg.
Voiko hänen usein syömänsä makeat ja rasvaiset herkut laittaa ihmisen haisemaan todella voimakkaalle?
Olisi melkein pidettävä nenästä kiinni, kun hänen lähellään joutuu olemaan.
Kommentit (36)
Epäilen, että se haju tulee sinusta ap.
Laihallakin ihmisellä roikkuvien rintojen alta voi pöllähtää epämääräisiä hajuja.
Vierailija kirjoitti:
Henkilön ikä? Mummonhaju?
Lähimummoni, 94 v., ei haise mummolta eikä miltään muultakaan.
Terve ihminen, jolla kyllä sydänlääkitys.
Piää huolen puhtaudestaan.
Moni nuorempi hajahtaa milloin miltäkin.
Olen samaa mieltä tuosta geneettisestä haistamisesta.
Ette sovi yhteen, siinä se.
Valkosipuli yhdistettynä jeeraan, tai pelkkä jeera.
Lihavan ihmisen haju ketju menee poistoon heti. Miksi?
Minä haisin semmoiselle tosi ällöttävän makealle, kun olin tosi pahassa aliravitsemustilassa. Johtui kuulemma ketoosista (sama kuin karppaajilla, liian vähän hiilareita elimistössä). Haju lähti, kun rupesin popsimaan hiilihydraattipitoista evästä.
Eltaanut viittaa talin, rasvan hajuun. Syökö jotain juustoja, rasvaista kalaa, kalaöljykapseleita omega3. Nuo lisää rasvaisen ihon talin eritystä, vanhemmalla iällä, joten saattaisi olla jotain tekemistä hajun kanssa. :)
Voiko haju lähteä vaatteista, hitaasti kuivunut pyykki haisee kaameelle. Eltaantuneelle tiskirievulle.
Vierailija kirjoitti:
Eltaanut viittaa talin, rasvan hajuun. Syökö jotain juustoja, rasvaista kalaa, kalaöljykapseleita omega3. Nuo lisää rasvaisen ihon talin eritystä, vanhemmalla iällä, joten saattaisi olla jotain tekemistä hajun kanssa. :)
Vanhentunut curry haisee aivan kauhealle, juurikin eltaantuneelle. Jospa tämä ap:n tapaus käyttääkin vanhentuneita mausteita ruuanlaitossaan?
Vierailija kirjoitti:
Läskit haisee yleensä hieltä, ei makealta.
Johan vitsin murjasit. En ole ikinä haissut hieltä, ei mitkään vaatteenikaan. Ota selvää ennen kuin puutaheinää alat väittämään.
Hyvässä kunnossa olevat ihmiset hikoilivat enemmän ja lisäksi he alkoivat hikoilla nopeammin.
https://anna.fi/hyvinvointi/terveys/mista-pistava-hienhaju-johtua-taman…
Mun mielestä se haisee pistävältä hieltä.