Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu täällä aikoo äänestää LIBERAALIPUOLUETTA?

Vierailija
18.03.2023 |

Nyt mennään eduskuntaan sellaisella rytinällä että oksat pois! Kokkarit jäävät nuolemaan näppejään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
2/12 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimaalla on ihan hyviä ehdokkaita kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin muutin vassareista sinne. Tuntuu että vain liberaalit ymmärtävät että esim. koulutuksesta ja sotesta ei voida leikata mutta ymmärtävät myös että velkaantuminen ei vain vetele. Mm. yritystuet kokonaan pois jotka tälläkin hetkellä valuvat jo kuoleville yrityksille.

Vierailija
4/12 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksan mennä äänestämään, niin Liberaalipuoluetta ajattelin äänestää. Helsingin vaalipiiri. En silti usko läpipääsyyn, vaikka gallupien perusteella siihen on pieni mahdollisuus. Toivotaan kuitenkin, että saataisiin uutta verta eduskuntaan. Tekisi hyvää.

Vierailija
5/12 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, ainoa puolue joilla on konkreettinen leikkausehdotus joka ei kuitenkaan kohdistu pienituloisiin tai muuten heikommassa yhteiskunnallisessa asemassa oleviin.

Vierailija
6/12 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaaleissa on se ongelma etteä siinä porukassa on lähinnä liberalisti-kapitalisteja ja tyyppejä joilla ei näytä olevan mitään yhteyttä todellisuuteen.

Aion perustaa Rationaalinen liberaalipuolueen.

Vierailija
7/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin.

Ainoa puolue tässä valtiossa joka oikeasti haluaa leikata kaikesta turhasta ilman poliittista suhmurointia.

Vierailija
8/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuulutkaan moisesta puolueesta, joten perussuomalaisilla tämä perhe menee.

Vierailija
9/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuulutkaan moisesta puolueesta, joten perussuomalaisilla tämä perhe menee.

Juuri tuon takia en ikinä äänestäisi persuja. Heidän linjansa kun tuntuu olevan "mistään en mitään tiedä, enkä selvää ota. Mutulla mennään". 

Vierailija
10/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitenkään ottaa näitä tämmöisiä tosissaan. Tämä taitaa olla sitä porukkaa joku haluaa puoskarilakeja. Vaikka en itse puoskari ole enkä heistä välitä mutta kyllä siinä ollaan liberaalista kaukana jos tuollaisia halutaan. Kuulemma myös kyllä tietävät että sukupuolia on 2, mutta tätä ei hienotunteisuuden tjsp nimissä tarvitsisi korostaa.

Ei voi ottaa tosissaan. Ehkä nämä sentään jotain kokoomusta parempi saattaa kuitenkin olla.

Vierailija
11/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä seurasin enemmän facebookia joitain vuosia sitten, jatkuvasti tyhmimpiä mielipiteitä suoltava "kaveri" oli liberaalipuolueen ehdokas. Ei ole tehnyt mieli ottaa enempää selvää.

12/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harkita asiaa, ja minusta heillä on ihan kiinnostavia tavoitteita, kuten sääntelyn vähentäminen ja liikkuvuuden vapauttaminen, mutta itse olen saanut puolueesta hieman minarkistisen vaikutelman, enkä itse ole välttämättä sitä mieltä, että julkisen sektorin ja valtion budjettien tulisi olla pieniä.

Juuri lukemani perusteella puolue kuitenkin kannattaa esimerkiksi valtiollisesti rahoitettua terveydenhuoltoa ja koulutusta, joten he eivät ehkä ole niin libertaristisia, kuin luulin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan