Miksi ohuthiuksiset naiset kasvattaa pitkät hiukset?
Näkynä säälittävä. Jos sitä karvaa ei ole, niin parempi vaikka kalju kuin pikkusormen paksuinen poninhäntä.
Kommentit (124)
Minulla on ohuet ja superpitkät hiukset. Tykkään kihartaa hiuksiani (esim. letitän yöksi ja avaan aamulla) ja voila - hiukset ovat nyt paksut! :) En saisi kauniita kiharoita lyhyillä hiuksilla ja kiharat ovat siitä hyväksi, että ne paksuntaa ohuen tukan yhdessä yössä.
Jos on ohut niin pitääkö vielä olla lyhytkin 🤨
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ohut hius mutta sitä on paljon ja hius on taipuisa. Lyhyessä mallissa kampaajalla täytyisi käydä 3-4 viikon välein tai muuten pää näyttää pallolta. Harvassa on myös ne kampaajat jotka osaa leikata hyvän lyhyen mallin, eli tarpeeksi lyhyeksi ja kasvoihin sopivaksi.
Pitkää ohutta hiusta on kyllä kohtalaisen helppo huijata näyttämään tuuhemmalta ja paksummalta.
Jos sulla on vaan yksi hius, on kai jokseenkin yhdentekevää, onko se pitkä vai lyhyt.
Pitkiin hiuksiin saa klipsituuhennokset piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Pitkiin hiuksiin saa klipsituuhennokset piiloon.
Eikö nää klipsit jyrsi harvoja ha ohuita hiuksia vieläkin vähemmäksi?
Ne pitkät kiharretut vaaleat hiukset on typerän näköiset. Ne sopii ehkä jollekin hyvin nuorelle mutta ei vanhemmille naisille.
Niin, lyhyt permanentti kihara tukka, sopii hyvin sekä paksulle että ohuille hiuksille. Ikään katsomatta aina tyylikäs. Kunhan se on hyvin lyhyt, korvat pitää näkyä.
Miehet tykkää :D
Koska lyhyet hiukset naisella on rumat. Itse nautin näistä kainaloon asti ulottuviista tasapitkistä hiuksista. En voisi kuvitella otsahiuksia ja korvan päältä lyhyiksi leikattua sekä takaa lyhyttä
Päätä myöten menevä liru se on joka tapauksessa. Pitkänä siihen tulee edes vähän eloa, kun on joko sillä sormen paksuisella letillä, ponnarilla tai auki. Mulla ei siis todellakaan tukka näytä tuuheammalta lyhyempänä, kokeiltu on. Kauhein oli lyhyt polkka, joka vain lirutti pitkin päätä ja korvat sojottivat sieltä välistä. T. Ohuthiuksinen
Onko kolmekymppinen vanha nainen? Minulla ainakin ryppyjä otsalla ja hiukset pitkät, vaaleat ja ohuet. Ihan pelottaa tuleeko seuraavaksi pälvikalju.
Kihara tukka on aina ruman näköinen naisella, ikään katsomatta. Tulee heti vaikutelma epäsiististä ja hompsuisesta naisesta. Tyylikkäin hius on piikkisuora.
Vierailija kirjoitti:
Kihara tukka on aina ruman näköinen naisella, ikään katsomatta. Tulee heti vaikutelma epäsiististä ja hompsuisesta naisesta. Tyylikkäin hius on piikkisuora.
Onpa makuja monia ja tosiaan se kauneus katsojan silmässä.
Itse ihailen luonnonkiharaisia hiuksia, mahtavat ovat eikä niiden kantajat pakosta homssuisilta näytä. Eikä piikkisuoratukkaiset siisteiltä.
T: ohut- ja suoratukkainen
Miksi Ap kiinnittää huomiota tuollaiseen asiaan ja kirjoittaa siitä vauva foorumille?
Tässä ois vähä mielenkiintoisempi kysymys...
Huonokuntoiset ohuet pitkät hiukset on rumat. Harvemmin paksut hiukset menee latvoista sellaiseksi suhruksi. Minulla on ohuehko tukka ja pidän sellaista pitkää polkkatukkaa ennemmin kuin oikeasti pitkää. Toki parturissa pitää käydä suht usein siistimässä.
Minulla yltää hiukset juuri ja juuri ponnarille ja paksuus on luokkaa puolet pikkusormen paksuudesta! Vaikka kuinka haluaisin pitkät hiukset niin en voi kasvattaa, koska hiukseni ovat niin ohuet, hauraat ja katkeilevat. Pakku tyytyä lyhyeen hiusmalliin ja hiukset hävettää koska pälvikaljukin jo näkyy, vaikka olen vasta 40v..
Kaikilla nuorilla on paksut pitkät hiukset keskijakauksella, latvoja taivuteltu ja kiharrettu isoille laineille.
Onko niissä jotkut lisäkkeet vai mikä systeemi, luonnostaan ei voi niin paksut hiukset jokaisella olla.
Vierailija kirjoitti:
Huonokuntoiset ohuet pitkät hiukset on rumat. Harvemmin paksut hiukset menee latvoista sellaiseksi suhruksi. Minulla on ohuehko tukka ja pidän sellaista pitkää polkkatukkaa ennemmin kuin oikeasti pitkää. Toki parturissa pitää käydä suht usein siistimässä.
No mulla on ohuet, pitkät ja hyväkuntoiset hiukset. Pehmeät ja kiiltää eikä latva hapsota. Latva tasataan sopivaan mittaan reilun puolen vuoden välein. Muutaman sentin poisto riittää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla yltää hiukset juuri ja juuri ponnarille ja paksuus on luokkaa puolet pikkusormen paksuudesta! Vaikka kuinka haluaisin pitkät hiukset niin en voi kasvattaa, koska hiukseni ovat niin ohuet, hauraat ja katkeilevat. Pakku tyytyä lyhyeen hiusmalliin ja hiukset hävettää koska pälvikaljukin jo näkyy, vaikka olen vasta 40v..
Oletko syönyt lisävitamiineja?
Ei yhtään kiinnosta mitä joku ajattelee siitä että onko minulla lyhyet vai pitkät hiukset, meikkaanko, pidänkö juurikasvua tai mitään muutakaan. Kehoni on omani. Ei ap:n eikä kenenkään muunkaan.
Pandemian aikaan lopetin kampaajalla käynnin. Huima säästö! Pitkiä hiuksia on helppo leikata kotona.