Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen vaikutelma teille tulee naisesta joka ei koskaan meikkaa? Masentunut vai luonnonlapsi?

Vierailija
18.03.2023 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu iästä ja muusta habituksesta, ei minulla ole aikaa jäädä analysoimaan kenenkään meikitöntä kuontaloa.

Meikitöntä kuontaloa? Joskus ihmettelen.

Vierailija
62/65 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan meikannut, vaan olen hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen.

-Toi on yks hassuimmista sanonnoista oikeesti...:DDDD aina jaksaa naurattaa. luuleekohan joku, että meikkaan siksi, että mulla on kauheat kompleksit?! :D lol...

Olen itse ihmetellyt samaa. Meikkaan koska tykkään siitä, se on mulle harrastus ja haluan korostaa parhaita puoliani. Meikki myös suojaa ihoa.

Ja tiedän että jotkut vetää tästä herneen nenään mutta työskentelin joskus kosmetiikkamyyjänä enkä koskaan nähnyt yhtään niin kaunista naista ettei olisi ollut kevyellä ehostuksella kauniimpi.

Jos on huono itsetunto niin Suomessa saa olla rauhassa näkymätöntä massaa ilman meikkiä, että sikäli ainakin näkyvästi meikkaaminen vaatii parempaa itsetuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä meikittömyys ei riitä, koska koko habitus vaikuttaa. Silloinkin saa olla todella erikoinen rankkitynnyri, että edes huomaisi. Se ei häiritse miltä joku näyttää, kun ei kiinnosta. Enemmän ihmiset voisivat keskittyä hajuunsa.

Tupakointia, parfyymia tai suihkun välttelyä ei pelasta mitkään meikit tai meikittömyydet. Teininä ei tullut koskaan lähdettyä ovesta ulos ilman meikkiä tai parfyymia, mutta iän karttuessa se meikkaus ja hajustus on vähentynyt asteittain olemattomiin arjessa. Katson mielelläni silti välillä kauneudenhoitovideoita, koska nykypäivänä on niin hyvät aineet, pigmentit ja taitavaa, taiteellista porukkaa näyttämässä luomuksiaan.

Säännöllisellä ihonhoitorutiinilla, mikä voi olla yksinkertaisuudessaan vain pesu, kasvorasva ja SPF, ja veden juonnilla saa paljon "ihmeitä" aikaan. The Ordinary on lompakolle kohtuullisen hintaisia ja hyviä tuotteita. Cassandra Bankson kertoo kanavallaan ihonhoidosta ja pitkään akne sekaihon kanssa tapelleena sieltä löytyi apu. Muistakaa käyttää SPF pilviselläkin säällä, koska pilvet eivät blokkaa UV säteilyä mikä vahingoittaa ihoa solutasolla, ei tarvitse palamista tai lämpöä. 

Vierailija
64/65 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan meikannut, vaan olen hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen.

-Toi on yks hassuimmista sanonnoista oikeesti...:DDDD aina jaksaa naurattaa. luuleekohan joku, että meikkaan siksi, että mulla on kauheat kompleksit?! :D lol...

Olen itse ihmetellyt samaa. Meikkaan koska tykkään siitä, se on mulle harrastus ja haluan korostaa parhaita puoliani. Meikki myös suojaa ihoa.

Ja tiedän että jotkut vetää tästä herneen nenään mutta työskentelin joskus kosmetiikkamyyjänä enkä koskaan nähnyt yhtään niin kaunista naista ettei olisi ollut kevyellä ehostuksella kauniimpi.

Jos on huono itsetunto niin Suomessa saa olla rauhassa näkymätöntä massaa ilman meikkiä, että sikäli ainakin näkyvästi meikkaaminen vaatii parempaa itsetuntoa.

Meikkaus on minusta työlästä ja epämukavaa. Ja kun meikin on laittanut paikalleen, sitä joutuu varomaan koko ajan. Esim. silmää ei saa hieraista tai silmämeikki leviää poskelle. Siksi en ole viitsinyt totuttaa itseäni meikkaamaan muuten kuin laittamaan peitevoidetta iholle.

Vierailija
65/65 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkaus on minusta työlästä ja epämukavaa. Ja kun meikin on laittanut paikalleen, sitä joutuu varomaan koko ajan. Esim. silmää ei saa hieraista tai silmämeikki leviää poskelle. Siksi en ole viitsinyt totuttaa itseäni meikkaamaan muuten kuin laittamaan peitevoidetta iholle.

Tuohan on ihan ok, sinä koet asian noin. Musta meikkaaminen on mukava hetki itselle aamuisin, ja parhaimmillaan esim. piirtämiseen tai maalaamiseen verrattavaa taidetta. Ei kaikkien tarvi tykätä samoista asioista.

T. Tuo edellinen