Millainen vaikutelma teille tulee naisesta joka ei koskaan meikkaa? Masentunut vai luonnonlapsi?
Kommentit (65)
En kiinnitä huomiota, onko meikkiä vai ei, jos nyt ei ihan kiloa ole.
Ps. vaikutanko mä masentuneelta? 🤠
Olen töissä koulussa, vain nuoret naiset meikkaavat. Vanhemmat naiset voi varmaan käyttää jotain huomaamatonta meikkiä, mutta nuorten meikit ja ripset kyllä erottaa. Selvä sukupolviero tässä.
Itse en ole koskaan meikannut, vaan olen hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen.
Meikkaamaton ei halua esittää jotain muuta mitä oikeasti on. Kehtaa ja on itsetuntoa olla oma itsensä ilman naaman maalaamista ja koristelua. Ei halua miellyttää ketään.
Mulle on ihan sama jos joku ei meikkaa. Itse en meikkaa koska en tykkää meikata. Inhoan meikkejä ennä tykkää laittaa mitään kasvoilleni.
En kyllä ole ikinä ajatellut mitään. No joskus olen katsonut mahtavia tekoripsiä, että mitenhän noilla jaksaa pitää silmiä auki.
Ei mitään erityistä.
Tosin miehet ei edes tajua onko naisella meikkiä, ellei se ole tosi näkyvää.
Itse käytin aikoinaan aika vahvaa meikkiä ja kun laitoin pelkät rajaukset, ripsivärin,puuterin ja maalasin kulmat vaaleammaksi sain usein kuulla "etten näytä pahalta" ilman meikkiä tai että "en käytä meikkiä". Lol.
Nykyään en jaksa meikata kuin harvoin.
Eli en tee päätelmiä mihinkään suuntaan.
Ajattelen, että hän käyttää aikansa johonkin muuhun kuin meikkaamiseen. Mihin tahansa, joka on hänelle tärkeämpää
No mua hävetti kun kävin tutussa kaupassa kolmen vuoden jälkeen ilman meikkiä yksi aamu. Kaksi myyjää oli silminnähden järkyttyneitä. En ikinä kehannut enään mennä ilman meikkiä :D
Riippuu iästä ja muusta habituksesta, ei minulla ole aikaa jäädä analysoimaan kenenkään meikitöntä kuontaloa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama jos joku ei meikkaa. Itse en meikkaa koska en tykkää meikata. Inhoan meikkejä ennä tykkää laittaa mitään kasvoilleni.
Minäkään en voi sietää meikin tuntua kasvoillani. Enkä edes kynsilakan tuntua kynsissä. En tiedä onko tämä jotain aistiyliherkkyyttä tms.
Vierailija kirjoitti:
No mua hävetti kun kävin tutussa kaupassa kolmen vuoden jälkeen ilman meikkiä yksi aamu. Kaksi myyjää oli silminnähden järkyttyneitä. En ikinä kehannut enään mennä ilman meikkiä :D
Älä. Oikeasti harvaa kiinnostaa.
Itse olin aikoinani samanlainen. En vienyt edes roskapussi ilman meikkiä.
Nykyään en enää jaksa usein meikata ja huomasin ettei ihmisiä oikeasti kiinnosta.
Meikkaa toki,jos haluat. Mutta älä "muiden" vuoksi.
No enpä ole miettinyt. En kiinnitä huomiota kukan meikkaa ja kuka ei. Itse en meikkaa muuta kuin erikoistilanteissa. Meikki polttaa silmiä joten mieluummin meikitön.
Vierailija kirjoitti:
Ovat voineet hämmästyä miten kaunis olet myös ilman meikkiä. :)
Ei minkäänlaista vaikutelmaa. Olen aikuinen ja ymmärrän, että meikin määrä ei määrittele ihmistä millään tavalla.
Enemmän se olotila tulee kokonaishabituksesta kuin siitä, onko naamassa meikkiä.
Kaunis luonnonlapsi.