Miksi suurinosa ihmisistä vänkää vastaan asioissa, vaikka tietävät olevansa väärässä?
Mikä psykologinen ilmiö tässä on kyseessä? Vastaanvänkääminen ei anna kovinkaan fiksua kuvaa.
Kommentit (17)
Sen oikeassa olevan heikot sosiaaliset taidot on syynä vastaanvänkäämiseen vaikka ei sitä sanotakaan suoraan.
Koska ovat ilmeisen väärään yhteiskunnalliseen asemaan päässeitä mäd ättäjiä, jotka tietää asemansa olevan puhtaasti suuren yleisön tarpeellisuus-mielikuvien varaan rakennettuja.
Siksi näille on niin tärkeääkin kaikenlaiset diplomit seinällä, prenikat rintapielessä ja erityiset muista ihmisistä erottavat hatut ja asusteet yms, valtaosaan ihmisistä moinen menee vuodesta toiseen läpi kuin veitsi mätään kukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys/huomionhaku!
No tyhmyys varmaankin. Mutta en tiedä tuosta huomionhausta olemalla tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Sen oikeassa olevan heikot sosiaaliset taidot on syynä vastaanvänkäämiseen vaikka ei sitä sanotakaan suoraan.
Väitätkö että vastaanvänkääjällä on sitten niin hyvät sosiaaliset taidot :D :D
Vierailija kirjoitti:
Eli vängätään vastaan, vaikka tiedetään, että itse ollaan väärässä? Onpa erikoinen syy.
Suurin osa asioista ei ole niin mustavalkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vängätään vastaan, vaikka tiedetään, että itse ollaan väärässä? Onpa erikoinen syy.
Kummasti tuli mieleen kannabiksen laillistamisen vastustajat. Vänkä, vänkä, vänkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti tuli mieleen kannabiksen laillistamisen vastustajat. Vänkä, vänkä, vänkä.
Ovatko kannabiksen laillistamisen vastustajat väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys/huomionhaku!
No tyhmyys varmaankin. Mutta en tiedä tuosta huomionhausta olemalla tyhmä.
Jos on tarpeeksi tyhmä,niin muut ihmiset reagoivat huomaamalla vänkääjän tyhmyyden!
Ap olisit laittanut jonkun esimerkin missä tilanteissa ja asioissa tuollaista olet kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla tuo "ystävänne yrttimies" joka jatkuvasti toistaa yhtä ja samaa asiaa täällä palstalla. Itse olet vänkääjä.
Osa vänkää vastaan kun luulee jotain ymmärtävänsä muttei kuitenkaan ymmärrä. Osa huvikseen vaikkei asiasta ehkä mitään tiedäkään.
Ilmeisesti siitä keskimäärin saa hyötyä. Yhteiskunta ei rankaise vänkääjää eikä palkitse myöntyjää.
Kyllä jurppii, kun nilkit ajelevat mönkkärillä ja isä väittää kirkkain silmin, ettei ole heidän tekosiaan.
Parasta siinä on se, että usein saa sen "oikeassa" olevan muuttamaan kantaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kannabiksen laillistamisen vastustajat väärässä?
Ovat ja turvautuvat siksi sensuuriin kun perustellut faktat on laillistamisen puolesta. Siksihän se kannabis laillistuu vähän joka puolella. Kohta saksassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla tuo "ystävänne yrttimies" joka jatkuvasti toistaa yhtä ja samaa asiaa täällä palstalla. Itse olet vänkääjä.
Tää on nyt laskujeni mukaan neljäs kerta kun epäillään yrttimieheksi. Juust ja joo mutta ei siinä mitään. Se on nähty niin monta kertaa että kun faktoilla puhutaan niin keskustelut poistetaan. Ajatelkaapa sitä että kannabis saatiin laittomaksi valheilla. Porttiteoria on keksitty juttu kun kannabiksesta ei löytynyt sellaisia haittoja millä perustella kielto.
Miksi nyt pitää erityisesti perustella laillistaminen kun laittomuus on saatu valehtelemalla?
Tyhmyys/huomionhaku!