Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vaikutelma teille tulee naisesta joka ei koskaan meikkaa? Masentunut vai luonnonlapsi?

Vierailija
18.03.2023 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis luonnonlapsi.

Vierailija
2/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletukseni ihmisestä on meikittömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muusta habituksesta.

4/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota, onko meikkiä vai ei, jos nyt ei ihan kiloa ole.

Ps. vaikutanko mä masentuneelta? 🤠

Vierailija
5/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä koulussa, vain nuoret naiset meikkaavat. Vanhemmat naiset voi varmaan käyttää jotain huomaamatonta meikkiä, mutta nuorten meikit ja ripset kyllä erottaa. Selvä sukupolviero tässä.

Itse en ole koskaan meikannut, vaan olen hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen.

Vierailija
6/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamaton ei halua esittää jotain muuta mitä oikeasti on. Kehtaa ja on itsetuntoa olla oma itsensä ilman naaman maalaamista ja koristelua. Ei halua miellyttää ketään.

Vierailija
7/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali tavallinen ihminen.

Vierailija
8/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama jos joku ei meikkaa. Itse en meikkaa koska en tykkää meikata. Inhoan meikkejä ennä tykkää laittaa mitään kasvoilleni.

Vierailija
9/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole ikinä ajatellut mitään. No joskus olen katsonut mahtavia tekoripsiä, että mitenhän noilla jaksaa pitää silmiä auki.

Vierailija
10/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erityistä.

Tosin miehet ei edes tajua onko naisella meikkiä, ellei se ole tosi näkyvää.

Itse käytin aikoinaan aika vahvaa meikkiä ja kun laitoin pelkät rajaukset, ripsivärin,puuterin ja maalasin kulmat vaaleammaksi sain usein kuulla "etten näytä pahalta" ilman meikkiä tai että "en käytä meikkiä". Lol.

Nykyään en jaksa meikata kuin harvoin.

Eli en tee päätelmiä mihinkään suuntaan.

Vierailija
11/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän käyttää aikansa johonkin muuhun kuin meikkaamiseen. Mihin tahansa, joka on hänelle tärkeämpää

Vierailija
12/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua hävetti kun kävin tutussa kaupassa kolmen vuoden jälkeen ilman meikkiä yksi aamu. Kaksi myyjää oli silminnähden järkyttyneitä. En ikinä kehannut enään mennä ilman meikkiä :D

Vierailija
13/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pilata ihoani meikeillä. Olen ihan tavallinen.

Vierailija
14/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä ja muusta habituksesta, ei minulla ole aikaa jäädä analysoimaan kenenkään meikitöntä kuontaloa.

Vierailija
15/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama jos joku ei meikkaa. Itse en meikkaa koska en tykkää meikata. Inhoan meikkejä ennä tykkää laittaa mitään kasvoilleni.

Minäkään en voi sietää meikin tuntua kasvoillani. Enkä edes kynsilakan tuntua kynsissä. En tiedä onko tämä jotain aistiyliherkkyyttä tms.

Vierailija
16/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua hävetti kun kävin tutussa kaupassa kolmen vuoden jälkeen ilman meikkiä yksi aamu. Kaksi myyjää oli silminnähden järkyttyneitä. En ikinä kehannut enään mennä ilman meikkiä :D

Älä. Oikeasti harvaa kiinnostaa.

Itse olin aikoinani samanlainen. En vienyt edes roskapussi ilman meikkiä.

Nykyään en enää jaksa usein meikata ja huomasin ettei ihmisiä oikeasti kiinnosta.

Meikkaa toki,jos haluat. Mutta älä "muiden" vuoksi.

Vierailija
17/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole miettinyt. En kiinnitä huomiota kukan meikkaa ja kuka ei. Itse en meikkaa muuta kuin erikoistilanteissa. Meikki polttaa silmiä joten mieluummin meikitön.

Vierailija
18/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat voineet hämmästyä miten kaunis olet myös ilman meikkiä. :)

Vierailija
19/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista vaikutelmaa. Olen aikuinen ja ymmärrän, että meikin määrä ei määrittele ihmistä millään tavalla. 

Vierailija
20/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se olotila tulee kokonaishabituksesta kuin siitä, onko naamassa meikkiä.