Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ilmaista/halpaa söit tänään?

Vierailija
18.03.2023 |

Jos vaan listattaisiin, ei tapeltaisi, neuvotaan ja jokainen voi poimia itselleen sopivia.

Itse söin aamupalaksi pari desiä herukoita joita ystävällinen naapuri viime syksynä pyysi keräämään kun eivät tarvinneet itse. Sekaan desi maustamatonta jugurttia. Lisäksi yhden palan ruisleipää, palan hinta 3 senttiä.

Välipalaksi söin 2dl itse poimittuja hilloja.

Päivälliseksi makaronia ja nokkosista, öljystä ja valkosipulista tehtyä "pestoa". Plus porkkana.

Iltapalalle tarvii keksiä jotain proteiinia, ehkä munakas ruispuuron ja mustikoiden lisäksi.

Päivä on mennyt ja menee täysin sisällä maatessa eli energiantarve tänään olematon.

Kommentit (458)

Vierailija
21/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään viellä.Vettä juonut,menen äidin luo syömään ja ruinaan samalla parikymppiä siltä.Antaa kuitenkin ruoka kassin mukaan.

Vierailija
22/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lauantaina teimme eväät ja ajelimme luonnon helmaan. Tarkoituksenamme oli etsiä/ poimia villiparsaa eli neulaparsaa ja kyllähän niitä löytyikin. Tänään teen uunimunakkaan, johon siis munien lisäksi tulee villiparsaa ja feta- juustoa. Lisänä jonkinlaista tuoresalaattia. Hedelmästä valmistettu jälkkäri. (ulkomailta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole syönyt vielä mitään. Eilen sain kahvia ja keksejä harrastusseuraltani, jolle maksan kyllä jäsenmaksun, mutta tuollainen tarjoilu on poikkeus. Illalla söin -50 pros surinamitikkuja. Tänään aion syödä itse poimittuja lakkoja pakkasesta ja myslissä on itse poimittuja kuivattuja pihlajanmarjoja

Vierailija
24/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanakeittoa 0,86e pussi + lisäsin siihen linssejä 0,95 paketti. Oli hyvää.

Vierailija
25/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en vielä mitään, mutta eilinen oli tosi halpa.

Aamulla kotitekoista viiliä, jonka siemen maksoi 50senttiä ja josta sai 5 viiliä ja maito oli ilmaista. Päällä itse poimittuja metsämustikoita viime kesältä.

Lounaaksi munakas, jossa edellispäivän tortillantäytettä päällä. Munat sain edullisesti 5€/30 munaa. Munakkaaseen laitoin 3 munaa, maito oli edelleen ilmaista. Tortillatäytteen jauheliha oli ilmaista sukulaismiehen sonnia.

Päivälliseksi jauhelihakastike, jonka liha ja suurustejauhot oli ilmaisia. Tarjouskermasta tilkka sekaan. Sipuli oli omasta takaa. Tarjoiltiin perunoiden kanssa, jotka niinikään sukulaisen pellosta peräisin. Lisukkeeksi pakkasesta porkkanaraastetta, joka oli tehty edellis syksynä puoli-ilmaisista porkkanoista. Sekaan pilkoin tarjous appelsiinin.

Iltapalaksi kaikkea pikkujämää mitä kaapeista löytyi; juustoja, keksejä, taateleita, suklaata, pähkinöitä ja palanpainikkeeksi tositosi halpaa tonkkaviiniä, joka tilattiin saksasta ennen tullin ja verottajan tehovalvontaa.

Vierailija
26/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ilmaisen messulipun ja eilen siellä söin ja maistelin kaikkea ja kotiin keräsin kassin karkkia mitkä tuhottiin lasten kaa🙂

Vierailija
27/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä nyt sitä vyötä kireämmälle vaan. Varaa on varmaan. Mässäily perisyntiä.

Vierailija
28/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokajakelusta 4 päivän vanhaa leipää ja vettä.

Vierailija
29/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käytiin ravintolassa syömässä, korruptiota nääs. Alku-, pää- ja jälkiruoat viimeineen ja väkevät päälle. Aika montakin.

Tyytyväisenä otin vastaan ja suosin tuota asiakasta jatkossa vaivihkaa.

Vierailija
30/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään viellä.Vettä juonut,menen äidin luo syömään ja ruinaan samalla parikymppiä siltä.Antaa kuitenkin ruoka kassin mukaan.

Meillä on tapana käydä äidin luona syömässä sunnuntaisin. Hyvä tapa kokoontua ja nähdä. On jo vakiintunut tapa. Joskus hän tarjoaa itse jotain mukaan jos ostanut vähän enemmän jotain tuotteita. Ihan jyvin mielin otan miksi ei. Ei hän tarjoaisi jos ongeliin siitä joutuisi. Ihan täysjärkinen on eikä mitenkään hyväksikäytettävä.

Vierailija
31/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamupala ja lounas erään säädön luona. Illallinen exän laskuun. Illalla join kotona vichyja mitkä kaverit on kyläillessäni jättäneet jääkaappiin. Tänään aamupala säädöllä ja kohta lasten tapahtumaan lapsen isän kanssa niin hän olettaen maksaa siellä kaikki.

T:lokki

Vierailija
32/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi puuro ja iso kasa mustikoita.

Ruuaksi Lidlin hukkahevilaatikon pottuja, porkkanoita, palsternakkaa ja sipulia uunissa. Kylkeen viimeiset jämät kokonaisesta uunilohesta josta 3 henkeä söi 3 päivää ja koiralle nahat. Välipalaksi samaisen laatikon omppu.

Iltapalaksi taitaa olla punalappuruisleipää, ehkä jotain marjoja pakastimesta.

Vierailija
33/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalalla oli taas keltalaputettu sämopylä, halvinta levitettä ja linssinituja teen kera. Tee siis 50/50 mustaa ortoteetä ja yrttejä. Lisäksi testattiin teinipojan kanssa chiaa, sain pussillisen ilmaiseksi naapurilta. Laitoin pari lusikallista (halvimpaan kotimaista -sarjan)maustamattoman jukurttiin yöksi, ja aamulla syötiin marjakiisselin kanssa. Sekin ekstrahalpaa, kun olen joskus ostanut ison laatikollisen poistolla olleita perunajauhoja ja marjat ilmaisia.

Päiväruuaksi lettuja punalaputetusta maidosta ja tarjouskananmunista. Tyhjensin vanhat jauhonyssäkät, mm. ruisleseitä, tattarijauhoja jne. Nuo on saatu ruokajakelusta - jota ei enää ole, koska kaupoilla ei enää jää hävikkiin tavaraa. Näytti hyvin kelpaavan letut. Paistoin puuhellalla, eipä mennyt sähköä ja talokin lämpeni.

Vierailija
34/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikiusaus on uunissa. 10 annosta tulee. Lohi tietty kallein raaka-aine, mutta noin 1,5 euroa tulee annokselle hintaa. Ei mielestäni kallista.

Vierailija
35/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2dl mustikoita, 2 tl leseitä, 1dl jugurttia iltapalaksi.

Vierailija
36/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vaalimakkaraa. Olen nyt merkitty mies!

M 48

Vierailija
37/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiviiniä.

Vierailija
38/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljapannacottaa puolukkahillokkeella.

Vierailija
39/458 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakkaan ja limsan.

Vierailija
40/458 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vispipuuroa, puolukat ilmaiset, mannasuurimot "ilmaiset" Lidlin sovellusta käyttämällä. Maito puuron kaveriksi ja käytetty sähkö maksaa jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi