Miksi ohuthiuksiset naiset kasvattaa pitkät hiukset?
Näkynä säälittävä. Jos sitä karvaa ei ole, niin parempi vaikka kalju kuin pikkusormen paksuinen poninhäntä.
Kommentit (124)
Monella suomalaisella on ohuet lasimaiset hiukset. Värjäämällä ne voisi paksuuntua, mutta harva enää värjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Parikka on tästä hyvä esimerkki. Ohut liimaletti ja hiusrajakin jossain päälaella.
Parempi ohuet hiukset ja korkea hiusraja kuin ilkeä mieli ja tarve haukkua muita.
Ei ole haukkumista vaan tuon muijan hiukset on just tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Monella suomalaisella on ohuet lasimaiset hiukset. Värjäämällä ne voisi paksuuntua, mutta harva enää värjää.
Värjääminen OHENTAA.
Itse aloitin vastikään juuri samanlaisen keskustelun, joka poistettiin. Miksihän?
Sepä. Joskus tekis mieli kaivaa sakset esiin pätkästä ne hiirenhännät. Vielä jos ei ole leikattu pitkään aikaan ja on haarahiuksia, tai ohenee latvoja kohti niin jessus. Pitkä ohut tukka voi olla nätti jos on leikattu tasaiseksi, raitoja ym , eikä ole lyhemmät reunoilta ja keskellä se liru. Toiselle sivulle voi lsittaa pikku letin tms mikä vei huomion itse hiuksista. Usein ohuelle hiukselle sopii polkka, niitäkin on erimittaisia ja kasvojen piirteisiin sopivia.. Pitkä liru tukka pitäisi kunnolla katkaista että siitä saa hyväkuntoisen, kasvaakin paremmin kun latvoista saa hoitoaineet ja ilmaa, ja näyttävät paksummilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut tekee aivottomia aloituksia?
Täysin tahditon aloitus oli taas Ap. Henkilöstä kumpuaa ihmisviha.On niin yksin ja purkaa yksinäisyyden pahaa oloa,milloin milläkin aloitus, Tuntemattomia arvostellen, saaden siitä itselleen mieli hyvää.Todella sairasta!
En ole ap, mutta oi sinä jalouden ja pyyteettömän hyvyyden airut, sädekehäsi toimitetaan sinulle kotiinkuljetuksella lähipäivinä. Ole hyvä!
Ohuemmat hiukset voi olla kivemmat jos ne saa helpommin laitettua kuin sellainen paksu tukka joka menee päätä myöten. Pitkänäkin. Mut eikös tärkeintä oo oma viihtyvyys itsensä kanssa?
Yleensä ohut hiuksiset kynivät sen kananperse kampaukseksi.
Siksi en kasvata liikoja, kai. Aikookohan jotkut pitää sellaiset naruhiukset, näyttää tuulen huuhtomalta. Riippuu tietysti millä hoitoaineilla läträä, se saa näyttämään ohuelta.
En kyni omia ohuitani enää koskaan. Pitkät hiukset ovat nätit itselläkin, koska tuccaa on niin paljon.
Koska pidän pitkistä hiuksista. Lisäksi itseäni lohduttaa ajatus, että vaikka mulla ei voikaan olla pitkiä ja paksuja hiuksia, ne voi olla edes pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Sepä. Joskus tekis mieli kaivaa sakset esiin pätkästä ne hiirenhännät. Vielä jos ei ole leikattu pitkään aikaan ja on haarahiuksia, tai ohenee latvoja kohti niin jessus. Pitkä ohut tukka voi olla nätti jos on leikattu tasaiseksi, raitoja ym , eikä ole lyhemmät reunoilta ja keskellä se liru. Toiselle sivulle voi lsittaa pikku letin tms mikä vei huomion itse hiuksista. Usein ohuelle hiukselle sopii polkka, niitäkin on erimittaisia ja kasvojen piirteisiin sopivia.. Pitkä liru tukka pitäisi kunnolla katkaista että siitä saa hyväkuntoisen, kasvaakin paremmin kun latvoista saa hoitoaineet ja ilmaa, ja näyttävät paksummilta.
Toion vaan sun mielipide, jota kukaan ei ole kysynyt, eikä kukaan kaipaa.Tarkoitatko polkalla mitätarkkaan ottaen? Puolipitkää? Ja miksi pitäisi näyttää paksummilta? Sinäkö sen olet päättänyt, että vain paksut hiukset voivat olla kauniit?
Mitä jos pitäisit mielipiteesi ihan vain ominasi.
Koska minä haluan
enkä välitä sun mielipiteistä
siksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset haluavat aina jossain vaiheessa leikkauttaa lyhyen tätimallin, vaikka tukka olisi paksukin? Kuten Elina Knihtilä tai Maria Veitola... Molemmille sopii pitkä tukka paremmin.
onko se jokin ruuhkavuosi-tukka,kun aika menee kaikkeen muuhun kuin hiusten hoitamiseen,niin halutaan helppohoitoisempi lyhyt malli? Nuorena on vielä aikaa väkertää korkkiruuvikiharoita,kun ei ole lapsia
Lyhyet hiukset vaativat paljon enemmän laittamista ja parturointia kuin pitkät, jotka voi sutaista nutturalle tai ponnarille.
Vierailija kirjoitti:
Sara Parikka on tästä hyvä esimerkki. Ohut liimaletti ja hiusrajakin jossain päälaella.
Voi, on sillä paksummat hiukset kun mulla.
Vierailija kirjoitti:
Koska pidän pitkistä hiuksista. Lisäksi itseäni lohduttaa ajatus, että vaikka mulla ei voikaan olla pitkiä ja paksuja hiuksia, ne voi olla edes pitkät.
Samoin ajatteli varmaan myös Juice Leskinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tosiaan naisparkaa.
Varsinainen kupoliotsa!
... Ja miksi lihavat pukeutuvat bikineihin, miksi vinosormiset käyttävät kynsilakkaa, miksi huonohampaiset hymyilevät huulet auki..
Juu, juu, ymmärretään.
Se on aivan hirveää katsella kun muut nauttivat elämästään.
Mi hittoa se sinulle kuuluu minkälaiset hiukset kelläkin on? Oletko valmis maksamaan pitkähiuksisten kampaamokäynnit. Voisit ihan sitä heille ehdottaa.
Ei niin! Todella upeat.
https://img.ilcdn.fi/3DJnxxs8lkZwnlEAnht6uUXX8g0=/1200x630/top/filters:…