Kuka muu täällä aikoo äänestää LIBERAALIPUOLUETTA?
Nyt mennään eduskuntaan sellaisella rytinällä että oksat pois! Kokkarit jäävät nuolemaan näppejään.
Kommentit (12)
Uusimaalla on ihan hyviä ehdokkaita kyllä
minäkin muutin vassareista sinne. Tuntuu että vain liberaalit ymmärtävät että esim. koulutuksesta ja sotesta ei voida leikata mutta ymmärtävät myös että velkaantuminen ei vain vetele. Mm. yritystuet kokonaan pois jotka tälläkin hetkellä valuvat jo kuoleville yrityksille.
Jos jaksan mennä äänestämään, niin Liberaalipuoluetta ajattelin äänestää. Helsingin vaalipiiri. En silti usko läpipääsyyn, vaikka gallupien perusteella siihen on pieni mahdollisuus. Toivotaan kuitenkin, että saataisiin uutta verta eduskuntaan. Tekisi hyvää.
Minä myös, ainoa puolue joilla on konkreettinen leikkausehdotus joka ei kuitenkaan kohdistu pienituloisiin tai muuten heikommassa yhteiskunnallisessa asemassa oleviin.
Liberaaleissa on se ongelma etteä siinä porukassa on lähinnä liberalisti-kapitalisteja ja tyyppejä joilla ei näytä olevan mitään yhteyttä todellisuuteen.
Aion perustaa Rationaalinen liberaalipuolueen.
Minä ainakin.
Ainoa puolue tässä valtiossa joka oikeasti haluaa leikata kaikesta turhasta ilman poliittista suhmurointia.
En ole koskaan kuulutkaan moisesta puolueesta, joten perussuomalaisilla tämä perhe menee.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuulutkaan moisesta puolueesta, joten perussuomalaisilla tämä perhe menee.
Juuri tuon takia en ikinä äänestäisi persuja. Heidän linjansa kun tuntuu olevan "mistään en mitään tiedä, enkä selvää ota. Mutulla mennään".
En voi mitenkään ottaa näitä tämmöisiä tosissaan. Tämä taitaa olla sitä porukkaa joku haluaa puoskarilakeja. Vaikka en itse puoskari ole enkä heistä välitä mutta kyllä siinä ollaan liberaalista kaukana jos tuollaisia halutaan. Kuulemma myös kyllä tietävät että sukupuolia on 2, mutta tätä ei hienotunteisuuden tjsp nimissä tarvitsisi korostaa.
Ei voi ottaa tosissaan. Ehkä nämä sentään jotain kokoomusta parempi saattaa kuitenkin olla.
Kun vielä seurasin enemmän facebookia joitain vuosia sitten, jatkuvasti tyhmimpiä mielipiteitä suoltava "kaveri" oli liberaalipuolueen ehdokas. Ei ole tehnyt mieli ottaa enempää selvää.
Voisin harkita asiaa, ja minusta heillä on ihan kiinnostavia tavoitteita, kuten sääntelyn vähentäminen ja liikkuvuuden vapauttaminen, mutta itse olen saanut puolueesta hieman minarkistisen vaikutelman, enkä itse ole välttämättä sitä mieltä, että julkisen sektorin ja valtion budjettien tulisi olla pieniä.
Juuri lukemani perusteella puolue kuitenkin kannattaa esimerkiksi valtiollisesti rahoitettua terveydenhuoltoa ja koulutusta, joten he eivät ehkä ole niin libertaristisia, kuin luulin.
Minä!