Mimosa nimi.
Suomessa noin 2200 naista on saanut Mimosa nimen.En tunne tai edes tiedä yhtään Mimosaa.
Tunnetko ketään jolla on tämä nimi?
Kommentit (78)
kaunis nimi... tulee mieleen hyvin herkkis tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ja vaikka sinäänsä ihan pirtsakka nimi niin itse en missään nimessä nimeäisi lastani tunnetun drinkin mukaan.
Minkä "tunnetun drinkin"?
No sen varsin tunnetun Mimosa-drinkin, jota sä et nyt ilmeisesti kuitenkaan tunne.
Mimosa on kyllä minunkin mielestäni kaunis nimi ja liittyy juuri tuohon kukkataustaan. Ketjun viestit kuitenkin kertovat, että reaktiot voivat olla ihan muunkinlaisia, joten ehkä nimi kuuluu sarjaan "harkitse vielä".
Tunnen kaksi ala-asteikäistä Mimosaa.
Tunnen, kaverin tytär, syntynyt 2010
En tiedä enkä tunne yhtään Mimosaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ja vaikka sinäänsä ihan pirtsakka nimi niin itse en missään nimessä nimeäisi lastani tunnetun drinkin mukaan.
Minkä "tunnetun drinkin"?
Mimosan.
Mulla menee huulet vähän oudosti, kun sanon tuon nimen alun. Kaksi ämmää niin peräkkäin.
Sielu on hellä kuin Mimosan hipiä, sielua pipiä tuska vain lataa, ja ennen pitkää saapuu uusi yö.
Aivan järkyttävä nimi. 15v teiniäiti tai vähän hitaallakäyvä tai lapsellinen nainen. Malvakin olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut, että se olisi kaunis nimi naaraskissalle. Jos elämäntilanne joskus mahdollistaisi kissan hankkimisen.
Tiedän yhden Mimosa nimisen kissan, söpö on.
Voisi olla toinen nimi, tai yhdys nimi, esim Sini-Mimosa. Tai Tuuli Mimosa.
En ikinä antaisi tytölle Mimosa nimeä.